abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169108976
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Stemrecht moet verboden worden voor laagopgeleiden. Wil je wel stemmen dan moet je minstens een IQ hebben van 110.

Als dit ingesteld wordt dan ben ik voor referendum.
Alleen pubers en mensen zonder inzicht denken dit.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169109008
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Alleen op dat punt ja. Verder heb ik haar nog nooit kritisch horen zijn over zaken als integratie en immigratie. De PvdD is gewoon onderdeel van het wereldvreemde kartel van GroenLinks, PvdA, D66, etc.
Mwoah, nee, ik ben het niet met je eens. Omdat ik Thieme dus voor iemand die links is behoorlijk kritisch vind over CPB - EU

Als je al een "populistische" mening kunt hebben en kunt beargumenteren hoe je tot dat standpunt komt verdien je al een applaus naar mijn smaak.

Om volgens het boekje van het status quo te spelen is namelijk totaal geen uitdaging en eerder een beetje hersendood.

Wat dat betreft krijgt Groenlinks nog een plusje omdat ze iets met milieu willen doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169109056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah, nee, ik ben het niet met je eens. Omdat ik Thieme dus voor iemand die links is behoorlijk kritisch vind over CPB - EU

Als je al een "populistische" mening kunt hebben en kunt beargumenteren hoe je tot dat standpunt komt verdien je al een applaus naar mijn smaak.

Om volgens het boekje van het status quo te spelen is namelijk totaal geen uitdaging en eerder een beetje hersendood.

Wat dat betreft krijgt Groenlinks nog een plusje omdat ze iets met milieu willen doen.
Doe mij eens een paar kritische uitlatingen van Thieme / PvdD over integratie/immigratie/islam die niks met slachten hebben te maken.

Partijen als PvdA en Nieuwe Wegen zijn ook milieuvriendelijk.
pi_169109058
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dus terug naar een feodaal systeem, waar enkel de elite het voor het zeggen heeft?
Laat mij raden, deze hersenscheet komt uit het brein van een trouw D66-lid. :')
Je moet geen beleid willen voeren waar het volk niet achter staat.

De wensen van het volk behartigen is dus belangrijk.

Alleen rest nog steeds wel de vraag of je bij een uiterst complex principe wel kunt verwachten dat het volk fel principieel ergens voor of ergens tegen is.... Bij genuanceerde problemen is de mening vaak ook iets genuanceerder.

Ja en Nee werkt, bij simpele vraagstelling. Bij technische voorstellen is een referendum naar mijn idee echt ongeschikt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169109062
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoeveel mensen ken jij die het totale Oekraïne verdrag hebben gelezen en begrepen? Ik in totaal nul, en dan studeer ik ook nog.

En ja, je kan natuurlijk naar anderen luisteren. Helaas liegen politici en andere partijen wel vaker om hun zin te krijgen.
Kamerleden ook niet, laat staan leden van het EU parlement. Het verdrag was volgens mij wel uitgebreid behandeld in de media. Erg belangrijk om de burgers te betrekken bij zulke belangrijke besluiten. Ook is de hypocrisie en minachting jegens de kiezer en de Nederlandse democratie de laatste dagen nog eens flink benadrukt door de heren en dames politici.

........Daarnaast kan ik uit eigen ervaring mededelen dat het feit dat iemand studeert nog niet perse betekend dat iemand maatschappelijk betrokken is en/of politiek geinteresseerd is. Veel Nederlandse studenten gaan straks, zonder zich echt te verdiepen, prat op kartelleden als Alexander Pechtold en Jesse F. Klaver.......
paypal.me/taaladvies
pi_169109087
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je moet geen beleid willen voeren waar het volk niet achter staat.

De wensen van het volk behartigen is dus belangrijk.

Alleen rest nog steeds wel de vraag of je bij een uiterst complex principe wel kunt verwachten dat het volk fel principieel ergens voor of ergens tegen is.... Bij genuanceerde problemen is de mening vaak ook iets genuanceerder.

Ja en Nee werkt, bij simpele vraagstelling. Bij technische voorstellen is een referendum naar mijn idee echt ongeschikt.
Een referendum hoeft niet perse slechts Ja/Nee te bevragen.
paypal.me/taaladvies
pi_169109088
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dus terug naar een feodaal systeem, waar enkel de elite het voor het zeggen heeft?
Laat mij raden, deze hersenscheet komt uit het brein van een trouw D66-lid. :')
Iedereen in Nederland krijgt kansen om in het hogeronderwijs deel te nemen. Zou niet dan kan je een IQ test doen.

Ja ik ga D66 stemmen.
pi_169109106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:59 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Kamerleden ook niet, laat staan leden van het EU parlement. Het verdrag was volgens mij wel uitgebreid behandeld in de media. Erg belangrijk om de burgers te betrekken bij zulke belangrijke besluiten. Ook is de hypocrisie en minachting jegens de kiezer en de Nederlandse democratie de laatste dagen nog eens flink benadrukt door de heren en dames politici.

........Daarnaast kan ik uit eigen ervaring mededelen dat het feit dat iemand studeert nog niet perse betekend dat iemand maatschappelijk betrokken is en/of politiek geinteresseerd is. Veel Nederlandse studenten gaan straks, zonder zich echt te verdiepen, prat op kartelleden als Alexander Pechtold en Jesse F. Klaver.......
Trouwens, ik denk er nu pas aan maar....

Die brexit hè, er wordt in de media gedaan alsof de oudere garde het een beetje verneukt heeft voor de jongere mensen...

En als je naar de grafiek kijkt dan kun je wel concluderen dat het door de oudere garde komt dat de UK uit de EU is gegaan....

Maar:
Hoe fucking slecht presteert de EU wel niet als zelfs 25% van de mensen tegen je is? Dit soort percentages zijn toch veel te hoog?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169109108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:02 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Een referendum hoeft niet perse slechts Ja/Nee te bevragen.
Leg uit mijn waarde heer.
pi_169109112
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Alleen pubers en mensen zonder inzicht denken dit.
Leg eens uit waarom laagopgeleiden ook mogen stemmen?

Door dit hebben we nu allemaal populistische partijen.
pi_169109128
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:02 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Iedereen in Nederland krijgt kansen om in het hogeronderwijs deel te nemen. Zou niet dan kan je een IQ test doen.

Ja ik ga D66 stemmen.
De partij D66 denkt inderdaad erg in educatie en ontwikkeling etcetera. Klinkt natuurlijk erg leuk maar is behoorlijk elitair. Niet iedereen kan een studie volgen en daar de vruchten van plukken. Ook studeren veel studenten maar om het studeren. Dit leidt vaak tot niets. D66 is eigenlijk net als PvdD, 50+ en Denk een beetje een one-issue-partij.
paypal.me/taaladvies
pi_169109142
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Doe mij eens een paar kritische uitlatingen van Thieme / PvdD over integratie/immigratie/islam die niks met slachten hebben te maken.

Partijen als PvdA en Nieuwe Wegen zijn ook milieuvriendelijk.
Nee, heb ik niet ;) Maar ik vind de houding überhaupt al sterk dat je gelovigen niet hun zin geeft als dat ten koste gaat van andere rechten.
pi_169109149
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:05 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

De partij D66 denkt inderdaad erg in educatie en ontwikkeling etcetera. Klinkt natuurlijk erg leuk maar is behoorlijk elitair. Niet iedereen kan een studie volgen en daar de vruchten van plukken. Ook studeren veel studenten maar om het studeren. Dit leidt vaak tot niets. D66 is eigenlijk net als PvdD, 50+ en Denk een beetje een one-issue-partij.
Zoals ik al zei een IQ test doen en een score hebben van 110 of hoger mag ook.
pi_169109186
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Trouwens, ik denk er nu pas aan maar....

Die brexit hè, er wordt in de media gedaan alsof de oudere garde het een beetje verneukt heeft voor de jongere mensen...

En als je naar de grafiek kijkt dan kun je wel concluderen dat het door de oudere garde komt dat de UK uit de EU is gegaan....

Maar:
Hoe fucking slecht presteert de EU wel niet als zelfs 25% van de mensen tegen je is? Dit soort percentages zijn toch veel te hoog?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wakker blijven he. De media heeft, vooral de laatste tijd, nogal een handje van framing.

• Het Oekraine referendum. Uitslag is oneerlijk omdat de kiesdrempel te laag is. ;(
• Brexit. De ouderen bepalen en de jongeren zijn de toekomst. ):O
• Trump: Hillary had meer stemmen en dus is het systeem oneerlijk. :'(

Ik noem dit: slechte verliezers.
Hate the game, don't hate the players. ;)
paypal.me/taaladvies
pi_169109199
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:07 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei een IQ test doen en een score hebben van 110 of hoger mag ook.
Dit plan klinkt nog steeds alsof het is verzonnen door een Afrikaanse dictator. :W
paypal.me/taaladvies
pi_169109202
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:12 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dit plan klinkt nog steeds alsof het is verzonnen door een Afrikaanse dictator. :W
Mandela ^O^
pi_169109204
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:11 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Wakker blijven he. De media heeft, vooral de laatste tijd, nogal een handje van framing.

Het Oekraine referendum. Uitslag is oneerlijk omdat de kiesdrempel te laag is. ;(
Brexit. De ouderen bepalen en de jongeren zijn de toekomst. ):O
Trump: Hillary had meer stemmen en dus is het systeem oneerlijk. :'(

Ik noem dit: slechte verliezers.
Hate the game, don't hate the players. ;)
Maar je kunt niet objectief nieuws verslaan. Daar had onze grote vriend Rob Wijnberg laatst nog een stuk over..

Dat die framing nogal enkelzijdig is en weinig diepgang en nuance heeft is iets wat je wel kunt opmerken allicht."

Maar 33% van de mensen die stemt t.o.v. 75% bij een 2e kamer verkiezingen zegt wel iets.... Dat referendum was eigenlijk de stem van het volk niet waard.

Oh, dat gezeik over die "popular vote" kan ik zo slecht tegen... Vooral als mensen doen alsof het oneerlijk is, die mensen begrijpen gewoon niet hoe hun eigen democratie werkt, fucking debiel als je het mij vraagt.

Nouja zoals je het opmerkt ben ik het half met je items eens.
pi_169109212
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:13 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Mandela ^O^
....was een enge communistische puppet die verheerlijkt en medegefinancierd werd door links Nederland.
paypal.me/taaladvies
pi_169109213
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:02 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja ik ga D66 stemmen.
D66 is rechts waar ze links moeten zijn en links waar ze rechts moeten zijn. Ze zijn precies het tegenovergestelde van Nieuwe Wegen.

Ik heb zojuist even de proef op de som gedaan bij de Stemwijzer door overal precies de mening van Nieuwe Wegen in te vullen. Bovenaan in de resultaten staat dan - uiteraard - Nieuwe Wegen met 100 procent, onderaan de Niet-Stemmers (7%) en D66 (40%).
pi_169109214
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:13 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Mandela ^O^

Gewoon racistisch want je sluit meer donkere mensen uit.
pi_169109216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:05 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Er is niks mis met aandacht voor onderwijs, maar D66 is een wegkijk-partij.
pi_169109221
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gewoon racistisch want je sluit meer donkere mensen uit.
Dat heet revolutie. De Aziaten zijn weer superior tegenover de blanken.
pi_169109223
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er is niks mis met aandacht voor onderwijs, maar D66 is een wegkijk-partij.
Zwaar met je eens, maar zelf als ze het allemaal al benoemen, echt concrete maatregelen kun je niet verzinnen tegen het etnisch monopolie van Marokkanen....

Overigens, ook onze grote vriend van de PVDA vond dat we een Marokkanen probleem hadden, naast Wilders en Rutte... Dikke meerderheid aan zetelaantal.
pi_169109226
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:17 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat heet revolutie. De Aziaten zijn weer superior tegenover de blanken.
Zeg je nu dat blanken verder zijn in de evolutie dan zwarte?
pi_169109232
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar je kunt niet objectief nieuws verslaan. Daar had onze grote vriend Rob Wijnberg laatst nog een stuk over..

Dat die framing nogal enkelzijdig is en weinig diepgang en nuance heeft is iets wat je wel kunt opmerken allicht."

Maar 33% van de mensen die stemt t.o.v. 75% bij een 2e kamer verkiezingen zegt wel iets.... Dat referendum was eigenlijk de stem van het volk niet waard.

Oh, dat gezeik over die "popular vote" kan ik zo slecht tegen... Vooral als mensen doen alsof het oneerlijk is, die mensen begrijpen gewoon niet hoe hun eigen democratie werkt, fucking debiel als je het mij vraagt.

Nouja zoals je het opmerkt ben ik het half met je items eens.
Ja maar beste man. Onze democratie staat een referendum toe als er genoeg geldige verzoeken bij de Kiesraad worden ingediend van 300.000 en de opkomst bij de verkiezingen hoger is dan 30%. Dit was beide gelukt. Prima natuurlijk om kritiek te hebben over die wet of om er over te discussieren, maar dat is niet meer van belang voor het Oekrainereferendum.
paypal.me/taaladvies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')