abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169109233
Kansloos clubje. Voor en door kansloze figuren. Maar juist daarom wel vermakelijk.
pi_169109234
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeg je nu dat blanken verder zijn in de evolutie dan zwarte?
Waarschijnlijk wel want blanken zijn slimmer. Maar zwarten zijn niet minderwaardig.
pi_169109239
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:17 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat heet revolutie. De Aziaten zijn weer superior tegenover de blanken.
Revolutie ja? Goh.
paypal.me/taaladvies
pi_169109245
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:18 schreef Taaladvies het volgende:
Ja maar beste man. Onze democratie staat een referendum toe als er genoeg geldige verzoeken bij de Kiesraad worden ingediend van 300.000 en de opkomst bij de verkiezingen hoger is dan 30%. Dit was beide gelukt. Prima natuurlijk om kritiek te hebben over die wet of om er over te discussieren, maar dat is niet meer van belang voor het Oekrainereferendum.
Wel met je eens dat je achteraf de spelregels niet mag veranderen als de uitkomst je niet bevalt, maar het was een "raadgevend" referendum, dat scheelt weer, hoe je het interpreteert is dan volledig aan de politieke partijen.... Een kiesdrempel was derhalve ook volledig symbolisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169109253
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:19 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel want blanken zijn slimmer. Maar zwarten zijn niet minderwaardig.
Ik zal u vertellen dat:

De blanke mensch zijn roots heeft liggen in Afrika, grote kans dat onze voorouders dus donker van kleur waren en wij iets blanker zijn gaan worden door het gebrek aan zon. Dat is een extra stapje evolutie inderdaad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169109263
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:03 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom laagopgeleiden ook mogen stemmen?

Door dit hebben we nu allemaal populistische partijen.
Het gaat al fout bij het feit dat jij een verband stelt tussen IQ en opleidingsniveau. Denk daar maar eens over na. Slapen, grgr.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169109267
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het gaat al fout bij het feit dat jij een verband stelt tussen IQ en opleidingsniveau. Denk daar maar eens over na. Slapen, grgr.
Er is ook een verband, positief, maar uiteraard niet perfect,

Slaap lekker schatje, xx
pi_169109268
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zal u vertellen dat:

De blanke mensch zijn roots heeft liggen in Afrika, grote kans dat onze voorouders dus donker van kleur waren en wij iets blanker zijn gaan worden door het gebrek aan zon. Dat is een extra stapje evolutie inderdaad.
Dat klopt.
pi_169109270
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:19 schreef 99.999 het volgende:
Kansloos clubje. Voor en door kansloze figuren. Maar juist daarom wel vermakelijk.
Je mag niet meer in NWS posten, las ik ergens. Hoe dat zo?
pi_169109276
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Juist niet.
Ik zeg als je hoogopgeleid mag je stemmen. Als je laagopgeleid bent en als nog wil stemmen moet je een IQ test doen en dat moet hoger zijn dan 110. Dat is helemaal geen verband met het opleidingsniveau.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 01:35:34 #86
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169109305
Ik onderweeg serieus FvD te stemmen. De partij waarin ik mij het meest kan vinden op het moment.
Fade to Black
pi_169109324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel met je eens dat je achteraf de spelregels niet mag veranderen als de uitkomst je niet bevalt, maar het was een "raadgevend" referendum, dat scheelt weer, hoe je het interpreteert is dan volledig aan de politieke partijen.... Een kiesdrempel was derhalve ook volledig symbolisch.
Negen maanden hoor je niets en dan komt Rutte met twee blaadjes met kritiek vanuit de RvS en Europa tot gevolg. Rutte heeft geen leiderschap getoond en men heeft 2,5 miljoen kiezers in de kou laten staan. :(
paypal.me/taaladvies
pi_169109334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:35 schreef Achterhoker het volgende:
Ik onderweeg serieus FvD te stemmen. De partij waarin ik mij het meest kan vinden op het moment.
Ze halen die eerste paar zetels sowieso, gewoon doen dus, geen weggegooide stem.
pi_169109346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze halen die eerste paar zetels sowieso, gewoon doen dus, geen weggegooide stem.
Staat nu op 1. Ik hoop dat ze de 3 reden.
pi_169109347
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:35 schreef Achterhoker het volgende:
paypal.me/taaladvies
pi_169109359
quote:
Mooi dat Russische volkslied op het einde.
pi_169111234
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er is ook een verband, positief, maar uiteraard niet perfect,

Slaap lekker schatje, xx
Correlatie =/= relatie.
  Moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 10:32:23 #93
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169111590
Ik ben ook voorstander van een verbeterde infrastructuur maar dit klinkt toch als weer een extra one-issue partij
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:39:03 #94
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169111701
quote:
Economische immigratie dat ten koste gaat van werkgelegenheid danwel van fatsoenlijk loon en werk, houden we tegen.
Taalonderwijs zou ook wel een speerpunt mogen zijn.
pi_169116209
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Correlatie =/= relatie.
?
pi_169116235
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:39 schreef Reya het volgende:

[..]

Taalonderwijs zou ook wel een speerpunt mogen zijn.
Dat staat in het verkiezings a4´tje van Nieuwe Wegen?
pi_169116242
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

?
Er is vast een hevige correlatie tussen IQ en opleidingsniveau, betekent niet dat er een direct verband is.
pi_169116332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Er is vast een hevige correlatie tussen IQ en opleidingsniveau, betekent niet dat er een direct verband is.
Verband = correlatie, verband definieer je toch als onderlinge samenhang of niet? Verband is volgens mij niet specifiek gedefinieerd op "causaal"

"direct verband" is al iets anders dan "verband" maarja, we zijn aant mierenneuken over woorden. Ik snap wel wat je bedoelt. B-)

Als je je inschrijft bij een universitaire opleiding stijgt je IQ niet opeens met 10 punten nee.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:25:02 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169131644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Forum voor Democratie, ook al staan ze onderaan bij bijv. stemwijzer.

FvD hamert nogal op dat referendum van ze, ik vind referenda best leuk, maar ik moet wel de indruk hebben dat de bevolking voldoende verstand heeft van het onderwerp.

Ik vind dus dat een kamer meerderheid al akkoord moet gaan met het idee dat een referendum houden een goed idee is... Praktisch gezien denk ik dan aan die orgaanwet bijvoorbeeld.

Het Oekraïne debat valt zeker niet onder de onderwerpen waarvan ik verwacht dat Harry en Ingrid een goede bijdrage kunnen leveren....

FvD is ook nogal anti EU, ze zijn pro Europese Samenwerking....

Als je een single market hebt, zoals binnen de EU dan moeten alle landen binnen de EU het eens zijn met dat beleid, het is niet gek dat je wat dat betreft een stuk soevereiniteit aan Brussel geeft.
De EU moet alleen wel zo klein mogelijk blijven, het pad wat het nu heeft = Federale staten van Europa. Daar heeft niemand zin in en daar is Europa ook niet eerlijk over naar haar electoraat, de EU bubbel gaat nog wel klappen....

De Euro, draven ze in door door Nederland eruit te willen halen, ik geef ze gelijk als ze alle landen die geen stabiele handelsbalans kunnen houden eruit willen knikkeren.

Thierry Baudet denkt dat je met extra geld weggeven een multiplier effect veroorzaakt en je door meer geld uit te geven meer belastinginkomsten krijgt..... Dat is misschien mogelijk voor een land in recessie zoals Griekenland, maar Thierry heeft zelf de kennis niet om te bedenken dat dit niet geldt voor landen met minder dan 10% werkloosheid.
Dus je neigt naar FvD maar vindt eigenlijk al hun punten kut?

Want het klopt wat je zegt. Het is een partij voortgekomen uit een referendum waarbij het volk geen idee heeft waar het op stemt, economsich gezien slaan ze de plank volledig mis, zowel met de euro als met het 'stimuleren' van de economie en de buiyenlandse betrekkingen maken ze helemaal kapot met hun houding naar Europa.

Dit geef je zelf allemaal al aan en toch heeft die partij jouw voorkeur?
Laffe huichelaar
pi_169142547
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus je neigt naar FvD maar vindt eigenlijk al hun punten kut?

Want het klopt wat je zegt. Het is een partij voortgekomen uit een referendum waarbij het volk geen idee heeft waar het op stemt, economsich gezien slaan ze de plank volledig mis, zowel met de euro als met het 'stimuleren' van de economie en de buiyenlandse betrekkingen maken ze helemaal kapot met hun houding naar Europa.

Dit geef je zelf allemaal al aan en toch heeft die partij jouw voorkeur?
Het is een fabel dat de Nederlandse economie afhankelijk is van het voeren van euro. Gedegen onderzoek naar de invoering van de euro en de toetreding van Nederland in de EU kan zeker geen kwaad. Verder willen zij terecht het referenda invoeren als het gaat om bijvoorbeeld soevereiniteitsoverdracht aan Brussel, aangezien de Haagse politiek zichzelf lijkt op te willen heffen.
paypal.me/taaladvies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')