Speelland/ safarimeetquote:Op maandag 27 februari 2017 10:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij gaan een abbo nemen op de Beekse Bergen, het Speelland en het Safariparkdaarnaast hebben we een abbo op de Efteling
.
Selvaria, wat sneu voor N dat het zo'n paniek opleverde. En Hupjehet idee was goed, uitvoering wat minder.
Super leuk! Dat gaat zo snel! Ze gaan alleen maar rapper met klimmen..quote:Op maandag 27 februari 2017 21:10 schreef Vosje6 het volgende:
Grote dierentuinen en zulks: lijkt me zo leuk als je daar dichtbij woont. Voor ons is Burgers het dichtstbijzijnde (3 kwartier rijden) qua echt indrukwekkend, maar gelukkig zijn de kinderboerderij, parkjes en de lokale binnenspeeltuin nog voor dreumes en peuter helemaal het einde. Voor dreumes dit weekend een jaarabonnement voor laatstgenoemde afgesloten en meteen de nieuwe 0-4 hoek uitgeprobeerd. Zat echt vol verwondering te kijken naar mijn wandelende, zich uitstekend vermakende en zelfs glijbaan beklimmende en afglijdende wurm. Het is echt nog minder dan een maand geleden dat hij zijn eerste losse stapjes zette en nu loopt hij zowat zonder hulp onze trap op
Voor een dagje niet, maar voor gewoon om even met regelmaat dan bij de visjes te gaan kijken voor een uurtje weer wel. Gek eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2017 21:24 schreef pinquit het volgende:
Voor ons is dichtstbijzijnde (blijdorp) ook 3 kwartier rijden, zo ver is dat toch niet voor een dagje weg?
Visjes kijken hebben we pas gedaan toen we kattenvoer gingen kopen bij een zaak waar ze allerlei aquaria aan de wand hadden. Ik heb mijn kinders na een half uur onder zachte dwang weggesleeptquote:Op maandag 27 februari 2017 22:02 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Voor een dagje niet, maar voor gewoon om even met regelmaat dan bij de visjes te gaan kijken voor een uurtje weer wel. Gek eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |