abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169260501
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:48 schreef impact9 het volgende:
Laat ik nou net toevalllig op de facebook van de onderneemster lezen dat de gezondheid in 2016 de wensen overlaat (als ik het goed begrijp), daarbij zegt ze letterlijk dat de "verdenkingen" nog niet verdwenen zijn in 2017..
Des te belangrijker een orv - aov is (niet vervelend bedoeld)
Ik heb ook nog even op Facebook gekeken. Je doelt vast op dit door haar zelf geplaatste berichtje op haar privé Facebookpagina:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat dit mij ook aan het twijfelen brengt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169260778
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:21 schreef dbrmnn het volgende:
Yep, heb ook meegedaan met de sales man. Het is een relatief klein bedrag met redelijke zekerheden.
idem, plus in potentie een vervoegde aflosser, schat ik ook in.
pi_169260833
Is het niet raar dat Collin nu met het project komt maar de beauty salon al verhuisd en ook open is?
pi_169261106
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:07 schreef impact9 het volgende:

[..]

Ik doe mee, net op tijd voor gve Nima Sales
Overwaarde huis trekt mij over de streep!

Fijn dat GVE wel de WOZ en hypotheek weergeeft.
Dit mist bij Collin vaak, hierdoor kun je eea niet goed inschatten.
Ik was ook net op tijd voor deze.
Zie in mail dat GVE nu ook 14 dagen bedenktijd heeft. (had laatste paar maand niets bij gve geïnvesteerd). Goede zet van gve.
pi_169261580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:39 schreef Dwarsindeweg het volgende:
Is het niet raar dat Collin nu met het project komt maar de beauty salon al verhuisd en ook open is?
Ja, dat ben ik met je eens. In de pitch doet men net of het geld nodig is voor de verbouwing terwijl blijkbaar alles al klaar is en de opening vandaag is.
pi_169262098
w/
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:18 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens. In de pitch doet men net of het geld nodig is voor de verbouwing terwijl blijkbaar alles al klaar is en de opening vandaag is.
collega heeft vanmiddag navraag gedaan, snelle reply.
SPOILER
Zal verder geen probleem vormen, dit project loopt vol

[ Bericht 3% gewijzigd door peterc op 03-03-2017 15:17:10 ]
pi_169264773
Ok, dan maar even de belastingaangifte doen.

Bij welke categorie vullen jullie crowdfinanciering in?

• Bank- en spaarrekeningen
• Aanmerkelijk belang (minimaal 5% van de aandelen, opties en winstbewijzen in een bv of nv)
• Beleggingen:
• • beleggingsrekeningen, aandelen, obligaties, opties, winstbewijzen en dergelijke
• • groene beleggingen
• • leningen aan startende ondernemers (durfkapitaal)
• Kapitaalverzekeringen:
• • kapitaalverzekeringen, spaarrekeningen of beleggingsrechten eigen woning
• • andere kapitaalverzekeringen
• Bouwdepots. Naast uw hypotheek had u een rekening met een verbouwings- of nieuwbouwdepot.
• Contant geld. Alleen meer dan ¤ 520.
• Uitgeleend geld en andere vorderingen, zoals schenkingen op papier
• Rechten op periodieke uitkeringen
• Overige bezittingen, zoals:
• • premiedepots voor lijfrente- of kapitaalverzekeringen
• • uw aandeel in het vermogen van een Vereniging van Eigenaren (VvE)
• • virtuele betaalmiddelen (bijvoorbeeld bitcoins)
• • roerende zaken die u verhuurde of als belegging had
• • trustvermogen of een vergelijkbaar doelvermogen naar buitenlands recht
• • beperkt eigendom zoals vruchtgebruik van onroerende zaken als panden en natuurterreinen

Ik heb maar gekozen voor:
Beleggingen >> Andere beleggingen
pi_169264880
PSYTREC
Project:15915 Zakelijk
Leendoel:Financiering werkkapitaal
Classificatie:5s
G-PD percentage:0,03
Creditsafe score:21
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 475.000
Geinvesteerd:¤ 9.900
Product:Annuïteit
Rente per jaar:9,0%
Looptijd:48 maanden
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=15915
pi_169265140
En 3 nieuwe @FNC:
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/19230 Primera 25K 3jr D 13.47% ->dunne marges.
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/17260 Schilder 13K 2jr B 8.23% -> EV negatief
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/17147 Onderhouds 10K 3jr D 13.47% -> negatief EV
pi_169265231
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:35 schreef dyna18 het volgende:

Ga ik ook zo doen. Geef je apart per platform je eindejaarssaldo op? Of in 1x het totaal?
pi_169265377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:54 schreef marathon2000 het volgende:
En 3 nieuwe @FNC:
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/19230 Primera 25K 3jr D 13.47% ->dunne marges.
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/17260 Schilder 13K 2jr B 8.23% -> EV negatief
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/17147 Onderhouds 10K 3jr D 13.47% -> negatief EV
Wat mij betreft 3 keer niks
pi_169266132
Nieuw project op geldvoorelkaar:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16116

Naam: Aankoop appartementen Amsterdam
Leendoel: Woning
Bedrag: 125.000 euro
Rente: 5,0%
Looptijd: 84 maanden
Classificatie: 1

Mooie appartementen, 7 jaar looptijd, rente 5%, tot zo ver voor mij oké maar zonder 1e hypotheek begin ik er niet aan bij deze rente vergoeding. Daarnaast zit er op de panden al een eerste hypotheek bij de ING…..
Jammer dat De Heer D.E. Dubbelman niet voor de hele hypotheek bij GvE is gekomen.
Ik laat hem lekker aan mij voorbij gaan maar ook zonder mijn hulp zal hij wel weer in een uurtje vol zitten.
pi_169266257
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef peterc het volgende:
w/

[..]

SPOILER

Bedankt, inderdaad een snelle reactie.
pi_169266262
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:42 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project op geldvoorelkaar:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=16116

Naam: Aankoop appartementen Amsterdam
Leendoel: Woning
Bedrag: 125.000 euro
Rente: 5,0%
Looptijd: 84 maanden
Classificatie: 1

Mooie appartementen, 7 jaar looptijd, rente 5%, tot zo ver voor mij oké maar zonder 1e hypotheek begin ik er niet aan bij deze rente vergoeding. Daarnaast zit er op de panden al een eerste hypotheek bij de ING…..
Jammer dat De Heer D.E. Dubbelman niet voor de hele hypotheek bij GvE is gekomen.
Ik laat hem lekker aan mij voorbij gaan maar ook zonder mijn hulp zal hij wel weer in een uurtje vol zitten.
helemaal mee eens, na aftrek van kosten is het rendement te laag zonder eerste hypotheek
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_169266975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:59 schreef marathon2000 het volgende:

[..]

Ga ik ook zo doen. Geef je apart per platform je eindejaarssaldo op? Of in 1x het totaal?
Ik heb het gewoon bij elkaar opgeteld als 1 totaal.
Zo deed ik dat vroeger ook met sparen en beleggen en dat was ook nooit een probleem.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 19:05:48 #241
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_169268514
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:35 schreef dyna18 het volgende:

• Bank- en spaarrekeningen
• Aanmerkelijk belang (minimaal 5% van de aandelen, opties en winstbewijzen in een bv of nv)
• Beleggingen:
• • beleggingsrekeningen, aandelen, obligaties, opties, winstbewijzen en dergelijke
• • groene beleggingen
• • leningen aan startende ondernemers (durfkapitaal)
• Kapitaalverzekeringen:
• • kapitaalverzekeringen, spaarrekeningen of beleggingsrechten eigen woning
• • andere kapitaalverzekeringen
• Bouwdepots. Naast uw hypotheek had u een rekening met een verbouwings- of nieuwbouwdepot.
• Contant geld. Alleen meer dan ¤ 520.
• Uitgeleend geld en andere vorderingen, zoals schenkingen op papier
• Rechten op periodieke uitkeringen
• Overige bezittingen, zoals:
• • premiedepots voor lijfrente- of kapitaalverzekeringen
• • uw aandeel in het vermogen van een Vereniging van Eigenaren (VvE)
• • virtuele betaalmiddelen (bijvoorbeeld bitcoins)
• • roerende zaken die u verhuurde of als belegging had
• • trustvermogen of een vergelijkbaar doelvermogen naar buitenlands recht
• • beperkt eigendom zoals vruchtgebruik van onroerende zaken als panden en natuurterreinen

Uitgeleend geld zet ik het al jaren neer.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_169269042
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:05 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Uitgeleend geld zet ik het al jaren neer.
Dat doe ik ook. En ook per platform afzonderlijk (is voor iedereen wel zo overzichtelijk).
pi_169269784
Een nieuwe Collin:
SPOILER
pi_169269861
En nog één:
SPOILER
pi_169269944
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:54 schreef peterc het volgende:
w/

[..]

SPOILER

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door obligataire op 03-03-2017 20:10:42 ]
Pecunia non olet
pi_169270290
2x een eettent @KOM (Rotterdam & Naaldwijk). Naaldwijk ziet er goed uit, mn 1e KOM investering sinds tijden.
pi_169270928
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:19 schreef marathon2000 het volgende:
2x een eettent @KOM (Rotterdam & Naaldwijk). Naaldwijk ziet er goed uit, mn 1e KOM investering sinds tijden.
Pak hem ook mee voor klein bedrag, want horeca :)
pi_169271512
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:19 schreef marathon2000 het volgende:
Ik laat beide aan mij voorbij gaan.

Ook Naaldwijk dus. 6,5% voor horeca en daarbij denken de heren wel erg makkelijk dat de omzet verdubbeld als het aantal couverts verdubbeld, dat kan nog wel eens tegenvallen. Daarnaast gaan ze de openingstijden flink uitbreiden wat natuurlijk ook kosten verhogend werkt en je moet maar afwachten of dat er uit gaat komen. Ook de zekerheden zullen als het misgaat maar weinig opbrengen vrees ik.

Maar goed, hij is al bijna vol dus laten we hopen dat het goed gaat uitpakken.
pi_169272690
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:01 schreef TisIk het volgende:
En nog één:
SPOILER
Geen zekerheden, kleine winst en omzetverdubbeling. Er zal vast wel een reden voor zijn maar ik laat hem gaan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:58 schreef TisIk het volgende:
Een nieuwe Collin:
SPOILER
Er schijnt nu prive wel iets te halen maar ik kan op basis van de beschrijving van collin lastig inschatten of dat wat gaat opleveren in geval van default. En weer een fit20...en of Barneveld daar nou de beste markt voor heeft durf ik te betwijfelen.
pi_169272755
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:01 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik laat beide aan mij voorbij gaan.

Ook Naaldwijk dus. 6,5% voor horeca en daarbij denken de heren wel erg makkelijk dat de omzet verdubbeld als het aantal couverts verdubbeld, dat kan nog wel eens tegenvallen. Daarnaast gaan ze de openingstijden flink uitbreiden wat natuurlijk ook kosten verhogend werkt en je moet maar afwachten of dat er uit gaat komen. Ook de zekerheden zullen als het misgaat maar weinig opbrengen vrees ik.

Maar goed, hij is al bijna vol dus laten we hopen dat het goed gaat uitpakken.
Het is maar een bescheiden lening, dus dat kunnen ze makkelijk dragen, ook als het wat tegenvalt. Zijn jaarrekeningen zien er prima uit. En zijn partner heeft eigen bedrijf/inkomen.
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')