quote:
Vanavond gaan we los. Nuis onder de 1:07.quote:
Naja, het zegt wel iets over de populariteit van schaatsen en/of Fok! dat een WK spint in Calgary op ochtend dat het begint nog maar 3 posts heeft. In het verleden was dat volgens mij al 3 pagina's.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vanavond gaan we los. Nuis onder de 1:07.
WK sprint 2012, Calgary. Op de ochtend dat het begon werd de tiende post van de reeks gemaakt. Welgeteld zes posts meer dan dit jaar dus in de dagen voor dag 1quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naja, het zegt wel iets over de populariteit van schaatsen en/of Fok! dat een WK spint in Calgary op ochtend dat het begint nog maar 3 posts heeft. In het verleden was dat volgens mij al 3 pagina's.
Valt idd nog mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WK sprint 2012, Calgary. Op de ochtend dat het begon werd de tiende post van de reeks gemaakt. Welgeteld zes posts meer dan dit jaar dus in de dagen voor dag 1
SPT / [28/29 Januari Schaatsen] WK Sprint
Sprinten is qua posts nooit de meest besproken toernooi iddquote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:24 schreef Wombcat het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/postflickr.png
[..]
Naja, het zegt wel iets over de populariteit van schaatsen en/of Fok! dat een WK spint in Calgary op ochtend dat het begint nog maar 3 posts heeft. In het verleden was dat volgens mij al 3 pagina's.
Bij de heren is het ook een beetje een heruitgave van het EK.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Sprinten is qua posts nooit de meest besproken toernooi idd. 1t + 35 posts twee jaar geleden en anderhalf topic vorig jaar
Misschien 1000m mannen...als je 1.08 blank op een laaglandbaan kunt rijden dan is hier een tijd dik onder de 1.07 zeker mogelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 14:09 schreef komrad het volgende:
Jammer dat we waarschijnlijk geen wereldrecords gaan krijgen
ik verwacht wel een 1.06 maar het wereldrecord staat heel erg scherpquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien 1000m mannen...als je 1.08 blank op een laaglandbaan kunt rijden dan is hier een tijd dik onder de 1.07 zeker mogelijk.
Yep, denk dat Nuis te weinig basissnelheid heeft om tot zo'n tijd te komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:36 schreef komrad het volgende:
[..]
ik verwacht wel een 1.06 maar het wereldrecord staat heel erg scherp
Dit.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:11 schreef wimderon het volgende:
Ik snap nooit dat zoiets nu uitkomt en niet pas volgend jaar.
Komt een beetje op me over als het verhaal van de aerodynamische strips die ze in de jaren 90 gingen toepassen en waarvan ze een tijdje geleden over gezegd hebben dat het psychologische oorlogvoering was.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:13 schreef Montov het volgende:
Die nieuwe buis klinkt niet heel spannend.
Of de Amerikaanse supersonische pakken voor Sochi.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Komt een beetje op me over als het verhaal van de aerodynamische strips die ze in de jaren 90 gingen toepassen en waarvan ze een tijdje geleden over gezegd hebben dat het psychologische oorlogvoering was.
Daar hadden ze de spoilers verkeerd om op gemonteerd, waardoor ze langzamer waren ipv sneller.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Of de Amerikaanse supersonische pakken voor Sochi.
Was wel lachen in Nagano 1998. Toen ging iedereen maar provisorisch er wat van die strips op plakken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Komt een beetje op me over als het verhaal van de aerodynamische strips die ze in de jaren 90 gingen toepassen en waarvan ze een tijdje geleden over gezegd hebben dat het psychologische oorlogvoering was.
Andersomquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:19 schreef heywoodu het volgende:
Nu een beetje doen alsof het zo raar is dat die Aziaten een WK'tje belangrijker vinden dan de Aziatische Spelen
Joh.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die tribune op de achtergrond ziet er maar leeg uit anders.
Ik had twee zinnen in mijn hoofd schijnbaar.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel jammer dat Otterspeer zich niet heeft weten te plaatsen. Hein in Calgary levert gegarandeerd spektakel op.
Geen gevlieg dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Met de vuistregel van 0.1s/10mBar per ronde, gaan ze vanavond vliegen.
Tien gebroken botten, weggevallen luchtcirculatiequote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel jammer dat Otterspeer zich niet heeft weten te plaatsen. Hein in Calgary levert gegarandeerd spektakel op.
Moet wel een behoorlijke jetlag hebben toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Behalve dat Kodaira makkelijk gaat winnen.
Japan naar Calgary < Europa naar Calgary toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Moet wel een behoorlijke jetlag hebben toch?
Nooit gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Japan naar Calgary < Europa naar Calgary toch?
Wel opvallend dat er een paar toppers mee rijden en die dit seizoen beter en constanter rijden dan in voorgaande seizoenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ihle kan ook lekker uit de bocht vliegen, Murashov ook wel. En wat geblokte Noren wellicht.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Die komt straks in de buurt van het WRquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kodaira gaat zo nog een halve seconde sneller.
Ze ziet er ook niet echt blij uit idd.quote:
Idd, wat maakt het uit dat je van Japan naar West Canada vliegt...dat is hooguit 6 uur tijdsverschil ofzo.quote:
schroeien voor haar doenquote:
ik heb het niet zo op dopingrecordsquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
KulizhniGod in vorm zou hier 33.7 kunnen rijden.
Meldonium was 2 jaar geleden legaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:15 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op dopingrecords
daarvoor was er ook als iets met Kulizhnidopequote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Meldonium was 2 jaar geleden legaal.
Jeremy was een echte godquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:18 schreef Montov het volgende:
Er is al 1350 keer onder de 35.00 gereden.
http://www.schaatsstatist(...)&stats=001&event=500
52 keer onder de 35 valt me nog mee. De Mulders en Smeekens hebben er bijna even vaak onder gereden. Maar ja, andere periode natuurlijk....quote:
Jeremy was als 500 meter rijden 3 klassen beter dan de Mulders en Smeekensquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
52 keer onder de 35 valt me nog mee. De Mulders en Smeekens hebben er bijna even vaak onder gereden. Maar ja, andere periode natuurlijk....
FOK! maar opdoeken dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij vloog de bocht uit.. Dat horen we en zien het zelf ook wel...
Ik zou het hem wel gunnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ihle heeft nu een goede kans om wereldkampioen te worden.
en dan liggen de binnenbochten in Calgery nog een stuk ruimer dan in SLCquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:40 schreef Aguero het volgende:
Mulder heeft ook vaak moeite met die laatste binnenbocht.
jij tochquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Meeschrijvers? Zouden die er nog zijn?
Op ISU.ORG jaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Wombcat het volgende:
De laatsten zullen inmiddels wel overleden zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Mevrouw van Zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Alleen senielen zoals tongquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Ze zullen zelf wel meeschrijven zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Dat dat magquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was niet beetje wijd maar HEEL WIJD
NR van R.Mulderquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal vergeten dit. Wat heb ik gemist?
Een mislukte race van Kjeld, maar dat zal je niet verbazen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal vergeten dit. Wat heb ik gemist?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zometeen een wereldrecordje en je doet gewoon weer mee.
Ik vrees dat Nuis, Ihle, Lorentzen en Verbij niet zoveel op elkaar gaan pakken op 1000mquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zometeen een wereldrecordje en je doet gewoon weer mee.
Zodra het wielrennen weer begint heb ik last van tunnelvisie.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:50 schreef komrad het volgende:
[..]
records, negendarters. Ik zie een patroon
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodra het wielrennen weer begint heb ik last van tunnelvisie.
Ik denk dat hij voor het NR van Groothuis gaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Zou Nuis het Nederlands Record van Gerard van Velde kunnen aanvallen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Zou Nuis het Nederlands Record van Gerard van Velde kunnen aanvallen?
Trap er niet in.....quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor het NR van Groothuis gaat.
Dat mag ook hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor het NR van Groothuis gaat.
Ria Visserquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis die ene vrouw met dat grote hoofd en die neus.
Nee deze was een oud-schaatster.quote:
Op zo'n hooglandbaan valt dat wel mee toch?quote:
Ja. Ik vond haar wel leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Van Deutekom? Maar ik weet niet waarom je haar zou missen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op zo'n hooglandbaan valt dat wel mee toch?
Ik ben trots op jullie.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval weinig last van de luchtdruk in Calgary
Ah, dat vertelt wimderon er dan weer niet als hij bijdehand doet over Kjeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Van de koorts die hij twee dagen geleden had ja
Gelukkig, want op Nuis kan je dat niet zijn.quote:
Herbert zit in Zweden toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel zonde dat ze Herbert deze keer hebben thuis gelaten. Deze commentator kan er helemaal niks van.
Ja, Herbert heeft tenminste nog dat syndroom van down enthousiasme dat op zich wel weer ontwapenend is. Deze suffe lul kan werkelijk geen enkele emotie overbrengen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel zonde dat ze Herbert deze keer hebben thuis gelaten. Deze commentator kan er helemaal niks van.
Dit dusquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, Herbert heeft tenminste nog dat syndroom van down enthousiasme dat op zich wel weer ontwapenend is. Deze suffe lul kan werkelijk geen enkele emotie overbrengen.
Kamelenteenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:21 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
"De brug naar Leenstra"
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Kan die Anice Das zich niet beter gaan richten op de IJsselcup?
Racistenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anice Das, het failliet van de Nederlandse sprintdames
Laat het schaatsen gewoon over aan de blanken.quote:
Shani vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat het schaatsen gewoon over aan de blanken.
Oh ja, ja daar heb jij weer gelijk in.quote:
Ook geen Aziaten meer dus?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat het schaatsen gewoon over aan de blanken.
Natuurlijk. Ik ben fan van hem.quote:
Die verbetert haar PR met 1,4 seconden hierquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:33 schreef Mansjester het volgende:
Een Poolse die wankelt
Die heeft vast een paar wodkaatjes tussen de 500 en 1000 genomen
Die vliegt 'm naar 1.11.99quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Bergsma moet dik onder 1:13 kunnen duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |