Het financiele plaatje zoals het er staat ziet er niet zo heel slecht uit en kan ik ook niet met een E in verband brengen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:25 schreef bleyenburg het volgende:
De cijfers van de frituurtent roepen vragen op.
Zeker in combi met de E classificatie.
Dat EV vertrouw ik ook voor geen meter
Jammer ik ben al te laat.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:17 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw GVE
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=15076
Met eerste hypotheek. Ziet er niet slecht uit. 90K hypotheek op een waarde van 600K
Het is een bv, misschien heeft ook dit bedrijf een schuld uitstaan naar prive?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:28 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Het financiele plaatje zoals het er staat ziet er niet zo heel slecht uit en kan ik ook niet met een E in verband brengen.
beoordeling is goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:29 schreef bleyenburg het volgende:
@ NRDZ
ik dus ook niet. vandaar maar weer eens naar FNC gemaild.
vervelend dat balans 2016 er weer niet bij geleverd wordt.
daar zullen de addertjes ( of Anaconda's) wel zitten
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:22 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan. Zeeuws-Vlaanderen is wel een krimpregio maar blijkbaar hebben deze mensen daar weinig last van en de zekerheid is méér dan uitstekend lijkt me.........
ik heb ook meegedaan, zonder de pitch helemaal te lezen want daar was geen tijd voorquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:17 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw GVE
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=15076
Met eerste hypotheek. Ziet er niet slecht uit. 90K hypotheek op een waarde van 600K
Zaten een paar forse investeerders bij: 40k en 20k. Heb wat bescheidener meegedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:29 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Jammer ik ben al te laat.
Hij is vol.
Ha ja, ik had nog weinig gedaan deze weekquote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:47 schreef marathon2000 het volgende:
[..]
Zaten een paar forse investeerders bij: 40k en 20k. Heb wat bescheidener meegedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook ingeschreven en was net optijd. Tussen het klikken van de link en een refresh naar een paar seconde zat 40k verschil, toen maar snel ingeschreven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:42 schreef komrad het volgende:
[..]
[..]
ik heb ook meegedaan, zonder de pitch helemaal te lezen want daar was geen tijd voor
7% bruto met een 1e hypotheek op meerdere panden met een LTV van 15% was voldoende info. Het is wel een lastige regio maar dit zou goed moeten komen
Volgens mij de eerste keer dat LAH met twee projecten vertegenwoordigd is in de top tien. Ze hadden gisteren dan ook een recorddag met 183K.quote:
Ahum.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:20 schreef bleyenburg het volgende:
nieuwe op FNC: frituurtent
16,59% rente
Het moet niet gekker worden
Dit is de maximale rente voor consumenten. De vraag is of dit consumenten zijn of bedrijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:04 schreef BruderKlaus het volgende:
[..]
Ahum.
https://www.rijksoverheid(...)ergoedingspercentage
Je link naar rijksoverheid behelst consumenten. Horsemen was me net een tel voor...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:04 schreef BruderKlaus het volgende:
[..]
Ahum.
https://www.rijksoverheid(...)ergoedingspercentage
Heb me daar ook maar eens geregistreerd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:59 schreef wouterde het volgende:
Iemand ervaring met viainvest.com ? Lijkt op twino en Mintos.
Fair point. Toch zegt het wel iets dat de rente in "woekerrente-gebied" wordt gesteld.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:11 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dit is de maximale rente voor consumenten. De vraag is of dit consumenten zijn of bedrijven.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:26 schreef BruderKlaus het volgende:
[..]
Heb me daar ook maar eens geregistreerd.
Eén puntje van aandacht daar: zolang je geen belastingverklaring hebt gedeponeerd zal bronbelasting ingehouden worden.
Belastingverklaring (als ik het goed begrijp) aan te vragen via: woonplaatsverklaring@belastingdienst.nl
(zie tevens: https://www.belastingdien(...)landse_bronbelasting)
FAQ geeft aan dat totdat belastingformulier is geupload bronbelasting ingehouden zal worden. Ben benieuwd.
Begin nu met een klein bedrag en zie wel verder tegen de tijd dat mijn belastingverklaring geaccepteerd is.
Dat was mijn gevoel ook direct toen die minibrochure gisterenochtend op de mat viel...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:41 schreef Mynheer007 het volgende:
Even een puntje van ergernis over crowdestate; ze zijn overdreven 'attent'. Met kerst kreeg ik een kaart van ze en nu er een nieuw leningsvoorstel open staat krijg ik daar ook een soort minibrochure over. Als je het mij vraagt is het een beetje too much en zeker voor een online platform. Gebruik het geld dat je aan die marketing uitgeeft om de fee te verlagen en je trekt meer klanten.
Ik zou liever hebben dat ze actief per mail communiceren over het project dat blijft hangen omdat er voor bijna 200k aan toezeggingen niet geïncasseerd is. Brochure voegt in deze digitale tijd niets toe en kost alleen maar geld.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:41 schreef Mynheer007 het volgende:
Even een puntje van ergernis over crowdestate; ze zijn overdreven 'attent'. Met kerst kreeg ik een kaart van ze en nu er een nieuw leningsvoorstel open staat krijg ik daar ook een soort minibrochure over. Als je het mij vraagt is het een beetje too much en zeker voor een online platform. Gebruik het geld dat je aan die marketing uitgeeft om de fee te verlagen en je trekt meer klanten.
Klopt het dat je direct moet betalen als je wilt investeren of is er ook een mogelijkheid om te betalen zodra het project volgeschreven is ?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:41 schreef Mynheer007 het volgende:
Je hoeft nog niet te betalenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:51 schreef fok321 het volgende:
[..]
Klopt het dat je direct moet betalen als je wilt investeren of is er ook een mogelijkheid om te betalen zodra het project volgeschreven is ?
Vandaag ook een foldertje van FNC gehad. Ze hebben mijn BV getraceerd in de KvK en deze krijgt ongevraagd een krediet van 150K aangeboden, beslissing binnen 48 uur, gratis beoordeling en offerte, rente vanaf 3,79% en boetevrij vervroeg inlossen. Zonder op mijn balanscijfers te willen ingaan; dit is absoluut belachelijk. Als dit de manier is waarop ze aan hun klantjes komen......quote:Op zaterdag 25 februari 2017 14:45 schreef TisIk het volgende:
Ik heb niet eens een account bij Crowdestate en toch kreeg ik die reclame van hun per post.
Geen idee waar ik dat aan te danken heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |