abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169172619
Wij hadden laatst een slapstick in de badkamer, Selvaria. J gaat altijd even op de wc voor hij in bad gaat, maar hij had gepoept dus ik had bij de commode zijn luier uitgedaan. Ik stuurde hem in blote billen vooruit naar de badkamer, om de wcbrilverkleiner op de wc te doen terwijl ik de luier weggooide. Hoor ik ineens gehuil. J had op de grond geplast met de verkleiner in zijn hand, gleed uit en stootte bij het opstaan zijn hoofd tegen de douchedeur :')

Dierentuin lijkt me ook leuk, ik neem waarschijnlijk dit voorjaar een abbo opeen klein dierentuintje hier in de buurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hupje op 27-02-2017 12:23:34 ]
  maandag 27 februari 2017 @ 09:33:03 #102
327807 Mariposas
יה&#14
pi_169172737
Ik heb echt helemaal niets met dierentuinen. :N de enige dierentuin die ik wel oké vind is de dierentuin in Singapore. Maar dat is zon gedoe om daar te komen. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_169173300
Wij gaan een abbo nemen op de Beekse Bergen, het Speelland en het Safaripark O+ daarnaast hebben we een abbo op de Efteling O+ .

Selvaria, wat sneu voor N dat het zo'n paniek opleverde. En Hupje _O- het idee was goed, uitvoering wat minder.
pi_169173428
Haha Hupje, ik zie het zo voor me. _O-

Wij hebben verder alleen een jaarkaart voor de kinderkrijshel, ze vindt het fantastisch en zo kunnen we er makkelijk even snel op uit in het geval van echt slecht weer.
  maandag 27 februari 2017 @ 11:11:45 #105
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_169174101
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij gaan een abbo nemen op de Beekse Bergen, het Speelland en het Safaripark O+ daarnaast hebben we een abbo op de Efteling O+ .

Selvaria, wat sneu voor N dat het zo'n paniek opleverde. En Hupje _O- het idee was goed, uitvoering wat minder.
Speelland/ safarimeet O+

Speellland is zo tof. Ik voorzie alleen een uitdaging deze zomer. F vindt water helemaal geweldig, en rent er dus gewoon in. Ook als het 15 graden is en mama dus geen badpak aan heeft }:|
pi_169179089
Leuk naar de dierentuin. Hier in de buurt is wel een kleintje, zijn we in de zomer met L geweest maar toen vond ze het nog niet echt boeiend. Speelhel zijn we ook nog niet geweest.

& de efteling ♡!!!

Och wat sneu dat ze er zo door in paniek was Selvaria. Dan is ze er nog niet aan toe. Wij hebben nog geen potje oid in huis.

L is sinds zaterdag echt aan het lopen ♥. Steeds meer lopen ipv kruipen en ook steeds langere stukjes. Echt leuk en fijn! :)
pi_169183325
In Emmen is de dierentuin niet zo leuk meer voor de kleintjes, maar die over de grens in Lingen wel!

Wij gaan één keer per maand naar Ballorig, hier valt de drukte wel mee.
pi_169184531
Selvaria, dat was jij over Sesamstraat, toch? _O_
Ik was er net even klaar mee en S. heeft 2 afleveringen zitten kijken. Tijdens de tweede kon ik hem zowaar omkleden zonder worstelpartij!
(En zeer goed te doen voor mijn eigen oren itt bijna alle andere programma's ^O^ )
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169185486
Wat toevallig dat jullie het over dierentuinen hebben.
We hebben sinds gister abonnementen op dierenpark Amersfoort.

Wat sneu dat N. zo in paniek was Selvaria :'(

Mies gaat sinds kort met me mee naar de wc als ik ga plassen. Eerder kon ze rustig twee min alleen spelen maar nu wil ze graag mee. En aangezien we toch binnenkort haar af en toe bekend willen maken met de wc verkleiner, gaat ze nu soms met me mee.

Met als resultaat dat ze nu overal waar mogelijk met een papiertje / zakdoekje tussen haar beentjes wrijft.
pi_169185811
Arme J. en N.! Het is ook wel echt een ding voor die kleintjes he, dat zindelijk worden. M. zat vanmiddag een boekje te lezen, terwijl ze op het potje ging zitten. Blijkbaar fungeert het ook prima als stoel, want ze was niet bezig met poep of plas.

Abo op de dierentuin hebben wij ook (Blijdorp). Heerlijk om zo af en toe een uurtje langs te gaan. In de toekomst zou ik ook wel een abonnement op de Efteling willen.
pi_169187044
Grote dierentuinen en zulks: lijkt me zo leuk als je daar dichtbij woont. Voor ons is Burgers het dichtstbijzijnde (3 kwartier rijden) qua echt indrukwekkend, maar gelukkig zijn de kinderboerderij, parkjes en de lokale binnenspeeltuin nog voor dreumes en peuter helemaal het einde. Voor dreumes dit weekend een jaarabonnement voor laatstgenoemde afgesloten en meteen de nieuwe 0-4 hoek uitgeprobeerd. Zat echt vol verwondering te kijken naar mijn wandelende, zich uitstekend vermakende en zelfs glijbaan beklimmende en afglijdende wurm O+. Het is echt nog minder dan een maand geleden dat hij zijn eerste losse stapjes zette en nu loopt hij zowat zonder hulp onze trap op :D
  maandag 27 februari 2017 @ 21:24:19 #112
56471 pinquit
oh my lama!
pi_169187541
Voor ons is dichtstbijzijnde (blijdorp) ook 3 kwartier rijden, zo ver is dat toch niet voor een dagje weg?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_169188013
Voor een paar keer per jaar vind ik 3 kwartier ook niet ver en doen we dus ook (vind dierentuinen zelf ook heel leuk :)), maar ikzelf vind het dan niet zoiets van: goh we lopen eens regelmatig binnen :)
  maandag 27 februari 2017 @ 21:53:47 #114
409579 LuDann
All the way
pi_169188617
Aww, die verhalen over dreumessen en plasongelukjes. _O- :') Arme dingen. Mijnes is er ook nog lang niet aan toe hoor, af en toe aangekleed op het potje zitten is OK, maar zonder luier is maar eng. Wel inderdaad ook alles afvegen met een papiertje. :')

Wij hebben een abbo bij Artis! Erg leuk. :Y Burgers' Zoo waren we gisteren, ze hadden allemaal versierde lichtbeelden en het park was tot laat in de avond open. Heel sfeervol. O+ Wolk keek d'r ogen uit, ondanks hevige slaap bleef ze naar alles wijzen vanuit de Tula. Mijn vader kocht een knuffelslang voor haar die ze nu al 2 dagen onafgebroken vast heeft zo ongeveer. :') Samen met haar konijn, lekkere combinatie ook. :+
pi_169188883
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:10 schreef Vosje6 het volgende:
Grote dierentuinen en zulks: lijkt me zo leuk als je daar dichtbij woont. Voor ons is Burgers het dichtstbijzijnde (3 kwartier rijden) qua echt indrukwekkend, maar gelukkig zijn de kinderboerderij, parkjes en de lokale binnenspeeltuin nog voor dreumes en peuter helemaal het einde. Voor dreumes dit weekend een jaarabonnement voor laatstgenoemde afgesloten en meteen de nieuwe 0-4 hoek uitgeprobeerd. Zat echt vol verwondering te kijken naar mijn wandelende, zich uitstekend vermakende en zelfs glijbaan beklimmende en afglijdende wurm O+. Het is echt nog minder dan een maand geleden dat hij zijn eerste losse stapjes zette en nu loopt hij zowat zonder hulp onze trap op :D
Super leuk! Dat gaat zo snel! Ze gaan alleen maar rapper met klimmen..

Hier (Breda en Halsteren) wil wurm na 10 minuten in de 0-4 bak/afdeling naar de grotere kant. Na 4 keer zo een binnenspeeltuin bezocht te hebben had hij dat zelf uitgevonden. Daar is meer klimmen en klauteren en vooral grote glijbanen O+ Hij glijdt dan gewoon zelf naar beneden (met mij er achter aan, want ik ben dan ook mee geklauterd) op zijn buik met voeten eerst.

Of airhockey :') met zijn 4 maanden oudere neefje... maf zicht joh als ze dat staan te doen met zijn tweeën. Nadeel is dat hij dat nu ook met onderzetters bij oma op de koffietafel staat te doen :')
Schudden voor gebruik
pi_169188932
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:24 schreef pinquit het volgende:
Voor ons is dichtstbijzijnde (blijdorp) ook 3 kwartier rijden, zo ver is dat toch niet voor een dagje weg?
Voor een dagje niet, maar voor gewoon om even met regelmaat dan bij de visjes te gaan kijken voor een uurtje weer wel. Gek eigenlijk :D
Schudden voor gebruik
  maandag 27 februari 2017 @ 22:22:34 #117
56471 pinquit
oh my lama!
pi_169189505
Oh nee dat vind ik ook hoor! :D dat is de reis niet waard
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_169189519
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 22:02 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Voor een dagje niet, maar voor gewoon om even met regelmaat dan bij de visjes te gaan kijken voor een uurtje weer wel. Gek eigenlijk :D
Visjes kijken hebben we pas gedaan toen we kattenvoer gingen kopen bij een zaak waar ze allerlei aquaria aan de wand hadden. Ik heb mijn kinders na een half uur onder zachte dwang weggesleept :D. Zo mooi van dat klein spul die verwondering over alles waar je als volwassene vaak zo aan voorbijloopt O+
pi_169189578
Airhockey met viltjes _O- Ik zie het gewoon voor me Stippel
pi_169193463
R van Ingee is jarig *O* gefeliciteerd!
pi_169193494
Gefeliciteerd, R en ingee!
pi_169193524
R. alweer een peuter! Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 28 februari 2017 @ 07:28:34 #123
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_169193609