Dat hebben we eerder gelezen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:59 schreef ikwordtergekvan het volgende:
BREAKING: Vloggen pas weer Zomer 2017.
nu pas kunnen kijken, god man wat mooi!quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:29 schreef RedFever007 het volgende:
RIP BradgeTV
Zonet even snel in elkaar gezet na het verlies van BradgeTV.
Uhuh.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:59 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Dan begint de zomer dit jaar al in februariquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:59 schreef ikwordtergekvan het volgende:
De aandachtshoerquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:54 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Braddie bevestigt dat hij TheMusicalProstitute is.
Tosti's en iceteaquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd die video van redfever![]()
![]()
als je niet beter zou weten zou je denken dat ie gewoon dood is.
zou dan wel naar z'n begrafenis gaan. lekker tosti's eten na afloop
Ik ook...quote:
Ik heb alleen niet dezelfde hoeveelheid aan vrije tijd, enthousiasme en passie om jezelf voor lul te zetten die Bradley wel allemaal kan weerleggen. Het enige wat mij interesseert is fitness en houd mij vrijwel niet bezig met auto's & muziek. Weet alleen dat Alfa's rijden als koningen. Als ze rijdenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dan hebben we jou gelukkig nog, met je Alfa.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:29 schreef RedFever007 het volgende:
RIP BradgeTV
Zonet even snel in elkaar gezet na het verlies van BradgeTV.Moet de einddatum niet 22-02-2017 zijn ipv 22-07-2017?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde graag een rondje rijden in Basquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Nu komen we er niet achter wat voor speciaals hij ging doen als hij 200 abonnees had.
Wie niet. Ik zie hem nog in de achterbak plaatsnemen om te bewijzen wat voor een ruimte deze a-segmenter had. Die Twingo is alleen al vanwege de bekendheid van de eigenaar 200% in waarde gestegen. Ondanks dat hij 20.000 kilometer heeft weg weet te tikken in een halfjaartje is deze bolide alleen maar omhoog gegaan in waarde. Zeg nou zelf, slaat je hart niet over wanneer je een baby blauwe Twingo voorbij ziet rijden? Er bekruipt mij dan altijd een 'zou het dan toch?' gevoel. Beetje alsof je voor het eerst verlief wordt, maar dan maar voor een paar seconden tot je realiseert dat het nog maar half 10 in de ochtend is en het Bradley niet kan zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik wilde graag een rondje rijden in Bas
ja kwam er pas achter toen ik hem al online had staan en had geen zin en tijd om het nog aan t epassen. Heb er een annotatie bijgezet (niet zichtbaar op mobiel geloof ik)quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Moet de einddatum niet 22-02-2017 zijn ipv 22-07-2017?
Vorig jaar gehad in Hilversum, maar HET KENTEKEN BLEEK ACHTERAF VERKEERDquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie niet. Ik zie hem nog in de achterbak plaatsnemen om te bewijzen wat voor een ruimte deze a-segmenter had. Die Twingo is alleen al vanwege de bekendheid van de eigenaar 200% in waarde gestegen. Ondanks dat hij 20.000 kilometer heeft weg weet te tikken in een halfjaartje is deze bolide alleen maar omhoog gegaan in waarde. Zeg nou zelf, slaat je hart niet over wanneer je een baby blauwe Twingo voorbij ziet rijden? Er bekruipt mij dan altijd een 'zou het dan toch?' gevoel. Beetje alsof je voor het eerst verlief wordt, maar dan maar voor een paar seconden tot je realiseert dat het nog maar half 10 in de ochtend is en het Bradley niet kan zijn.
Clear, verder leuk in elkaar gezetquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ja kwam er pas achter toen ik hem al online had staan en had geen zin en tijd om het nog aan t epassen. Heb er een annotatie bijgezet (niet zichtbaar op mobiel geloof ik)
Ik wil ook wel eens wat!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik wilde graag een rondje rijden in Bas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |