gewoon, retarded zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
wat heeft die haags eigenlijk gedaan buiten bestaan?
dat ie bestaat is al het ergstequote:Op donderdag 23 februari 2017 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik gok honderden keren het zelfde zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
ja gvd ik heb t ook allemaal gemistquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is nu weg dan? Was even weg :s ;s Volgende keer maar niet doen
Ik heb een TR geplaatst, dat je het weetquote:
ja, daar zat noel blij om te doenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je ook al dat Crip meet de zuiderzon is vertrokken
klopt welquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:39 schreef HPLC het volgende:
Ik hoorde laatst dat Crip Monjelly had verteld dat we allemaal onzekere kneusjes zijn
quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een TR geplaatst, dat je het weet
lolwatquote:
hzaw ging op haar account posten toen ie KLB ban en toen dachten ze dat Side een kloon van hem wasquote:
mss is dat ook gewoon zoquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hzaw ging op haar account posten toen ie KLB ban en toen dachten ze dat Side een kloon van hem was
ja pas maar op ik schiet je oma dood met een ruger p90 terwijl ik je kleuter begraafquote:
was wel lekker met wind mee, voelde me net een dikke superman op een fietsquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
wwaarom bestaat er een weertype als dit?
mja dat zou idd best verontrustend zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop het niet want dan zat ie soms uren lang op zichzelf te reageren
niet sws geile dm's naar hzaw sturenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
a die geile dm's naar hzaw
O, die zijn allebei al dood, dus ga je gang.quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja pas maar op ik schiet je oma dood met een ruger p90 terwijl ik je kleuter begraaf
ja gvd dan is het niet leuk meer partypooperquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
O, die zijn allebei al dood, dus ga je gang.
ja maar niet mooie natte poes ofzo, maar meer lekkere harige benen hnngquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet sws geile dm's naar hzaw sturen
Ben jij dit:quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was wel lekker met wind mee, voelde me net een dikke superman op een fiets
Je kan nog wel op hun graf zeiken, als de bitch die jij bentquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gvd dan is het niet leuk meer partypooper
gwn penisquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar niet mooie natte poes ofzo, maar meer lekkere harige benen hnng
nou zegquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan nog wel op hun graf zeiken, als de bitch die jij bent
ja, het is je gelukt om noel een ban aan te smerenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:43 schreef HRC2020 het volgende:
Was even weg. Zijn er nog bans gevallen?
hopelijk heb je wind tegenquote:
tja, vasten had je kunnen helpenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:45 schreef HRC2020 het volgende:
Had 3 min om over te stappen naar de andere kant van het station en nu heb ik geen eten.
Heb zo'n honger dat ik er misselijk van ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 1 van de foto's wazig lijkt ligt het gewoon aan je ogen
hoe helpt nog minder eten tegen misselijk zijn van de hongerquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tja, vasten had je kunnen helpen
quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
niemand heeft er om gevraagd maar ik vind het interessant, dit is mijn nieuwe hondWat een leukerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 1 van de foto's wazig lijkt ligt het gewoon aan je ogenYour beauty never ever scared me.
Wat danquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, het is je gelukt om noel een ban aan te smeren
niemand heeft er om gevraagd maar ik vind het interessant, dit is mijn nieuwe hondawhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 1 van de foto's wazig lijkt ligt het gewoon aan je ogen
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
niemand heeft er om gevraagd maar ik vind het interessant, dit is mijn nieuwe hondniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 1 van de foto's wazig lijkt ligt het gewoon aan je ogen![]()
na een tijdje kan je veel makkelijker overschakelen op lichaamsvet en derhalve nooit meer last van honger hebben. tenzij je natuurlijk graatje mager bent, maar daar is geen sprake van bij aberquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe helpt nog minder eten tegen misselijk zijn van de honger
whut, hoezo dat dan? vet zieligquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is een herplaatser die in 9 maanden al 5 huizen heeft gehad
waarom? lastig karakter?quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is een herplaatser die in 9 maanden al 5 huizen heeft gehad
gwn een lijn vatten is makkelijkerquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
na een tijdje kan je veel makkelijker overschakelen op lichaamsvet en derhalve nooit meer last van honger hebben. tenzij je natuurlijk graatje mager bent, maar daar is geen sprake van bij aber
is 70% wolf ofzo dus mensen denken die ziet er leuk uit maar is ook tyfusmoeilijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
whut, hoezo dat dan? vet zielig
ja dat wel, maar niet iedereen is drugsverslaafd. je kan ook gewoon zonder slaap? pff, wat een uitkomst eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn een lijn vatten is makkelijker
oh zoquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is 70% wolf ofzo dus mensen denken die ziet er leuk uit maar is ook tyfusmoeilijk
niemand heeft er om gevraagd maar ik vind het interessant, dit is mijn nieuwe hondzelfs met bril op blijft het vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als 1 van de foto's wazig lijkt ligt het gewoon aan je ogen
Helaas jij niet, hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:43 schreef HRC2020 het volgende:
Was even weg. Zijn er nog bans gevallen?
Dat ik wat wasquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh, dacht dat jij dat was. tja, hij ligt eruit
NoelGallagher
ja echt ehquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja dat wel, maar niet iedereen is drugsverslaafd. je kan ook gewoon zonder slaap? pff, wat een uitkomst eigenlijk
smooth hoorquote:
we zouden het niet gedaan hebben als mijn jongste hond laatst niet nokkie ging, 4 is bietje te veelquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo
nja nice dat ie bij jullie gekomen is dan
ze zouden echt mensen verplicht een examen moeten laten afleggen ofzo voor ze een hond kunnen nemen
ja zo voelde ik me net ookquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was wel lekker met wind mee, voelde me net een dikke superman op een fiets
hopelijk zo ver mogelijk weg ergens zonder internet waar hij ook zijn username en wachtwoord is vergetenquote:
ja, begrijpelijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zouden het niet gedaan hebben als mijn jongste hond laatst niet nokkie ging, 4 is bietje te veel
misschien als jullie blijven dat hij nooit meer terugkomtquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk zo ver mogelijk weg ergens zonder internet waar hij ook zijn username en wachtwoord is vergeten
waarom onthoud jij dit soort dingen van echt iedereen hierquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar jij bent helemaal niet dik, zei je
Wat zei DA?quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 1 kat wel meer dan genoeg huisdier.
Prof is verliefd op sof en andersomquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom onthoud jij dit soort dingen van echt iedereen hier
ben je echt voedingsdeskundige ofzo irl of ben je gwn raar
die kat van mij is nu 16 jaar en slaapt 20 uur per dagquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind 1 kat wel meer dan genoeg huisdier.
jij bent hier 2 maanden niet geweest kerelquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom onthoud jij dit soort dingen van echt iedereen hier
ben je echt voedingsdeskundige ofzo irl of ben je gwn raar
ahwquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prof is verliefd op sof en andersom
ok sryquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent hier 2 maanden niet geweest kerel
ja ze schijnen vaker op hun baasje te gaan lijkenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kat van mij is nu 16 jaar en slaapt 20 uur per dag
was ook maar en grapjequote:Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar jij bent helemaal niet dik, zei je
Het valt wel mee. Het is een (soort) schaafwond. Moet haar 5 dagen lang een drankje geven (1x per dag) en 2 keer per dag zalf smeren tot dat er littekenweefsel begint te komen. Ze weegt maar 3,9 kiloquote:
dan moet ik een custom controller laten makenquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ze schijnen vaker op hun baasje te gaan lijken
wejo hoe vet zou dat zijnquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet ik een custom controller laten maken
geef dat beest eens wat te eten amaquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Het is een (soort) schaafwond. Moet haar 5 dagen lang een drankje geven (1x per dag) en 2 keer per dag zalf smeren tot dat er littekenweefsel begint te komen. Ze weegt maar 3,9 kiloEn dat is met wintervacht en winterbuikje dus beestje weegt in de zomer nog steeds maar 3,5 kilo haha.
zo weinig is dat toch niet voor een kat?quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Het is een (soort) schaafwond. Moet haar 5 dagen lang een drankje geven (1x per dag) en 2 keer per dag zalf smeren tot dat er littekenweefsel begint te komen. Ze weegt maar 3,9 kiloEn dat is met wintervacht en winterbuikje dus beestje weegt in de zomer nog steeds maar 3,5 kilo haha.
ja schattig hequote:
Is gewoon een kleine poes.quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
geef dat beest eens wat te eten ama
Nee is niet heel weinig maar veel katten zijn iets groter en wegen toch wel snel 5 kilo (of meer).quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo weinig is dat toch niet voor een kat?
nice dat t meeviel trouwens
kom je nu al weer terugquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:57 schreef HRC2020 het volgende:
Hoe dichter ik bij NL kom hoe slechter het weer wordt
quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik eindelijk een vriend hebben om mee te spelen
Da's wel weinigquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
onze poes heeft een hangbuik zonder vet. Alleen een velletje, ziet er vet raar uitquote:Op donderdag 23 februari 2017 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is gewoon een kleine poes.
[..]
Nee is niet heel weinig maar veel katten zijn iets groter en wegen toch wel snel 5 kilo (of meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |