abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169316433
Gefeliciteerd nog, LB! En wat een lekker blij jongetje!

Wij hadden vandaag een klusdagje en ik ben veel boodschappen aan het doen geweest met S.
En dat was best vermoeiend:

Helaas was hij nu wel heel overstuur om naar bed te gaan, dus hij ligt nu lekker met papa in bed O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 5 maart 2017 @ 21:20:35 #252
327807 Mariposas
יה&#14
pi_169316571
Gefeliciteerd LB! *O* jeetje, wat lijkt hij op z'n zus op de onderste foto!

Wat lastig lijkt me dat, dat je in je hoofd nog steeds niet die connectie hebt gemaakt dat hij veel eerder geboren is dan je had verwacht. Zal ook wel een flinke memory lane zijn nu.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  zondag 5 maart 2017 @ 21:23:53 #253
171422 LadyBlack
paint it black
pi_169316765
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd LB! *O* jeetje, wat lijkt hij op z'n zus op de onderste foto!

Wat lastig lijkt me dat, dat je in je hoofd nog steeds niet die connectie hebt gemaakt dat hij veel eerder geboren is dan je had verwacht. Zal ook wel een flinke memory lane zijn nu.
Eigenlijk ging dat best goed, het tweede halfjaar was ik er helemaal niet mee bezig! Maar de laatste dagen zijn toch een beetje gek idd. Maargoed, zn verjaardag was gewoon hartstikke tof! O+
pi_169317564
Wat een mooi mannetje LB! Nog van harte gefeliciteerd en welkom :)!

Lesage dat is zeker vermoeiend! Wat ligt hij lekker te slapen :)!
pi_169317640
Gefeliciteerd LB! Wat een verschil tussen die bovenste en onderste foto. Ik had het zo geloofd als je gezegd had dat het twee verschillende kinderen zijn :@
pi_169318182
Welkom LB! Wat een lief koppie!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_169319285
Van harte LB, scheetje van een dreumes heb je daar :)
pi_169319407
Wooow LB is S alweer zo groot!! :o! Wat een leukerd O+! Nog gefeliciteerd natuurlijk, fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad! Verder alles goed met jullie? :)

Agos LeSage, kijk daar nou liggen ^^. Hopelijk slaapt ie vannacht wel goed door.

Beetje mwah weekend hier. Moet het toch even kwijt, misschien is dit herkenbaar of misschien zie ik het heel zwart/wit nu, ik weet het niet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 48% gewijzigd door hetzusjevan op 06-03-2017 22:53:55 ]
  zondag 5 maart 2017 @ 22:20:34 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_169319737
Zusje, ik herken het wel in enige mate.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169321067
Zusje, ik herken het ook wel.

SPOILER
pi_169322217
Ik snap dat je dat dwars zit, zusje. Zo jammer dat mensen een enorm groot deel van jou(w leven) niet 'interessant' genoeg vinden.
Ik vind eigenlijk dat je dat best ter sprake kunt brengen. Je mag best aangeven dat ze je daar verdriet mee doen. Als het vriendinnen zijn zouden ze dat namelijk niet moeten willen. :*

Het doet me aan de andere kant herinneren hoe ik bof met mijn vriendinnen, allemaal jonger en kindloos, maar oprecht geīnteresseerd. Ik stuur uit mezelf foto's, maar als dat niet in een rap tempo gebeurt dan wordt er gewoon naar gevraagd O+
pi_169323909
Gefeliciteerd LB.

Dat niet helemaal er klaar voor zijn dat hij jarig is.......
SPOILER
Schudden voor gebruik
pi_169323926
Wat rot dat het zo tegen viel met de schoolvrienden.
Schudden voor gebruik
pi_169324366
He, wat jammer is dat toch zusje. Hier een middelbare school vriendengroep met mensen die uiteindelijk in elke hoek van Nederland zijn neergestreken, maar we zagen elkaar altijd nog wel 2 keer per jaar of zo en deden dan een concert of pakten een terrasje. Sinds we kinderen hebben zijn alleen één vriendin en ik nog over (wij wonen gelukkig nog wel in dezelfde stad), voor de geboorte van L. vorige maand ben ik niet eens door de rest gefeliciteerd (zelfs geen like op FB of zo). -O- Echt heel erg jammer, want het was zo gezellig altijd.

Wat ligt S. er heerlijk bij LeSage! O+

N. is zo'n draakje de laatste tijd. :X Nog steeds superlief, maar ze heeft feilloos door dat als ik L. op de bank zit te voeden ik niet snel op kan staan of iets met haar kan doen. Ze doet dan allemaal dingen die ze normaal niet (zo vaak) doet en ik moet oppassen dat ik niet de hele tijd gefrustreerd "N. Nee! Niet doen!" aan het roepen ben. |:(
pi_169324465
Oh zusjevan dat is niet leuk zeg! : ( Logisch dat je hoopt dat andere interesse tonen, daar zijn het ook vrienden voor.. Maar ik snap ook wel dat je het niet wilt benoemen.

Hier zag ik mijn vriendinnen van de middelbare school al heel weinig voordat ik zwanger was / een kindje kreeg, dus daar is niet veel in veranderd. Behalve mijn beste vriendin en die is wel altijd heel geīnteresseerd. Ik voel me zelf soms eerder schuldig dat ik haar zo veel minder zie.
Ik herken het wel dat je niet te veel over je kind praat bij kinderloze vrienden. Ik begrijp namelijk ook dat ze daar minder interesse voor hebben en vind het zelf ook leuk om het over andere onderwerpen te hebben.
Maar als je zelf interesse toont in voor de ander belangrijke onderwerpen, hoop je wel een beetje dat ze dat ook bij jou doen en de teleurstelling kan ik me goed voorstellen.

Ohhh Sillie dat is wel heel erg zeg!

Selvaria :o wat een draakje inderdaad : )! Stiekem wel grappig maar ook erg lastig! Zal me hier ook vast op voorbereiden :p.
pi_169324497
Eigenlijk snap ik het helemaal niet dat je het niet over je kind zou kunnen hebben :@
Als mijn vrijgezelle vriendinnen vertellen over die leuke jongen die ze tegen zijn gekomen wil ik dat ook horen, terwijl dat dan weer helemaal niet past bij mijn levensstijl.
Ik vind dat je als vriendinnen geīnteresseerd in elkaars leven moet zijn, ongeacht of je hetzelfde meemaakt.
Ik klets ook over heel veel andere dingen dan mijn kind, maar ook over S. Dat is nou eenmaal het belangrijkste onderdeel in mijn leven tegenwoordig O+
pi_169324510
Selvaria, grappig eigenlijk hoe goed ze zoiets snappen hč :)
S. weet ook precies hoe hij me af moet leiden om vervolgens de waterbak van de hond leeg te gooien. Eerst verstoppertje doen en dan op een onbewaakt moment die kant op sprinten :o
  maandag 6 maart 2017 @ 09:34:00 #268
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_169325237
Ik geloof dat ik geluk heb met 3 goede vriendinnen die ook allemaal kleine kinderen hebben (jongste is 5 maanden, oudste 5 jaar), we zien elkaar veel, want dan kunnen de kinderen zo leuk samen spelen.

Of zou het gewoon zo zijn dat ik de andere mensen, zonder kinderen, gewoon wat meer uit het oog verloren ben? Deze 3 zijn namelijk ook niet echt middelbareschoolvriendinnen. Eentje ken ik wel al bijna 25 jaar, in de brugklas 'moesten' we naast elkaar zitten van de mentor. De andere twee heb ik leren kennen als de vriendinnen van (scouting)vrienden van me, inmiddels ook al meer dan 10 jaar geleden. * mousemicky voelt zich nu opeens heel oud... :'(
pi_169325366
Gefeliciteerd, LB!

En zusje, ik herken het ook, van vooral 1 vriendin. Die heb ik het verteld voor kerst, en dat gaat nu beter. Ik had precies hetzelfde, ookal interesseert T haar niet, hij is wel een onderdeel van mijn leven. Netzoals ik altijd naar haar vriend en ouders vraag, zou zij dat ook kunnen doen.

Ik bracht T net naar het kdv, op de fiets dacht ik. Lang niet samen gefietst. Nou, vandaag ook niet, want zodra ik hem in het fietszitje zette begon hij te krijsen als een speenvarken. Zo heeft hij al heel lang niet meer gehuild. Ik dacht nog even dat het over zou gaan als ik zou beginnen te fietsen, maar dat hielp ook niet. Ik hoop maar dat ik hem niet getraumatiseerd heb, want ik denk dat hij het eng vond. Gek, want gister had ik hem ook even in het zitje gezet, zonder dat we gingen fietsen en dat was geen probleem..
  maandag 6 maart 2017 @ 10:39:39 #270
409579 LuDann
All the way
pi_169326033
LB, wat een schatje! Van harte gefeliciteerd nog. *O*

Zusje, hier ook wel enigzins herkenbaar, al zie ik nu ook wel in dat ik ook voor mijn zwangerschap wat (teveel) afstand had genomen van mijn toenmalige vrienden, omdat ik niet lekker in mijn vel zat en heel druk was met mijn studie altijd. Na mijn bevalling is 1 vriend langsgekomen na 6 maanden en dat was eigenlijk alleen maar erg ongemakkelijk. :') Die was na 20 minuten vrijwel alleen op zijn telefoon loeren ook weer weg. Nooit meer gezien of gesproken daarna. Ik heb nog wel 1 vriendin en 1 vriend die ik al een jaar of 17 ken die ik nog eens in de zoveel maanden spreek en die Wolk beiden 1 of 2 keer gezien hebben, maar voor de rest houdt het op.

Ik ben zelf actief op zoek gegaan naar nieuwe vriend(innen) en heb nu in ieder geval 2 hele goede vriendinnen met allebei een kind in dezelfde leeftijd. We spreken elkaar dagelijks via Whatsapp en zien elkaar zo'n 2 a 3 keer per week. Superhandig dat ze beiden op 5 minuten lopen wonen, dus we kunnen regelmatig op elkaars kinderen letten als iemand een afspraak heeft of ziek is bijvoorbeeld. Zo kan ik elke vrijdag gewoon mijn rijles hebben. O+

Daarnaast nog een stuk of 5 vriendinnen waar ik eens in de zoveel weken mee afspreek. Ze hebben allemaal kinderen en sommigen doen ook iets in het gebied waarin ik werkzaam ben dus ik heb veel meer gemeen met ze dan de vrienden waar ik eigenlijk vooral nog mee omging vanwege old times sake. Ik had (heb) het er wel moeilijk mee gehad, met het loslaten van oude vriendschappen, maar het voelde zo geforceerd allemaal. Laten doodbloeden voelde natuurlijker, zeg maar.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:41:40 #271
409579 LuDann
All the way
pi_169326063
Jagar, hier soms ook drama met in het fietszitje. Na een rondje lopen is het vaak al een stuk beter. Heb je nog een zitje voorop? Als hij het eng vindt is het misschien tijd voor een zitje achterop?
pi_169326184
Ik vind het zo gezellig, voorop. We proberen het gewoon over een paar dagen nog een keer. We hebben de hele winter niet gefietst, en vanmorgen was al een beetje een drama-morgen, dus wellicht was het dat.

Mag ik nog even spammen? Gister in de dierentuin:

pi_169326285
Wat een liefje Jagar O+ Heerlijke foto's!
pi_169326705
Wat een leuke foto's Jagar! O+ En wat wordt hij groot!
pi_169326716
Wat een knapperd Jagar!

Ik heb eigenlijk best weinig echte vriendinnen in de buurt nu ik zo eens nadenk. Mijn twee beste vriendinnen ken ik al heel lang en hebben allebei geen kinderen. Met hun praat ik over van alles, zowel N als alle andere dingen die ons bezighouden. Verder heb ik nog wel wat kennissen met kinderen in dezelfde leeftijd, daar doen we wel eens wat mee samen. Ik herken het dus niet echt,. maar ik ben ook altijd vrij snel in het laten doodbloeden van vriendschappen waar ik geen plezier meer uithaal (vandaar dat ik weinig vrienden heb dus :P )

Ik heb wel nog een andere vraag/ergernis...
SPOILER
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')