oh heb nie meer gekeken daarop stuur hierrquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:21 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wat
Ik had je nog gedmd op crip met een leuk filmpje van dat jongetje
je hersenen zijn gewoon fucked upquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ga weg optyfen met tripmiddelen
heb nog steeds trauma van 2c-b
ik had je ook nog DM gestuurd met waar je wasquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
oh heb nie meer gekeken daarop stuur hierr
dat speelde ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als stealth archer kun je zelfs op hoogste moeilijkheidsgraad alles one-shotten
maar ik speel nu 2-handed warrior bietje alles neermaaien
denk tquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je hersenen zijn gewoon fucked up
watvoor pizzaquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:23 schreef Okurr het volgende:
ik ga pizza bestellen
mijn dagboek hersenscheten zijn vast gemist
dat is kaolosaai, stealth archer --> allesquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als stealth archer kun je zelfs op hoogste moeilijkheidsgraad alles one-shotten
maar ik speel nu 2-handed warrior bietje alles neermaaien
wrom wil je dat weten ;quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had je ook nog DM gestuurd met waar je was
if you think everyone's an asshole then you're the assholequote:Op donderdag 23 februari 2017 17:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom doe je nou altijd zo onaardig? Net als die vervelende Hermann
Ik weet dat jij groot bent, maar jij bent niet iedereenquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
if you think everyone's an asshole then you're the asshole
had al 140 uur savefile als stealth archer op ps3quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is kaolosaai, stealth archer --> alles
wrom heb je mij niet gedm't met die vraagquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had je ook nog DM gestuurd met waar je was
nou bij de ene boeide me het en bij jou nietquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrom heb je mij niet gedm't met die vraag
weet niet meer hoe die heet was en aan tijdje geledennquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
oh heb nie meer gekeken daarop stuur hierr
skates dan?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:23 schreef HPLC het volgende:
volgens weeronline was het fietsweer een 1
weenie is leukquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom doe je nou altijd zo onaardig? Net als die vervelende Hermann
oh okequote:Op donderdag 23 februari 2017 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou bij de ene boeide me het en bij jou niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |