Dus ook nooit de beste seks: goedmaakseks.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef Great-Expectations het volgende:
We zijn nu ruim 15 jaar samen en niet één keer ruzie gehad.
hou. Op.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef Great-Expectations het volgende:
Dat lijkt me ook niet goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef Great-Expectations het volgende:
Waarom niet?quote:
Waarom niet? Je kunt het best met elkaar oneens zijn, of je ergeren aan iets ofzo. Maar ruzie? Nee.quote:
Ligt aan je definitie van ruzie dan denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:32 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt het best met elkaar oneens zijn, of je ergeren aan iets ofzo. Maar ruzie? Nee.
Boos naar elkaar schreeuwen en schelden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van ruzie dan denk ik.
Fysiek geweld of schelden niet, maar woorden hebben of "elkaar de schuld van iets geven" lijkt me toch wel eens voorkomenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:44 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Boos naar elkaar schreeuwen en schelden.
Of zoals wikipedia het omschrijft: Ruzie is een situatie of verschijnsel waarbij mensen onenigheid met elkaar hebben, wat gepaard kan gaan met over en weer schelden, het elkaar de schuld van iets geven, zwartmakerijen, of zelfs fysiek geweld.
Hopelijk wordt je kater daar niet de dupe vanquote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:30 schreef Renesite het volgende:
O maar wauw. Wij bekvechten wel wat. Maar dat hoort bij ons
Ik zou je gespierde arm er af hakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
René en ik zouden na de ruzie een goedmaakdiner hebben met allemaal vet lekker eten op tafel.
Neeee johquote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je kater daar niet de dupe van
Sobersoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
René en ik zouden na de ruzie een goedmaakdiner hebben met allemaal vet lekker eten op tafel.
Ja, er zijn wel meer heterostellen die dat hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:30 schreef Renesite het volgende:
O maar wauw. Wij bekvechten wel wat. Maar dat hoort bij ons
ik heb geen heterorelatiequote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:31 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel meer heterostellen die dat hebben.
negatief en negatief maakt in dit geval niet positiefquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek gemengd met hardstyle
je hebt het toch niet over zo'n park waar kaas vaak komt voor "entertainment"quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:57 schreef G-Pier het volgende:
Stageverslag is goedgekeurd en beoordeeld met een G(oed) en omdat er veel zieken zijn bij Plaswijckpark begin ik overmorgen al, niet in het restaurant maar als attractiemedewerker.
Zo moeilijk is het niet. Met een klein beetje moeite kun je waarschijnlijk de meesten hier ook wel vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Ok.....
iemand heeft z'n huiswerk gedaan
Afgelopen zaterdag op een feestje met een jongen gekletst, uit Luxemburg, die alleen mijn voornaam weet van 1x noemen bij t voorstellen. Geen gemeenschappelijke vrienden of iets. Was een total stranger voor de hele groep. ....... En hij spreekt me net aan op FB.
FBI-level skills!
Het is een kinderpretpark waar ik niet lang zal werken als ik aangenomen wordt bij de horeca van Rotterdam Airportquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hebt het toch niet over zo'n park waar kaas vaak komt voor "entertainment"
wat voor soort horeca?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:01 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Het is een kinderpretpark waar ik niet lang zal werken als ik aangenomen wordt bij de horeca van Rotterdam Airport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |