Omdat het een ECHTE!!!!!!!!!! klacht isquote:
Je hebt wel een heel beperkt leven als dit iets is waar je je echt druk over maakt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat het een ECHTE!!!!!!!!!! klacht is
Jij hebt geen idee wat COSsen isquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel beperkt leven als dit iets is waar je je echt druk over maakt.
Iets wat chronisch werkelozen doen om elkaar te entertainen toch?quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat COSsen is
De hele dag met verveelde huisvrouwen en joezie commentaar leveren op fucking reality tvquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat COSsen is
Nee, zat ik maar de hele dag in die zoute KLB topicsquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
De hele dag met verveelde huisvrouwen en joezie commentaar leveren op fucking reality tv
whooptiefuckingdoo
Ja, was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, zat ik maar de hele dag in die zoute KLB topics
Haha dat kan je helegaar nietquote:
zout?quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, zat ik maar de hele dag in die zoute KLB topics
Wat bedoel je daarmee?quote:
Ik heb hier wel eens meegelezen en zou het nogal zonde van mijn tijd vinden.quote:
Utopiakijkers moet je niet proberen te doorgronden.quote:
wat kom je doen danquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens meegelezen en zou het nogal zonde van mijn tijd vinden.
Van negativiteit is nog nooit een mens gelukkig geworden
Dat is zuur.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:38 schreef Tengano het volgende:
ja en? is uto fb stuk?quote:
Soort zoekt soort hequote:Op donderdag 23 februari 2017 11:40 schreef LurkJeRot het volgende:
Soms zijn we ook bitterrrrrrr, ik vind het echt niet kunnen dat we nou allemaal over één smaak kam gescheerd worden.
Ook wel eens zoet?quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:40 schreef LurkJeRot het volgende:
Soms zijn we ook bitterrrrrrr, ik vind het echt niet kunnen dat we nou allemaal over één smaak kam gescheerd worden.
quote:
Oeh, mooi toeval.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:41 schreef LurkJeRot het volgende:
Hoewel ik je wel help hopen dat jullie sc snel weer in orde is, dus soms ben ik ook zoet.
Ik ben.... unpredictable.
Maar de hele dag kijken naar hoe andere mensen leven is wel een feest inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
quote:
Niks onduidelijks aan dus.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:25 schreef Tengano het volgende:
Wij kunnen geen MOD vinden die in UTO het volgnummer even kan herstellen.
Is er iemand (een Moderator) die ons even behulpzaam kan zijn?
Bij voorbeeld vriendelijk dank
Nee joh. Ook uitlaatklep voor velen net zoals hierquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar de hele dag kijken naar hoe andere mensen leven is wel een feest inderdaad.
jij keek toch ook utopia of was jij dat niequote:Op donderdag 23 februari 2017 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar de hele dag kijken naar hoe andere mensen leven is wel een feest inderdaad.
ewa laterquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Niks onduidelijks aan dus.
Precies wat ik zei dus, zonde van je tijd en energie dit![]()
Veel plezier verder
wat heeft dat met zou te maken?quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
nee maar ik doe wel graag alsof dat zo isquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb je alleenrecht hier dan .. vriendelijkheid ten top hier
Ja, ik ben homo, heb rood haar, heb kale benen, kijk Utopia, ben maagd en heb een lange jan van 7 cmquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij keek toch ook utopia of was jij dat nie
nice daten?quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik ben homo, heb rood haar, heb kale benen, kijk Utopia, ben maagd en heb een lange jan van 7 cm
Geef je opquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik ben homo, heb rood haar, heb kale benen, kijk Utopia, ben maagd en heb een lange jan van 7 cm
gvd vieze teasequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |