Goede topic?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zit dit topic nu door te lezen, als tijdverdrijf en licht vermaak.
Man man man man man
DIG / Het grote Digital Corner Feedback topic.
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denkenquote:
Dat is 'm gegarandeerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denken
I-spy alert?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denken
Iwanius confirmed.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
Ik ben eens gestalked door I-spy24,
nou ja gestalked..
Op Fok afgesproken met JpJedi en Sickert om een lan party te organiseren bij de kubuswoningen.
Voorbereidingen en kennismaken bij een toenmalig game centrum.
Stonden er savonds opeens foto's van ons online op Fok
Kan je zeggen welk nummer het begint. Zit namelijk op mijn mobiel te fokken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
Op Fok afgesproken met JpJedi en Sickert om een lan party te organiseren bij de kubuswoningen.
Vanaf hier: DIG / Het grote Digital Corner Feedback topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Kan je zeggen welk nummer het begint. Zit namelijk op mijn mobiel te fokken.
Ach jezus dat verhaal kan ik me ook nog vaag herinneren ja. Creepquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien probeerde hij gewoon vrienden te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
Overkant van de maasquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
Het wordt hem weer te heet onder de voeten en hij laat zich niet meer zien.quote:
Of hij ligt bont en blauw geslagen langs de Maasquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Het wordt hem weer te heet onder de voeten en hij laat zich niet meer zien.
Die lafaard is zo voorspelbaar
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik een neptas als beloning als ik op kom draven?
Zo op dumpert. Fok!opa vecht met fok!erquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
De Beren.Althans, hij wilde op de Maasboulevard vechten.
quote:
Was te verwachten, al verwacht hij het zelf niet als het toch overduidelijk is wat er te gebeuren staatquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Het wordt hem weer te heet onder de voeten en hij laat zich niet meer zien.
Die lafaard is zo voorspelbaar
Beter ga ik hem een keer meeten bij bram ladage op wilhelminapleinquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:44 schreef renwan het volgende:
Iwanius krijgt op deze manier wel steeds meer mensen tegen zich zeg. Nou zal hij dat zelf nooit inzien omdat hij totaal verblind is door zijn eigen ego maar ik vraag me toch iets af.
Er zijn genoeg FOK!kers die met regelmaat in Rotterdam komen (waaronder ik) en voor iemand die zo graag zijn echte identiteit wil verbergen vind ik zijn actie's steeds vreemder worden. Zou hij zich nou echt niet beseffen dat er een dag komt dat iemand een of andere ontzettende droeftoeter met een telefoon in zijn handen, een cocktail voor zijn neus en "een dikke paffert" in zijn smoel ziet zitten, daar een foto van maakt en deze online gooit?
Doei anonimiteit Iwanius en welkom boze Iwanius
Dit topic maakt mijn avond volledig goedquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik wacht nog even tot ik de foto online gooi. Kan Iwanius aan het idee wennen.
Daar kun je rechtszaken voor krijgen hèquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, foto's van random vreemden mag gewoon. Maar ik begrijp het ook wel als Kaas gewoon fatsoen heeft en het daarom niet doet.
Had ie naar moeten lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij gewoon vrienden te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |