ik ook zoiets denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in Skyrim op PS4 heb ik ook weer 70 uur ofzo
main quest voor het laatst bewaren zodat je die draak kunt one-shottenquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook zoiets denk ik
op pc dan
en heb spijt dat ik de main quest al weer helemaal gedaan heb, nu is de motivatie om verder te gaan weg
watquote:
skyrim altijd goed, laten we lsd doenquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
skyrim laatst weer eens en deus ex
en voornamelijk wiet eiglk afgelopen weken
ik speel op novice ofzo, dus dat is sws niet zo'n probleemquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
main quest voor het laatst bewaren zodat je die draak kunt one-shotten
nee ga weg optyfen met tripmiddelenquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
skyrim altijd goed, laten we lsd doen
wow watquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:20 schreef Okurr het volgende:
[..]
Je bent zelf stom, dragqueen lingo hatur.
Oh zo. Ja dat dacht ik ook welquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dik. Je hebt dr toch gezien?
Maar ik gaf dr ook teveel snoepjes
als stealth archer kun je zelfs op hoogste moeilijkheidsgraad alles one-shottenquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik speel op novice ofzo, dus dat is sws niet zo'n probleem
nja one-shotten lukte niet though :s
link plsquote:Op donderdag 23 februari 2017 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig wordt dat door anderen gedaan in 2017
volgende keer beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |