Pafferd erbij, niks mis mee..quote:
Alle restaurants in R'dam zien dan hun omzet dalenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:14 schreef agter het volgende:
Jongens,
Jullie moeten niet zo gemeen doen tegen die oude man. Straks springt ie nog van een flat af of durft ie niet meer terug te komen.
Niet op alle dagen van de week (pre-) acclimatiseren met bubbels en een pafferdquote:
Hij is nu vermist.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alle restaurants in R'dam zien dan hun omzet dalen
Dat was bij zijn vorige account ook al keihard bewezen. Maar dat houdt meneer niet tegen om topics te blijven openen en te pochen met die sigaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee opties:
- die foto is nep
- het adres dat Iwanius doorgaf is nep
Immers was ik daar net en de tafels en stoelen zien er niet zo uit.
In beide gevallen is Iwanius een bewezen fraud.
Haha, de stumper.
Bedoel die ontmaskering. Er was dus wel een aanleiding om van account te switchen.quote:
Is verwijderd na zijn gesmeek gok ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Post dat andere topic dan waarin hij ontmaskerd werd.
Zoek jij even in je databasequote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel die ontmaskering. Er was dus wel een aanleiding om van account te switchen.
[..]
Is verwijderd na zijn gesmeek gok ik.
Er bestaat natuurlijk de kans dat het Iwanius niet is, omdat hij gewoon niet op de locatie aanwezig was die hij doorgaf.quote:
Daarom heeft Danny de spoiler uitgevonden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk de kans dat het Iwanius niet is, omdat hij gewoon niet op de locatie aanwezig was die hij doorgaf.
En foto's posten van random vreemden die daar niet om hebben gevraagd is natuurlijk wel erg laag.
Maar, ook niet tegen de regels en ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
Hij kan zo'n balkje over zijn ogen shoppen en hem dan posten toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:17 schreef Chai het volgende:
Er bestaat natuurlijk de kans dat het Iwanius niet is, omdat hij gewoon niet op de locatie aanwezig was die hij doorgaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |