Ja, tijd dat dat dus veranderd.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja en dat doen ze dus vaak niet.
Je wordt nog net niet met pek en veren het dorp uitgedragen, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik prijs z'n moed maar in deze tijd verdere Europese integratie bepleiten is politieke zelfmoord
Het ligt alweer wat beter dan een jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik prijs z'n moed maar in deze tijd verdere Europese integratie bepleiten is politieke zelfmoord
Dat betwijfel ik. Zelfs als maar 30% van de Nederlanders pro-EU is (geen idee wat het echte nummer is), dan kunnen ze op dit moment realistisch alleen terecht bij D66. Ik denk dat het D66 meer oplevert dan dat het ze kost.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met China en India.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:19 schreef Disana het volgende:
Ik ben het helemaal met Pechtold eens: we zullen meer moeten samenwerken.
Ik ben ook pro Eu, maar dan wel pro de kern van waar de eu ooit voor is opgericht.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zelfs als maar 30% van de Nederlanders pro-EU is (geen idee wat het echte nummer is), dan kunnen ze op dit moment realistisch alleen terecht bij D66. Ik denk dat het D66 meer oplevert dan dat het ze kost.
Europees legerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:19 schreef Disana het volgende:
Daar zal het in de praktijk op neerkomen ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:15 schreef Strani het volgende:
Dus voor Marrokanen is de dienstplicht er voor heropvoeding, en voor de jongen uit Wassenaar is het om iets terug te geven. Weten we dat ook weer.
Niet mee eens, je hebt verschillende gradaties in 'pro EU'.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zelfs als maar 30% van de Nederlanders pro-EU is (geen idee wat het echte nummer is), dan kunnen ze op dit moment realistisch alleen terecht bij D66. Ik denk dat het D66 meer oplevert dan dat het ze kost.
Ik ben voor samenwerking, maar lidstaten moeten de ruimte krijgen binnen de EU.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou voor mij juist reden zijn om er op te stemmen.
Voor het EP ook gedaan.
Als dat kan is dat ook een pré, maar we zullen in de eerste plaats moeten samenwerken om tegenwicht te bieden aan lieden als Erdogan, Poetin en waarschijnlijk ook Trump.quote:
Dat is niet wat Pechtold voorstelt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:19 schreef Disana het volgende:
Ik heb daar wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Europees leger
Frankrijk, Duitsland en Italië laten bepalen wat onze militairen doen
Trump en Poetin zijn geen gevaar voor Nederland.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat kan is dat ook een pré, maar we zullen in de eerste plaats moeten samenwerken om tegenwicht te bieden aan lieden als Erdogan, Poetin en waarschijnlijk ook Trump.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:22 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Trump en Poetin zijn geen gevaar voor Nederland.
Ze zijn nog niet aan de macht hè. Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in Schulz, Le Pen en Grillo die samen de boel moeten runnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |