ik heb het eerder andersomquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:51 schreef opperkleurder het volgende:
Asscher komt hier sterker uit dan Klaver. Wat een vervelend mannetje is het toch.
Dan trekken onze Nederlandse chauffeurs aan het kortste eind zolang landen als Roemenië niet op een gelijkwaardiger welvaartsniveau zijn gekomen. Ik vind dat enigszins onrechtvaardig omdat de Nederlandse chauffeurs hier ook niets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een probleem wat door de Europese wetgeving is gecreëerd. Ik ben nog sterk voor de vrije markt waarbij bedrijven zelf kunnen beslissen wat ze personeel betalen. Vraag en aanbod.
T is behoorlijk dom om de VVD zo te proberen uit te sluiten door enerzijds Krol en anderzijds min of meer GroenLinks. Als je dat doet en ook de PVV uitsluit dan sluit je minimaal 50 zetels uit. Dat betekent dat je sowieso een kabinet met 5 of 6 partijen moet gaan vormen. En dan kun je nog geen zaken doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ah, daar issie weer "rechts niet aan een meerderheid helpen". Alle signalen duiden er toch echt op het moment op dat GL en/of PvdA en VVD in 1 kabinet komen.
De stelling dat 'bedrijven zelf bepalen wat ze personeel betalen' is ook nogal discutabel van Tem, want als je dat principe handhaaft dan heeft binnen de korste keren niemand nog genoeg inkomen om hun vaste lasten te betalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan trekken onze Nederlandse chauffeurs aan het kort eind zolang landen als Roemenië niet op een gelijkwaardiger welvaartsniveau zijn gekomen. Ik vind dat enigszins onrechtvaardig omdat de Nederlandse chauffeurs hier ook niets aan kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |