quote:
Morgen maar even naar de audicien dan?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:07 schreef just me het volgende:
Hoor ik ze nu Oscar, Oscar roepen op de achtergrond
Ik krijg het nog druk morgenquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgen maar even naar de audicien dan?![]()
erg toepasselijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
De plaat die je wist dat zou komen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
De plaat die je wist dat zou komen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer zo'n landing gehad op Lissabon, met doorstart en dat is echt niet tof
kloptquote:Op donderdag 23 februari 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is de site van de ANWB toch een baggersite....
Ik hoor het al, ik ga voorlopig niet vliegen !quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft het genoegen van een noodlanding op Madrid mogen meemaken nadat er een kolonie vogels in een motor was gevlogen. Die foto's van die motor toen, één bloedmassa en alles compleet verbogen.
Ik wist van niks, was niet bereikbaar, zat zonder bereik in Schotland...
You saw Me en her walking in the rain?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht trouwens aan deze toen ik het begin hoorde: Oran "Juice" Jones - The Rain
Ik wil alleen maar inloggen bij Mijn Verzekeringen daar... hebben ze de site aangepast. Twan gaat met zijn kameraad en de ouders van zijn kameraad op vakantie in de zomer. Moet even kijken hoe het zit met de reisverzekering.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor het al, ik ga voorlopig niet vliegen !
Bezem stuk?quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:14 schreef just me het volgende:
Ik hoor het al, ik ga voorlopig niet vliegen !
Tijd zat nog dus...quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar inloggen bij Mijn Verzekeringen daar... hebben ze de site aangepast. Twan gaat met zijn kameraad en de ouders van zijn kameraad op vakantie in de zomer. Moet even kijken hoe het zit met de reisverzekering.
Yeps.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You saw Me en her walking in the rain?
Dat wel maar moet gewoon weten of het geregeld is, anders moet ik nog een verzekering afsluiten.quote:
Dat kan op de dag zelf nog, dus komt wel goed schatje...quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel maar moet gewoon weten of het geregeld is, anders moet ik nog een verzekering afsluiten.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan op de dag zelf nog, dus komt wel goed schatje...
Dat is waar. Maar dan komen we zelf net terug van vakantie... maar ik heb het volgens mij gevonden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan op de dag zelf nog, dus komt wel goed schatje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |