nu jij nogquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij had laatst nog een seksuele ervaring met een man
was mid-opquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij had laatst nog een seksuele ervaring met een man
oepsquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent een geile bezoeker in een homo-sc?
gaat bij homo's ook wel heel makkelijkquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo zou ik het niet willen noemen, maar krijg wel makkelijk jongens, ongevraagd en gevraagd.
ik denk dat het meer te maken heeft dat ik superknap benquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat bij homo's ook wel heel makkelijk
valt meequote:Op woensdag 22 februari 2017 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat het meer te maken heeft dat ik superknap ben
jawel heb toch je fb gezienquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet hoe ik uitzie
quote:Op woensdag 22 februari 2017 01:35 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja nu snap ik het
maar als ik jou make over geef ga je meteen paar levels omhoog
jouw leven kan gewoon echt nietquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben mezelf flink aan het untaggen
Sommige dingen kunnen echt niet
niets mis met mijn levenquote:
dit snap ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:39 schreef Drug het volgende:
[..]
trust me, ik geef jou die so thijs treatment
oke is goedquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:42 schreef Drug het volgende:
[..]
gwn eerst gaan we shoppen, dan breng ik je naar mijn kapper, en daarna ga ik je leren
de foto met dolfijn is wel leukquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
niets mis met mijn leven
ik ben homo, ik heb geld, ik woon in amerika en ik ben etsu
kan geen beter leven wensen
laat alles maar aan mij overquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke is goed
ik wil wel mijn krulletjes houden, dat maakt mannen woest aantrekkelijk schijnt
volgens mij krijg je op alles reactie op grindrquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb dat ook als profielfoto op grindr. krijg er best wel veel reacties op
het is dat ze dickfoto's als profielfoto niet toestaan, anders lag ik nu te neuken ipv te fokkenquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij krijg je op alles reactie op grindr
dit is toch veel leukerquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is dat ze dickfoto's als profielfoto niet toestaan, anders lag ik nu te neuken ipv te fokken
gewoon proberenquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:45 schreef Drug het volgende:
[..]
weet niet of het leven mij wel is toevertrouwd eigenlijk
heb je goeie pik ja?quote:Op woensdag 22 februari 2017 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is dat ze dickfoto's als profielfoto niet toestaan, anders lag ik nu te neuken ipv te fokken
ben jij mijn fok maatje?quote:Op woensdag 22 februari 2017 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit is toch veel leuker
Beetje gekkigheid met je fok maten
ik ben onbesneden, het schijnt dat BillDauterive het lekker vindt om met onbesneden piemels te spelen dus jaquote:
stuur es dmquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben onbesneden, het schijnt dat BillDauterive het lekker vindt om met onbesneden piemels te spelen dus ja
waar ie t best opstaatquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je van de voorkant of van de zijkant
ik hoef jouw pielemuis echt niet te zienquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
no worries, jij krijgt een dickpic, mortaxx moet wachten
goed dat je het zegt, ik was vergeten jou een DM te sturen met linkjequote:Op woensdag 22 februari 2017 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoef jouw pielemuis echt niet te zien
als ik dat zie kan ik je nooit meer srs nemenquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, ik was vergeten jou een DM te sturen met linkje
je bent niet verplicht erop te klikkenquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik dat zie kan ik je nooit meer srs nemen
ook niet gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2017 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent niet verplicht erop te klikken
Dat geldt voor elke homo.quote:Op woensdag 22 februari 2017 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo zou ik het niet willen noemen, maar krijg wel makkelijk jongens, ongevraagd en gevraagd.
Homo in Amerika is tegenwoordig ook niet je van het...quote:Op woensdag 22 februari 2017 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
niets mis met mijn leven
ik ben homo, ik heb geld, ik woon in amerika en ik ben etsu
kan geen beter leven wensen
Tegenwoordig?quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo in Amerika is tegenwoordig ook niet je van het...
Heb je het nu over hook-ups of over een relatie?quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, niet voor elke homo hoor. Tenminste, als het gaat om de leuke types...
Voor de kolonisatie was het best ok.quote:
Hook-ups.quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:46 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Heb je het nu over hook-ups of over een relatie?
Toen was geluk heel gewoonquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor de kolonisatie was het best ok.
Met dat eerste WAS ik t eens. Al ben ik t nog steeds eens met de onderkant. Dat lange stijle dike zwarte haar in combi met minimpiemeltje is echt vies.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet echt warm van ze worden.![]()
Besneden piemels vind ik ook zo onfunctioneel.
Nara is een oud stadje met veel tempels, waarvan gezegd wordt dat ze beschermd worden door een god die ooit op een hert de stad in reed. Dus overall in de stad lopen tamme hertenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk! Nara ken ik alleen van het lied van Alt-J, één van mijn favoriete liedjes over homoseksualiteit.
Wel een stukje reizen vanuit Tokyo
Hoe staan indianen (native americans) dan t.o.v. homoseksualiteit?quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor de kolonisatie was het best ok.
http://fusion.net/story/5(...)n-the-navajo-nation/quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staan indianen (native americans) dan t.o.v. homoseksualiteit?
Dat ligt aan de stam, maar over het algemeen staan mensen die afwijken van de hetero- en cisgender norm hoger in aanzien in natuurreligies.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe staan indianen (native americans) dan t.o.v. homoseksualiteit?
quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://fusion.net/story/5(...)n-the-navajo-nation/
quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ligt aan de stam, maar over het algemeen staan mensen die afwijken van de hetero- en cisgender norm hoger in aanzien in natuurreligies.
Mijn buikgevoel zegt me dat het negatief er tegenover staan vooral iets is van Monotheïstische religies.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ligt aan de stam, maar over het algemeen staan mensen die afwijken van de hetero- en cisgender norm hoger in aanzien in natuurreligies.
Yep. De religies die vooral als crowd control gebruikt worden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn buikgevoel zegt me dat het negatief er tegenover staan vooral iets is van Monotheïstische religies.
Misschien voor velen, maar ik straal toch blijkbaar een soort van afstandelijkheid uit, waardoor in ieder geval de types die ik leuk vind minder geinteresseerd zijn. (Maar gelukkig ook vaak de types die niet leuk vind. Elluk foordeel hep se nadeel.... )quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:04 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Oww... Ik had gedacht dat hook-ups juist makkelijk zouden zijn.
Oh kijk eens aan, leuk om te weten zeg. Ik heb me sowieso eigenlijk nooit echt verdiept in de geschiedenis van de natives daar.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://fusion.net/story/5(...)n-the-navajo-nation/
Wie is tosti?quote:Op woensdag 22 februari 2017 07:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha. Lijkt sprekend op een gespierde versie van tosti.
Zoals na de komst van de Britten in India.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. De religies die vooral als crowd control gebruikt worden.
Geen idee, maar kaas- zit er op.quote:
Gwn bukkenquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:37 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik vind het zo lastig om mezelf te verkopen.
Picsquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:04 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik zit nu met iemand een groepsopdracht te doen die echt lekker is
quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt er nu ineens een pic van jou online.
Miss doet Twister stiekem wel zelfde studie.
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:45 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Het geen niet om mijn lichaam, maar meer in zakelijke context.
En ben geen bottom.
Dit suggereert menselijk contact.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:48 schreef Paxcon het volgende:
Wat voor reacties krijg jij vaak in het dagelijks leven?
Mortaxx is wel smooth talker volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:49 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Dit suggereert menselijk contact.
Nee, ben niet zo'n iemand die ongevraagd foto's van anderen online pleurtquote:
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt er nu ineens een pic van jou online.
Miss doet Twister stiekem wel zelfde studie.
Vraag even of je z'n pics hier mag zettenquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo'n iemand die ongevraagd foto's van anderen online pleurt
Maar hij is echt leuk
[..]
Waarschijnlijk niet
Niks mis met bottomsquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rezania is een trotste bottom die er hier altijd ook gewoon eerlijk voor uitkomt.
Haha, dan weet ie gelijk dat ik hem wel leuk vind. Denk dat ie gewoon hetero is, helaasquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vraag even of je z'n pics hier mag zetten
Helaas helaasquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, dan weet ie gelijk dat ik hem wel leuk vind. Denk dat ie gewoon hetero is, helaas
Edit: Heeft zelfs al een relatie
- "Ik vind je super cute, mag ik een foto van je maken om die aan een vriend te laten zien?"quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, dan weet ie gelijk dat ik hem wel leuk vind. Denk dat ie gewoon hetero is, helaas
Edit: Heeft zelfs al een relatie
"Ik vind je super cute, mag ik een foto van je maken om aan een vriend te laten zien?"quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:54 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
- "Ik vind je super cute, mag ik een foto van je maken om die aan een vriend te laten zien?"
"Ooh hahaha, ik wist niet dat je gay was... Maar ik heb een vriendin"
- "Geef niets!"
"Ik heb het nog nooit met een man gedaan, eigenlijk..."
- "Nieuwsgierig?"
"Nou..."
Dat loop je nu mis.
Kan wel huilen nuquote:
Iedere top heeft een bottom nodig, dus het houdt zichzelf wel in evenwichtquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten inderdaad niet tegen Rezania gebruiken dat hij een bottom is. Niets mis mee.
In dromenland is dit inderdaad een mogelijke scenarioquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:54 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
- "Ik vind je super cute, mag ik een foto van je maken om die aan een vriend te laten zien?"
"Ooh hahaha, ik wist niet dat je gay was... Maar ik heb een vriendin"
- "Geef niets!"
"Ik heb het nog nooit met een man gedaan, eigenlijk..."
- "Nieuwsgierig?"
"Nou..."
Dat loop je nu mis.
Ik kom eigenlijk nooit in een gay kroeg of clubquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon op de terugweg straks iemand oppikken in De Rits
zullen we Tinder groep doen dan laat ik zienquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx is wel smooth talker volgens mij
Ja is goed, ben sinds gister weer actief (srs)quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we Tinder groep doen dan laat ik zien
Kan ik jou tegenkomenquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja is goed, ben sinds gister weer actief (srs)
Haha, wel gezelligquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:05 schreef Paxcon het volgende:
Omg je hebt me aan een groep toegevoegd
Ik kwam gister wel een verdwaalde chick tegenquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
Nu kan je Groningse meisjes voor me liken
nee krijgt ze nietquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kwam gister wel een verdwaalde chick tegen
Ik zag die functie daaronder dat je iemand kunt aanbevelen maar leek me genant als zij dan ook een melding daarvan zou krijgen
Stel dat ik hem op vrouwen zet, kan ik dan chicks naar jou duursturen in die groep als ik met haar match ofzo?quote:
kan zonder match. Je krijgt gewoon een link naar dat profielquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel dat ik hem op vrouwen zet, kan ik dan chicks naar jou duursturen in die groep als ik met haar match ofzo?
Ik denk dat jij er wel binnenvaltquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat hangt van je instellingen en locatie af
Oke ik verveel me toch nu, ik ga wel een paar 10/10s voor je uitzoekenquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan zonder match. Je krijgt gewoon een link naar dat profiel
Komt omdat je ouder wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:37 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik vind het zo lastig om mezelf te verkopen.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat je ouder wordt.
Straks weer, als je antiek bent.
#nobottomshamingquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Door bottomshaming zeker
Wat voor reacties krijg jij vaak in het dagelijks leven?
Ik ook hoorquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rezania is een trotste bottom die er hier altijd ook gewoon eerlijk voor uitkomt.
op die laatste foto lijkt ze een beetje raarquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee 18-20, bikini bridge, lower back dimples en thigh gap
Ik mag niet meer van jullie en heb me er super goed aan gehouden!quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:55 schreef Great-Expectations het volgende:
Gewoon even een Ang3ltje doen.
O.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:15 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik had het over mijn bedrijfje.
Vond ik een mooie aflevering in Lookingquote:
Kritischquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op die laatste foto lijkt ze een beetje raar
Ik heb Tinder vervangen door Surge.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we Tinder groep doen dan laat ik zien
quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke homo.
Relatie krijgen is moeilijk.
Ooo, ligt t DAAR aan!quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje goed uitzien wil je een beetje makkelijk jongens krijgen, dus nee, dat geldt niet voor iedere homo.
Ben je aan het wingmannen?quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:22 schreef Paxcon het volgende:
Nou mortaxx, ik heb nu drie topkandidates doorgestuurd
Succes
Ok, I give up............quote:
Zijn maximale afstand kan Groningen niet bereiken denk ik dus heb wat prachtige studentes uitgezocht voor hemquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ben je aan het wingmannen?
6?quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, I give up............
Ik ga ff 6 katten kopen.
Lief van jequote:Op woensdag 22 februari 2017 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn maximale afstand kan Groningen niet bereiken denk ik dus heb wat prachtige studentes uitgezocht voor hem
Ja je bent geen echte catlady of old spinster met 1 kat.quote:
Dat zou wel netjes zijnquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat knappe westerlingen terug nu natuurlijk
ik heb ze alle drie geliked. Jij moet ook wel met ze op date want Groningen is veel te verquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:22 schreef Paxcon het volgende:
Nou mortaxx, ik heb nu drie topkandidates doorgestuurd
Succes
Zeg dat je eventueel slaapplek voor ze hebt in Den Haagquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb ze alle drie geliked. Jij moet ook wel met ze op date want Groningen is veel te ver
werkt dat?quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeg dat je eventueel slaapplek voor ze hebt in Den Haag
Vrijdag.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:44 schreef Great-Expectations het volgende:
Wanneer begint dat Carnaval eigenlijk?
Hij wil dan altijd ver weg van t centrum zijnquote:
Nah, het is niet zo erg als bijvoorbeeld in het centrum van 's-Hertogenbosch of Maastricht.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij wil dan altijd ver weg van t centrum zijn
Wat lastig is als je er woont
Als je stratums eind en de markt mijdt dan is t prima te doen volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:05 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Nah, het is niet zo erg als bijvoorbeeld in het centrum van 's-Hertogenbosch of Maastricht.
Flauwquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:06 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik hoop wel dat het heel hard gaat regenen en stormen tijdens Carnaval.
Nja oke je moet niet lelijk zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje goed uitzien wil je een beetje makkelijk jongens krijgen, dus nee, dat geldt niet voor iedere homo.
Mortaxx kan mij niet zien op Tinder, dus dit gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat knappe westerlingen terug nu natuurlijk
Wat onaardig.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:06 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik hoop wel dat het heel hard gaat regenen en stormen tijdens Carnaval.
Sowquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx kan mij niet zien op Tinder, dus dit gaat niet gebeuren.
Ik doe m'n best, maar zo ben ik gewoon geboren hoor!quote:
Ik hoop altijd op stroomstoring net als ie de nieuwe Gibli wil gaan kijken.quote:
Dan blijft het tenminste lekker binnen in de kroegen en als ze uitgezopen zijn dan gaan ze snel naar huis.quote:
Gezien het weer tijdens Carnaval van de afgelopen jaren is God het redelijk met me eens.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op stroomstoring net als ie de nieuwe Gibli wil gaan kijken.
Volgens mij viel t wel mee vorige keer.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:16 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Gezien het weer tijdens Carnaval van de afgelopen jaren is God het redelijk met me eens.
Opa, beetje mekkeren over feestende mensen. Ga dan ook niet in Brabant wonen als je carnaval zo erg vindt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:14 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Dan blijft het tenminste lekker binnen in de kroegen en als ze uitgezopen zijn dan gaan ze snel naar huis.
Echt niet. Gewoon je standaarden verlagen. Als je zelf niet kieskeurig bent kan je vaak genoeg jongens "krijgen".quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja daaaag, ik ben ook al jaren bezig hierquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een een 'serieuze' relatie zoekt kan het sowieso wat langer duren.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Echt niet. Gewoon je standaarden verlagen. Als je zelf niet kieskeurig bent kan je vaak genoeg jongens "krijgen".
Ik ben er geboren en opgegroeid. 😛quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Opa, beetje mekkeren over feestende mensen. Ga dan ook niet in Brabant wonen als je carnaval zo erg vindt.
Je hoeft er niets eens je standaard voor te verlagen hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Echt niet. Gewoon je standaarden verlagen. Als je zelf niet kieskeurig bent kan je vaak genoeg jongens "krijgen".
Ja daag. I won't settle for less.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Natuurlijk net die middag dat ik in het centrum moet zijn...quote:
Volgens mij heb je daar beter zicht opquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ook veel regen toch in ons Grunn?
Zolang je maar wind mee hebt is alles goedquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk net die middag dat ik in het centrum moet zijn...
Ik ga echt niet fietsenquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar beter zicht op
[..]
Zolang je maar wind mee hebt is alles goed
Je kan altijd nog naar huis vliegen als alternatief, mits je wind mee hebtquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga echt niet fietsenBen meer bang dat de metro niet meer rijdt of zo. NS kwam gister al met een aangepaste dienstregeling...
Ik constateer nu miezerregenquote:Op donderdag 23 februari 2017 11:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar beter zicht op
[..]
Zolang je maar wind mee hebt is alles goed
quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar huis vliegen als alternatief, mits je wind mee hebt
De storm is meer aan de westkust dus jullie zullen er minder last van hebben denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:24 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog geen harde woei
[..]
Ohmy, je bent een straighty aan het worden?!quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:03 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx dat gedoe met onze Tindergroep loopt uit de hand
Ik ben nu ineens match met twee vrouwen
Is meer wat voor Mortaxxquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ohmy, je bent een straighty aan het worden?!
GOLDDIGGER ALERT!! RED FLAG!!! ABANDON ABANDON!!quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is meer wat voor Mortaxx
Ik weet niet hoe vermogend hij is maar één van de twee zoekt iemand die haar meeneemt naar Disney
Hoe zijn jouw tinderavonturen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
GOLDDIGGER ALERT!! RED FLAG!!! ABANDON ABANDON!!
Paar matches, beetje praten. Niet zoveel bijzonders eigenlijk, rustig zelfs.quote:
Mijn matches praten ook nooit terug.quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Paar matches, beetje praten. Niet zoveel bijzonders eigenlijk, rustig zelfs.
Volgens mij ben ik jou nog niet tegengekomen
De jouwe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn matches praten ook nooit terug.Maar jij hebt in ieder geval een lief vriendje. Ik ben singleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter zoeken, ik moet er toch echt tussenstaanquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Paar matches, beetje praten. Niet zoveel bijzonders eigenlijk, rustig zelfs.
Volgens mij ben ik jou nog niet tegengekomen
De jouwe?
quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn matches praten ook nooit terug.Hehe wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je hebt mij al weggeswipedquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beter zoeken, ik moet er toch echt tussenstaan
[..]
Hehe wat slecht
Niet dat ik weet, maar los daarvan zou jij mij gewoon moeten zien toch? Ongeacht wat ik geswiped heb.quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Of je hebt mij al weggeswiped
Dunno, ooit kwam ik er een vriend van mij tegen en op like geswiped. Even nagevraagd en hij heeft mij nooit gezienquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar los daarvan zou jij mij gewoon moeten zien toch? Ongeacht wat ik geswiped heb.
Oh... Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2017 13:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dunno, ooit kwam ik er een vriend van mij tegen en op like geswiped. Even nagevraagd en hij heeft mij nooit gezien
Krakkemikkige techniek, denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 14:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Teken van het universum. Misschien moeten we het er dan toch maar bij laten Twister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:24 schreef Great-Expectations het volgende:
Valt wel mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.
Ik ben totaal het tegenovergestelde en zou er zelf niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat is jullie mening over bezitterige vriendjes eigenlijk?
En dan vooral over dat zij bepalen wie je wel of niet mag zien.
Is het terecht, onterecht? Ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:24 schreef Great-Expectations het volgende:
Op je neus of waar precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 16:02 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik ben totaal het tegenovergestelde en zou er zelf niet tegen kunnen.
Kale mannen neuken beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
AanstellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word kaal.Toen ik 19 was, kreeg ik ineens inhammen, gelukkig is het daar ook bij gebleven.
Je hebt gewoon 1 punt die je dient te verdelen tussen kwantiteit en kwaliteit.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:38 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Je hoeft er niets eens je standaard voor te verlagen hoor.
![]()
![]()
![]()
Een vriend van jou zit in een relatie en zijn vriend wil niet dat hij met je omgaat?quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Nou, ben weer een zogenaamde vriend kwijt omdat iemand diegene ziet als bezit en hem wilt 'beschermen'...
Lang genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een vriend van jou zit in een relatie en zijn vriend wil niet dat hij met je omgaat?Waren jullie al lang bevriend? Het lijkt me wel een klotesituatie, jammer dat die maat van jou dat toelaat.
Ik ga 100% voor kwaliteit.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 1 punt die je dient te verdelen tussen kwantiteit en kwaliteit.
Als je iedere dag een ander wil, dan kan je volledig inzetten op de kwantiteit, maar dan zal de kwaliteit laag zijn. Als je meer investeerd in kwaliteit en soms dan accepteerd dat er even geen leuke boy is op het moment, dan zal de kwantiteit minder zijn.
Het is een keuze.
Vervelend!quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Lang genoeg.
Ben wel klaar met mensen die dingen beloven en zeggen dat alles wel goedkomt.
Dat is wel ergquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:40 schreef Great-Expectations het volgende:
Hier in dit topic was toch iemand die aan de ketting lag? En hier eigenlijk niet eens mocht posten van z'n vriend?
Hier heb ik ook niemand hoorquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vervelend!Misschien doet die vriend van je het niet eens expres. Een vriend van me sprak ook veel minder af toen hij een vriendin had, maar dat had hij niet eens door.. Gelukkig heb je ons nog
[..]
Dat is wel ergWaarom zou je dat toelaten?
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2017 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is wel ergWaarom zou je dat toelaten?
Goedzoquote:
die is niet echt knapquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is meer wat voor Mortaxx
Ik weet niet hoe vermogend hij is maar één van de twee zoekt iemand die haar meeneemt naar Disney
Nee die van Disney is totaal niet knapquote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die is niet echt knap
Die laatste die je stuurde heb ik een superlike gegeven
zal ik tegen haar zeggen dat jij dol bent op Disney?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee die van Disney is totaal niet knap
Goedzo
Ze vindt me vast te ectoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ik tegen haar zeggen dat jij dol bent op Disney?
Zodra hij gaat bepalen wie ik wel en niet mag zien, bepaal ik dat ie de deur uit kan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra hij gaat bepalen wie ik wel en niet mag zien, bepaal ik dat ie de deur uit kan.
Oshitquote:Op vrijdag 24 februari 2017 09:21 schreef Vlarp het volgende:
Morgen stampen op Karnaval Festival in Moergestel of all places![]()
Er was een vrouw die in haar testament wilde vastleggen dat d'r man zich zou laten steriliseren als ze eerder dan hij kwam te overlijden, zodat hij geen kinderen zou kunnen verwekken bij een andere vrouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra hij gaat bepalen wie ik wel en niet mag zien, bepaal ik dat ie de deur uit kan.
Of tijdensquote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Gister alles wat er maar in me zat er uit gekotst
Potdomme toch gvd niet de dag voor carnaval? Kotsen hoort DAARNA!
Oh, die kunnen vertrekken. Mensen die me proberen te claimen en die voor mij gaan bepalen wat ik wel of niet mag doen, en met wie wel en wie niet daar heb ik echt geen boodschap aan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat wel van twee kanten werkt dan. Sommige mensen willen niet dat een vriendje uitmaakt wie zij zien, maar andersom wel hun vriendje aan banden willen leggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, die kunnen vertrekken. Mensen die me proberen te claimen en die voor mij gaan bepalen wat ik wel of niet mag doen, en met wie wel en wie niet daar heb ik echt geen boodschap aan.
Nee, zo werkt het ook niet. Voor mij in ieder geval. Elkaar gewoon lekker vrij laten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:08 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Wat wel van twee kanten werkt dan. Sommige mensen willen niet dat een vriendje uitmaakt wie zij zien, maar andersom wel hun vriendje aan banden willen leggen.
Dus ook nooit de beste seks: goedmaakseks.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef Great-Expectations het volgende:
We zijn nu ruim 15 jaar samen en niet één keer ruzie gehad.
hou. Op.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef Great-Expectations het volgende:
Dat lijkt me ook niet goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef Great-Expectations het volgende:
Waarom niet?quote:
Waarom niet? Je kunt het best met elkaar oneens zijn, of je ergeren aan iets ofzo. Maar ruzie? Nee.quote:
Ligt aan je definitie van ruzie dan denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:32 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt het best met elkaar oneens zijn, of je ergeren aan iets ofzo. Maar ruzie? Nee.
Boos naar elkaar schreeuwen en schelden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van ruzie dan denk ik.
Fysiek geweld of schelden niet, maar woorden hebben of "elkaar de schuld van iets geven" lijkt me toch wel eens voorkomenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:44 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Boos naar elkaar schreeuwen en schelden.
Of zoals wikipedia het omschrijft: Ruzie is een situatie of verschijnsel waarbij mensen onenigheid met elkaar hebben, wat gepaard kan gaan met over en weer schelden, het elkaar de schuld van iets geven, zwartmakerijen, of zelfs fysiek geweld.
Hopelijk wordt je kater daar niet de dupe vanquote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:30 schreef Renesite het volgende:
O maar wauw. Wij bekvechten wel wat. Maar dat hoort bij ons
Ik zou je gespierde arm er af hakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
René en ik zouden na de ruzie een goedmaakdiner hebben met allemaal vet lekker eten op tafel.
Neeee johquote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je kater daar niet de dupe van
Sobersoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
René en ik zouden na de ruzie een goedmaakdiner hebben met allemaal vet lekker eten op tafel.
Ja, er zijn wel meer heterostellen die dat hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:30 schreef Renesite het volgende:
O maar wauw. Wij bekvechten wel wat. Maar dat hoort bij ons
ik heb geen heterorelatiequote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:31 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel meer heterostellen die dat hebben.
negatief en negatief maakt in dit geval niet positiefquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Carnavalsmuziek gemengd met hardstyle
je hebt het toch niet over zo'n park waar kaas vaak komt voor "entertainment"quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:57 schreef G-Pier het volgende:
Stageverslag is goedgekeurd en beoordeeld met een G(oed) en omdat er veel zieken zijn bij Plaswijckpark begin ik overmorgen al, niet in het restaurant maar als attractiemedewerker.
Zo moeilijk is het niet. Met een klein beetje moeite kun je waarschijnlijk de meesten hier ook wel vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Ok.....
iemand heeft z'n huiswerk gedaan
Afgelopen zaterdag op een feestje met een jongen gekletst, uit Luxemburg, die alleen mijn voornaam weet van 1x noemen bij t voorstellen. Geen gemeenschappelijke vrienden of iets. Was een total stranger voor de hele groep. ....... En hij spreekt me net aan op FB.
FBI-level skills!
Het is een kinderpretpark waar ik niet lang zal werken als ik aangenomen wordt bij de horeca van Rotterdam Airportquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hebt het toch niet over zo'n park waar kaas vaak komt voor "entertainment"
wat voor soort horeca?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:01 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Het is een kinderpretpark waar ik niet lang zal werken als ik aangenomen wordt bij de horeca van Rotterdam Airport
Enkele zelfbedieningsfaciliteiten en een restaurant.quote:
Creeps oder?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Ok.....
iemand heeft z'n huiswerk gedaan
Afgelopen zaterdag op een feestje met een jongen gekletst, uit Luxemburg, die alleen mijn voornaam weet van 1x noemen bij t voorstellen. Geen gemeenschappelijke vrienden of iets. Was een total stranger voor de hele groep. ....... En hij spreekt me net aan op FB.
FBI-level skills!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |