ja pas maar op ik schiet je oma dood met een ruger p90 terwijl ik je kleuter begraafquote:
was wel lekker met wind mee, voelde me net een dikke superman op een fietsquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
wwaarom bestaat er een weertype als dit?
mja dat zou idd best verontrustend zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop het niet want dan zat ie soms uren lang op zichzelf te reageren
niet sws geile dm's naar hzaw sturenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
a die geile dm's naar hzaw
O, die zijn allebei al dood, dus ga je gang.quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja pas maar op ik schiet je oma dood met een ruger p90 terwijl ik je kleuter begraaf
ja gvd dan is het niet leuk meer partypooperquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, die zijn allebei al dood, dus ga je gang.
ja maar niet mooie natte poes ofzo, maar meer lekkere harige benen hnngquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet sws geile dm's naar hzaw sturen
Ben jij dit:quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was wel lekker met wind mee, voelde me net een dikke superman op een fiets
Je kan nog wel op hun graf zeiken, als de bitch die jij bentquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd dan is het niet leuk meer partypooper
gwn penisquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar niet mooie natte poes ofzo, maar meer lekkere harige benen hnng
nou zegquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan nog wel op hun graf zeiken, als de bitch die jij bent
ja, het is je gelukt om noel een ban aan te smerenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:43 schreef HRC2020 het volgende:
Was even weg. Zijn er nog bans gevallen?
hopelijk heb je wind tegenquote:
tja, vasten had je kunnen helpenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:45 schreef HRC2020 het volgende:
Had 3 min om over te stappen naar de andere kant van het station en nu heb ik geen eten.
Heb zo'n honger dat ik er misselijk van ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 1 van de foto's wazig lijkt ligt het gewoon aan je ogen
hoe helpt nog minder eten tegen misselijk zijn van de hongerquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tja, vasten had je kunnen helpen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
niemand heeft er om gevraagd maar ik vind het interessant, dit is mijn nieuwe hondWat een leukerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 1 van de foto's wazig lijkt ligt het gewoon aan je ogenYour beauty never ever scared me.
Wat danquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, het is je gelukt om noel een ban aan te smeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |