Hoeveel ploegen plaatsen zich voor de finale?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Colombia slechts twee minuutjes verloren op de eerste van zes ronden
[ afbeelding ]
Niet live op ES? Of is dit ander toernooiquote:Op zondag 26 februari 2017 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Eeeeen na anderhalf rondje op een rondje gezet
Top-2 van beide halve finales en de zes tijdsnelsten.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoeveel ploegen plaatsen zich voor de finale?
Halve finales van een teamsprint worden bijna nooit uitgezondenquote:Op zondag 26 februari 2017 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet live op ES? Of is dit ander toernooi
Dank.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Top-2 van beide halve finales en de zes tijdsnelsten.
Ik wou dit net ook postenquote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik word echt knettergek van die blazers. Echt, alsof onze irritante buurman bijna onder mijn raam weer bezig is.
Ik kan Robin Haase ineens begrijpen. Diep van binnen borrelt een ZET DIE BLAZERS UIT!!!! naar bovenquote:
1.15 ofzo vanmorgenquote:
Nu jaquote:
Laatste rondje wel gewoon gedaan en door naar de finale, maar dat klinkt niet hoopvol.twitter:Lahti2017LIVE twitterde op zondag 26-02-2017 om 11:35:37Eisenlauer (GER) seamed to have injured his shoulder we have to see if he can ski his last lap reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2017 12:32 schreef heywoodu het volgende:
Laatste rondje wel gewoon gedaan en door naar de finale, maar dat klinkt niet hoopvol.twitter:Lahti2017LIVE twitterde op zondag 26-02-2017 om 11:35:37Eisenlauer (GER) seamed to have injured his shoulder we have to see if he can ski his last lap reageer retweet
Gelijk gezocht of er nog ergens weddenschappen met Duitsland vs xxx waren, maar helaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |