Zonder woonplaats, achternaam en gemeenschappelijke vrienden?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Met een klein beetje moeite kun je waarschijnlijk de meesten hier ook wel vinden.
Wij hebben alleen een wederzijdse.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder woonplaats, achternaam en gemeenschappelijke vrienden?
Puur en alleen een voornaam. En de mijne spel je ook nog eens anders.
Alleen voornaam is lastig, maar je bent denk ik wel te vinden met een Google image search op "homo eindhoven". Zonder voornaam misschien via instagram of zoiets?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je de bankgegevens en BSNnummer van deze user weghalen?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:44 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Alleen voornaam is lastig, maar je bent denk ik wel te vinden met een Google image search op "EDIT". Zonder voornaam misschien via instagram of zoiets?
Zou niet weten hoe. En hij heeft geen foto van mij. We hebben elkaar 15 min gesproken op een feest overdag. That's itquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:44 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Alleen voornaam is lastig, maar je bent denk ik wel te vinden met een Google image search op "homo eindhoven". Zonder voornaam misschien via instagram of zoiets?
Dat is een pittige, jaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getest. Nope.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:44 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Alleen voornaam is lastig, maar je bent denk ik wel te vinden met een Google image search op "homo eindhoven". Zonder voornaam misschien via instagram of zoiets?
Het kan ook gewoon toeval zijn. Dat hij je profiel ergens voorbij zag komen en dacht hé, die ken ik!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe. En hij heeft geen foto van mij. We hebben elkaar 15 min gesproken op een feest overdag. That's it
Maar ik zal t 'm wel vragen. Vermoed dat ie t 's avonds aan kennissen van me gevraagd heeft op t andere feest.
Neem aan dat ie niet alle naamgenoten af is gegaan in heel Nederland
Echt? Ik zou er maar een paar vinden. Al zou ik er ook geen moeite voor doenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Met een klein beetje moeite kun je waarschijnlijk de meesten hier ook wel vinden.
Ik blijf het grappig vinden dat als je zoekt op "rijstafdeling" dat je dan bij dit topic uitkomt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getest. Nope.
Edit: O wel, ff doorscrollen. Hele oudeVia fok dan trouwens.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
And I was rightquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:46 schreef Ang3l het volgende:
Vermoed dat ie t 's avonds aan kennissen van me gevraagd heeft op t andere feest.
aaaaawquote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And I was right
Aww, he asked around about me.
Ik vind dit altijd zo'n awkward uitspraak. Volgens mij noemen enkel mensen die het kut vinden om chill te bieren het zo eigenlijk, alsof het een moetje is om die hemelse sappen naar binnen te werken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Ben net terug van het biertjes drinken.
Biertjes drinken, dansjes wagen, wijntjes doen, lekker gek.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n awkward uitspraak. Volgens mij noemen enkel mensen die het kut vinden om chill te bieren het zo eigenlijk, alsof het een moetje is om die hemelse sappen naar binnen te werken.
Mwoah, meestal is het niet meer dan wachten op sluitingstijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n awkward uitspraak. Volgens mij noemen enkel mensen die het kut vinden om chill te bieren het zo eigenlijk, alsof het een moetje is om die hemelse sappen naar binnen te werken.
Klinkt alsof je bijzonder leuk gezelschap bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mwoah, meestal is het niet meer dan wachten op sluitingstijd.
In De Kast?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Ben net terug van het biertjes drinken. Was gezellig in ieder geval.
Oh, nee hoor. Was hartstikke leuk. Voelde niet als een moetje, zeker niet wanneer het speciaalbier isquote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hate me morequote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biertjes drinken, dansjes wagen, wijntjes doen, lekker gek.
Nee, niet met mijn straight vrienden.quote:
Nee, ik lag heerlijk in m'n bedjequote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Was hartstikke leuk. Voelde niet als een moetje, zeker niet wanneer het speciaalbier is
[..]
Hate me more
[..]
Nee, niet met mijn straight vrienden.
Jij wel geweest dan?
Oohquote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ik lag heerlijk in m'n bedje
Die app is raarquote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb jou nog steeds niet gezien
Goshquote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die app is raar
Ik ben ook iemand kwijtgeraakt (die lijkt op Rusnak). Ik had eerst noch geliked noch weggeswiped maar kom hem nu niet meer tegen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die app is raar
Ik ben ook iemand kwijtgeraakt (die lijkt op Rusnak). Ik had eerst noch geliked noch weggeswiped maar kom hem nu niet meer tegen.
Hoe noem jij het dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prrrrr!quote:Op zondag 26 februari 2017 13:04 schreef Kaas- het volgende:
10/10 deze foto. NSFW, maar het is slechts een linkje en onze heteromods blijven toch verstandig weg uit deze reeks: http://68.media.tumblr.co(...)S7t1tf29yuo1_250.jpg
Jep.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Beste aspect van de zondag is dat je je badjas de hele dag aan kunt houden.
Nouuuuuu...quote:Op zondag 26 februari 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Beste aspect van de zondag is dat je je badjas de hele dag aan kunt houden.
Ik zeg meestal ook "dan gaan we een paar biertjes drinken", "bieren" gebruik ik nooit, dat doen mensen van in de 50quote:Op zondag 26 februari 2017 12:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gwn bieren, stappen, kroegen, chillen, whatever.
Wat een schattige jongenquote:Op zondag 26 februari 2017 13:04 schreef Kaas- het volgende:
10/10 deze foto. NSFW, maar het is slechts een linkje en onze heteromods blijven toch verstandig weg uit deze reeks: http://68.media.tumblr.co(...)S7t1tf29yuo1_250.jpg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 26 februari 2017 17:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nouuuuuu...
Ik heb net m'n stem kapot gegild in de Kuip, waar Feyenoord netjes PSV heeft laten verliezen.
Nee man, die kennen dat niet eens als werkwoord.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zeg meestal ook "dan gaan we een paar biertjes drinken", "bieren" gebruik ik nooit, dat doen mensen van in de 50
[..]
Wat een schattige jongen
Jep, sprekend mijn ex trouwens, die was alleen blonderquote:Op zondag 26 februari 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
En die jongen is idd echt 10/10, pure cuteness.
En zestig jaar ouder?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, sprekend mijn ex trouwens, die was alleen blonder
Hij is 7 jaar jonger dan ik, en toen we nog samen waren waren we beide mooi en jong.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:54 schreef Kaas- het volgende:
Plaagstootje maar hoor Piet. Mooie ex dan.
Helaas klopt dat. Was je een beetje lekker ja? Doe eens een pic van vroegah in m'n dm en dan zal ik daar volledig discreet mee omgaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is 7 jaar jonger dan ik, en toen we nog samen waren waren we beide mooi en jong.
Geniet er maar van, ook jij wordt oud.
Is het een still uit een film of wat?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee man, die kennen dat niet eens als werkwoord.
En die jongen is idd echt 10/10, pure cuteness. Maar die top is ook echt... top.
Snap ik. Ik was echt compleet gestressed de hele wedstrijdquote:Op zondag 26 februari 2017 20:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
zo chill die overwinning
Heb geen seconde kunnen blijven zitten tijdens het kijken.
Voor je het weet ben je 40 jaar, gerimpeld, oud, grijs en kaal.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is 7 jaar jonger dan ik, en toen we nog samen waren waren we beide mooi en jong.
Geniet er maar van, ook jij wordt oud.
40 jaar: checkquote:Op maandag 27 februari 2017 02:17 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je 40 jaar, gerimpeld, oud, grijs en kaal.
geen van bivenstaande. Maar zie het slecht in.quote:Op maandag 27 februari 2017 02:17 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je 40 jaar, gerimpeld, oud, grijs en kaal.
Ja sorry, wij waren Carnavallenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nouuuuuu...
Ik heb net m'n stem kapot gegild in de Kuip, waar Feyenoord netjes PSV heeft laten verliezen.
Staat op netflix zag ik ja. Beetje niemandalletje. Ik raadde m niet aanquote:Op zondag 26 februari 2017 20:11 schreef Kaas- het volgende:
Keek trouwens vanmiddag nog de gayfilm die Ang3l eens aanraadde hier, King Cobra uit 2016 over Brent Corrigan. Was niet heel goed, maar wel een superknappe hoofdrolspeler.
Totaal andere film.quote:Moonlight lijkt me veel en veel beter.
Maar wel veel knappe boys in King Cobra.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat op netflix zag ik ja. Beetje niemandalletje. Ik raadde m niet aan
[..]
Totaal andere film.
Overigens beetje overrated, net als Brokeback destijds. Vind ik persoonlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carnaval TijdensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carnaval naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Morgen beginnen twee vakken voor mij die m'n laatste vakken ooit zullen zijn tijdens de studie met colleges en een tentamen en zo. Heb het afgelopen jaar enkel seminars zonder college gehad, dus ik verheug me er eigenlijk wel op.quote:![]()
ik ben van 1965, geen rimpels, niet kaalquote:Op maandag 27 februari 2017 10:33 schreef Great-Expectations het volgende:
Hoe oud is Piet eigenlijk?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ah, ik heb voornamelijk colleges. Dus op een gegeven moment mag het wel wat minder.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgen beginnen twee vakken voor mij die m'n laatste vakken ooit zullen zijn tijdens de studie met colleges en een tentamen en zo. Heb het afgelopen jaar enkel seminars zonder college gehad, dus ik verheug me er eigenlijk wel op.
Ik moet nu iets samenvatten voor een opdracht binnen een bepaald aantal woorden. Hoe ik mij nu dus voel...
![]()
Toch stukken jonger dan m'n pa. Valt me nog niet tegen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik ben van 1965, geen rimpels, niet kaal![]()
Jij hebt mij vier jaar geleden uitgelegd hoeveel rijst ik voor één persoon nodig hadquote:Op maandag 27 februari 2017 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik ben van 1965, geen rimpels, niet kaal
Wat gênant, toen was ik al 18![]()
Ik stel dit soort vragen nog wekelijks.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt mij vier jaar geleden uitgelegd hoeveel rijst ik voor één persoon nodig had
Wat gênant, toen was ik al 18![]()
Staat toch op de verpakking?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt mij vier jaar geleden uitgelegd hoeveel rijst ik voor één persoon nodig had
Wat gênant, toen was ik al 18
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Oh gelukkigquote:Op maandag 27 februari 2017 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik stel dit soort vragen nog wekelijks.![]()
Tegenwoordig gebruik ik dit om alles af te meten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2017 16:31:36 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |