abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169118921
De cijfers van de frituurtent roepen vragen op.
Zeker in combi met de E classificatie.

Dat EV vertrouw ik ook voor geen meter
pi_169119003
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:25 schreef bleyenburg het volgende:
De cijfers van de frituurtent roepen vragen op.
Zeker in combi met de E classificatie.

Dat EV vertrouw ik ook voor geen meter
Het financiele plaatje zoals het er staat ziet er niet zo heel slecht uit en kan ik ook niet met een E in verband brengen.
pi_169119022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:17 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw GVE
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=15076
Met eerste hypotheek. Ziet er niet slecht uit. 90K hypotheek op een waarde van 600K
Jammer ik ben al te laat.
Hij is vol.
pi_169119025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:28 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Het financiele plaatje zoals het er staat ziet er niet zo heel slecht uit en kan ik ook niet met een E in verband brengen.
Het is een bv, misschien heeft ook dit bedrijf een schuld uitstaan naar prive?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_169119034
@ NRDZ
ik dus ook niet. vandaar maar weer eens naar FNC gemaild.
vervelend dat balans 2016 er weer niet bij geleverd wordt.
daar zullen de addertjes ( of Anaconda's) wel zitten
pi_169119074
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:29 schreef bleyenburg het volgende:
@ NRDZ
ik dus ook niet. vandaar maar weer eens naar FNC gemaild.
vervelend dat balans 2016 er weer niet bij geleverd wordt.
daar zullen de addertjes ( of Anaconda's) wel zitten
beoordeling is goed.
https://www.tripadvisor.n(...)imburg_Province.html
pi_169119080
Jammer dat FNC niet gewoon even uitlegt hoe 't zit.
Nu moet je weer gaan gissen en mailen enzo....
pi_169119095
Hadden ze er maar een frietje zoervleis als incentive bijgedaan :)
pi_169119300
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:22 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ik heb meegedaan. Zeeuws-Vlaanderen is wel een krimpregio maar blijkbaar hebben deze mensen daar weinig last van en de zekerheid is méér dan uitstekend lijkt me.........
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:17 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw GVE
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=15076
Met eerste hypotheek. Ziet er niet slecht uit. 90K hypotheek op een waarde van 600K
ik heb ook meegedaan, zonder de pitch helemaal te lezen want daar was geen tijd voor :')

7% bruto met een 1e hypotheek op meerdere panden met een LTV van 15% was voldoende info. Het is wel een lastige regio maar dit zou goed moeten komen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_169119394
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:29 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Jammer ik ben al te laat.
Hij is vol.
Zaten een paar forse investeerders bij: 40k en 20k. Heb wat bescheidener meegedaan.
pi_169119656
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:47 schreef marathon2000 het volgende:

[..]

Zaten een paar forse investeerders bij: 40k en 20k. Heb wat bescheidener meegedaan.
Ha ja, ik had nog weinig gedaan deze week :7 :7
Pecunia non olet
pi_169121087
Wat een drukte: Weer een nieuwe FNC https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/18262
App voor de motorrijder.
Website van de ontwikkelaars ziet er aardig uit.
Verhaaltje over de mannen op de site. https://www.myrouteapp.com/nl/contact
Cijfers zijn niet echt verkeerd. Er wordt getekend voor HA dus als ze niet betalen verkopen we de motoren............
pi_169121128
Was te laat voor mooie lening gve
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169122162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:42 schreef komrad het volgende:

[..]

[..]

ik heb ook meegedaan, zonder de pitch helemaal te lezen want daar was geen tijd voor :')

7% bruto met een 1e hypotheek op meerdere panden met een LTV van 15% was voldoende info. Het is wel een lastige regio maar dit zou goed moeten komen
Heb ook ingeschreven en was net optijd. Tussen het klikken van de link en een refresh naar een paar seconde zat 40k verschil, toen maar snel ingeschreven.

Uiteindelijk wel gelezen, een beetje verwarrend is het wel. Maar goed we hebben eerste hypotheek op 3 huizen, met een ltv van 15%, ik vertrouw GvE.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_169122511
De top 10 van week 8:
  vrijdag 24 februari 2017 @ 19:38:30 #51
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_169122630
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:32 schreef djh77 het volgende:
De top 10 van week 8:
[ afbeelding ]
Volgens mij de eerste keer dat LAH met twee projecten vertegenwoordigd is in de top tien. Ze hadden gisteren dan ook een recorddag met 183K.
pi_169123188
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:20 schreef bleyenburg het volgende:
nieuwe op FNC: frituurtent
16,59% rente
Het moet niet gekker worden
Ahum.
https://www.rijksoverheid(...)ergoedingspercentage
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_169123358
quote:
Dit is de maximale rente voor consumenten. De vraag is of dit consumenten zijn of bedrijven.
pi_169123365
quote:
Je link naar rijksoverheid behelst consumenten. Horsemen was me net een tel voor...
pi_169123675
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 22:59 schreef wouterde het volgende:
Iemand ervaring met viainvest.com ? Lijkt op twino en Mintos.
Heb me daar ook maar eens geregistreerd.
Eén puntje van aandacht daar: zolang je geen belastingverklaring hebt gedeponeerd zal bronbelasting ingehouden worden.
Belastingverklaring (als ik het goed begrijp) aan te vragen via: woonplaatsverklaring@belastingdienst.nl
(zie tevens: https://www.belastingdien(...)landse_bronbelasting)
FAQ geeft aan dat totdat belastingformulier is geupload bronbelasting ingehouden zal worden. Ben benieuwd.
Begin nu met een klein bedrag en zie wel verder tegen de tijd dat mijn belastingverklaring geaccepteerd is.
pi_169123815
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 20:11 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Dit is de maximale rente voor consumenten. De vraag is of dit consumenten zijn of bedrijven.
Fair point. Toch zegt het wel iets dat de rente in "woekerrente-gebied" wordt gesteld.
pi_169124198
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:46 schreef djh77 het volgende:

[..]

Hij staat weer open
Thanks, maar ik gok dat ik alsnog een uurtje of 7,5 te laat ben met dit zien :P
Schip ahoy!
pi_169124283
Ik heb gisteren FNC een e-mail gestuurd, omdat ik wilde begrijpen waar de risicoklasse van de delicatessezaak (A+) op was gebaseerd. Vandaag heb ik antwoord gekregen. Dat antwoord wekt de indruk dat FNC ook cijfers heeft gezien over de jaren vóór 2014 en dat daarnaast bij het bepalen van de risicoklasse ook gekeken wordt naar het privévermogen van de leningnemer. Hij zit inmiddels vol. Als FNC bij het bepalen van de risicoklasse inderdaad informatie gebruikt die investeerders niet zien dan is het oppassen geblazen bij proposities met een schijnbaar goede cijfers in verhouding tot de risicoklasse waar de pitch in wordt ingedeeld. Anderzijds: de hier vermelde projecten met betalingsproblemen op dit platform wijzen daar niet op.
pi_169124699
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 20:26 schreef BruderKlaus het volgende:

[..]

Heb me daar ook maar eens geregistreerd.
Eén puntje van aandacht daar: zolang je geen belastingverklaring hebt gedeponeerd zal bronbelasting ingehouden worden.
Belastingverklaring (als ik het goed begrijp) aan te vragen via: woonplaatsverklaring@belastingdienst.nl
(zie tevens: https://www.belastingdien(...)landse_bronbelasting)
FAQ geeft aan dat totdat belastingformulier is geupload bronbelasting ingehouden zal worden. Ben benieuwd.
Begin nu met een klein bedrag en zie wel verder tegen de tijd dat mijn belastingverklaring geaccepteerd is.
Bedankt voor de tip.
pi_169125459
Geachte heer impact9,

Recent heeft u geïnvesteerd in lening 15880 Unlimited Snow. Deze lening is gekoppeld aan leningnummer 16095 van dezelfde geldnemer. Graag brengen we u op de hoogte van het volgende:

Vanuit investeerders bestaat er grote interesse om deel te nemen aan de aflossingsvrije lening (16095). Geldnemer heeft daarom voorgesteld om het kredietbedrag verbonden aan de annuïtaire lening (15880) te verlagen van ¤ 500.000 naar ¤ 400.000 en het kredietbedrag verbonden aan de aflossingsvrije lening (16095) te verhogen van ¤ 300.000 naar ¤ 400.000.

Hiermee blijft het totale kredietbedrag van ¤ 800.000 ongewijzigd maar verandert de verdeling tussen de annuïtaire lening en de aflossingsvrije lening. De wijziging is beoordeeld en goedgekeurd door onze Riskafdeling op basis van betaalcapaciteit en realistische aflossingsverwachting. De risicoclassificatie verbonden aan beide leningen blijft dan ook onveranderd. Uiteraard blijft tevens de hypothecaire zekerheid verbonden aan beide projecten van kracht.

--
Prima wat mij betreft
pi_169128871
Even een puntje van ergernis over crowdestate; ze zijn overdreven 'attent'. Met kerst kreeg ik een kaart van ze en nu er een nieuw leningsvoorstel open staat krijg ik daar ook een soort minibrochure over. Als je het mij vraagt is het een beetje too much en zeker voor een online platform. Gebruik het geld dat je aan die marketing uitgeeft om de fee te verlagen en je trekt meer klanten.
pi_169130614
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:41 schreef Mynheer007 het volgende:
Even een puntje van ergernis over crowdestate; ze zijn overdreven 'attent'. Met kerst kreeg ik een kaart van ze en nu er een nieuw leningsvoorstel open staat krijg ik daar ook een soort minibrochure over. Als je het mij vraagt is het een beetje too much en zeker voor een online platform. Gebruik het geld dat je aan die marketing uitgeeft om de fee te verlagen en je trekt meer klanten.
Dat was mijn gevoel ook direct toen die minibrochure gisterenochtend op de mat viel...
pi_169131373
quote:
Ik zou liever hebben dat ze actief per mail communiceren over het project dat blijft hangen omdat er voor bijna 200k aan toezeggingen niet geïncasseerd is. Brochure voegt in deze digitale tijd niets toe en kost alleen maar geld.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_169131782
Blijkbaar verdienen ze genoeg ;)
Facts don't care about your feelings
pi_169132717
quote:
Klopt het dat je direct moet betalen als je wilt investeren of is er ook een mogelijkheid om te betalen zodra het project volgeschreven is ?
pi_169133249
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 11:51 schreef fok321 het volgende:

[..]

Klopt het dat je direct moet betalen als je wilt investeren of is er ook een mogelijkheid om te betalen zodra het project volgeschreven is ?
Je hoeft nog niet te betalen
pi_169133390
Bij het openen van een account bij Crowdestate kon je aangeven of je de communicatie per mail of per post wilde ontvangen. Blijkbaar hebben jullie per post geselecteerd ;).
pi_169135564
Ik heb niet eens een account bij Crowdestate en toch kreeg ik die reclame van hun per post.
Geen idee waar ik dat aan te danken heb.
pi_169144333
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 14:45 schreef TisIk het volgende:
Ik heb niet eens een account bij Crowdestate en toch kreeg ik die reclame van hun per post.
Geen idee waar ik dat aan te danken heb.
Vandaag ook een foldertje van FNC gehad. Ze hebben mijn BV getraceerd in de KvK en deze krijgt ongevraagd een krediet van 150K aangeboden, beslissing binnen 48 uur, gratis beoordeling en offerte, rente vanaf 3,79% en boetevrij vervroeg inlossen. Zonder op mijn balanscijfers te willen ingaan; dit is absoluut belachelijk. Als dit de manier is waarop ze aan hun klantjes komen...... :6

[ Bericht 8% gewijzigd door obligataire op 25-02-2017 22:38:01 ]
Pecunia non olet
pi_169144902
Verklaart de vele projecten de laatste tijd. Is natuurlijk geheel niet hoe wij investeerders het willen zien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')