Dat verhaal was echt elke letter aan verzonnen toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:05 schreef Falco het volgende:
Lees even nog dit reisverslag door ter voorbereiding: TRV / [Reisverslag] Groenland.
Yep, geweldig topic.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verhaal was echt elke letter aan verzonnen toch?![]()
Dat mocht het spul dat jij bij je had ook, na veel gezeikquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
Dit mag mee door de security hoor!
Voorpret!
Uiteraardquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:13 schreef Fogel het volgende:
Tof flesNeem je de Noorse muts ook mee?
Moet altijd aan dat topic denken zodra ik iets hoor, zie, of lees over Groenland.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:05 schreef Falco het volgende:
Lees even nog dit reisverslag door ter voorbereiding: TRV / [Reisverslag] Groenland.
ja dankjequote:Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Moet altijd aan dat topic denken zodra ik iets hoor, zie, of lees over Groenland.
Veel plezier Dr_Flash!
Nee, het is toch. Uterègsquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:51 schreef derLudolf het volgende:
Viel Spaß! Het is toch tocht? (Zie boven de bovenste foto)
Is aan gedachtquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:50 schreef cherrycoke het volgende:
het kan de ene dag -30 zijn met veel wind en de andere dag -7 met veel zonneschijn, vergeet je zonnebrand niet (dat meen ik)
http://weather-finder.com/Greenland/Ilulissat/14days/quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is aan gedachtWeather.com geeft trouwens wel totaal andere vooruitzichten dan wetter.com. Beetje merkwaardig.
Ik ga wel gewoon kijken wat het wordt daarquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://weather-finder.com/Greenland/Ilulissat/14days/
Dat kan ik alquote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:17 schreef Apekoek het volgende:
Kun je in elk geval zeggen dat je in Denemarken bent geweest!
Ah je gaat dus weer naar Denemarken, anyway veel plezier! Een bijzondere plek om het meest noordelijke deel van Denemarken te zien!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik alTRV / Fles' Travelsnacks #2
Hebben ze wel internet op Groenland?quote:
Het is de Derde Wereld niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hebben ze wel internet op Groenland?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Fles heeft al geraden wat er in het pakje zit.
Als ik een opblaasiglo zou hebben zou ik die zelf houden en er in kamperen in de woonkamer.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Hij weet dus al dat er een opblaasiglo in zit?
Nein mensch weet je hoe koud het daar nu isquote:
Is de zee bevroren dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nein mensch weet je hoe koud het daar nu is
Nou ja, er varen wel boten, maar het is een beetje door de ijsschotsen heen ploegen denk ik. Er is geen sprake van open water en orca's zien en zoquote:
Lastig in te schatten hoe ver de zee is. En of je zou kunnen gaan zwaaien als je er bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is de webcam van mijn hotel. Dat platte wat je ziet moet zee voorstellen. Best weinig orca's. http://hotelarctic.com/om_hotel_arctic/webcam/
Het hotel heeft een eigen definitie van Groenlandtijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is de webcam van mijn hotel. Dat platte wat je ziet moet zee voorstellen. Best weinig orca's. http://hotelarctic.com/om_hotel_arctic/webcam/
Dat platte tussen de voorgrond en die huisjes links is ook al zeequote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lastig in te schatten hoe ver de zee is. En of je zou kunnen gaan zwaaien als je er bent.
Ja maar hoe ver weg is het?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat platte tussen de voorgrond en die huisjes links is ook al zee
Nee, dat gaat 'm niet worden. Ze hebben zeker ook geen Wassertretbeckenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, Ludolf en jij hoeven niet thuis te blijven voor de travelsnack dusquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dat gaat 'm niet worden. Ze hebben zeker ook geen Wassertretbecken
Ik zou het wel hebben overwogen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is geen live webcam he, elke vijf minuten maakt ie een foto, dus dan moet ik al minstens daarheen lopen en 5 minuten blijven staan. Dat gaat hem niet worden
Ja overwogen jaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het wel hebben overwogen.Gewoon omdat leuk.
Jij hebt allemaal kleding speciaal voor tegen de kou. En het is ook weer niet dat je uren door de sneeuw hoeft te ploeteren volgens mij. Ik zei overwogen maar ik bedoelde dat ik het wel gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja overwogen jaEn toen bedacht je dat -15 eigenlijk nog steeds best aan de frisse kant is
Nou ja, op dat slushpuppyfilmpje zie je rond 6 minuten het hotel in beeld komen. Daar aan de rechterkant hangt die webcam ergens onder de dakgoot. Zie je dat terrein waar je moet lopen om in beeld te komen?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt allemaal kleding speciaal voor tegen de kou. En het is ook weer niet dat je uren door de sneeuw hoeft te ploeteren volgens mij. Ik zei overwogen maar ik bedoelde dat ik het wel gedaan zou hebben.
Dus GMT-3, niet GMT+3.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is daar 4 uur vroeger dan hier dus.
Jij weet heel veelquote:
Wel donker daarquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Jong0ns jong0ns doe eens even een beetje rustig jah. Ik ga niet naar Mars of zo.
IJsland? L wil wel geloof ik.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Chief Arctic Operations on the road again![]()
En IJsland moet ook nogeens. Lijkt me wel een prima plek voor een weekje voor een citytrip met ons groepje LFF
+1. Wil daar al heel lang heen.quote:
Ik doelde op mezelf.quote:
Jeej! Blij dat je hem leuk vond! Sorry voor de printfoutjes maar we kunnen niet allemaal chefboekjes zijn natuurlijk! Eet smakelijk!.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Aangekomen in KopenhagenOp naar een hapje eten
En wat een geweldig leuk boekje
dankjewel Liesje
![]()
Ok. Veel plezierquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dag lieve volgertjeswe gaan zo boarden, ik ga op flight mode
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
GL0781. Wel kut, ik loop al sinds gisteren in die bloedhete jasZweet me helemaal kleurenblind man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |