VERY SAD!quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit land is echt verrot. De politie, het OM, de rechtbank, de AIVD, de staatsmedia, allemaal bedrijven ze politiek.
Tijd voor een grote schoonmaak. Drain the swamp!quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit land is echt verrot. De politie, het OM, de rechtbank, de AIVD, de staatsmedia, allemaal bedrijven ze politiek.
Kijk eens aan, iemand met inside kennis.quote:
Echt, waar baseer je dat soort statements op?quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk eens aan, iemand met inside kennis.
Dat baseer ik op het feit dat Wilders rond de klok security nodig heeft, omdat hij een mogelijk doelwit is van radicalen. Als iemand dan, ondanks al die security er toch in zou slagen om Wilders te grazen te nemen, zou hij in die radicale wereld behoorlijk in aanzien stijgen, dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Echt, waar baseer je dat soort statements op?
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 23-02-2017 om 14:46:27PVV schort alle publieke activiteiten op https://t.co/WeX3O1oyFx reageer retweet
Wilders de bunker in tot nader order.quote:Op donderdag 23 februari 2017 14:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 23-02-2017 om 14:46:27PVV schort alle publieke activiteiten op https://t.co/WeX3O1oyFx reageer retweet
twitter:MarcelHaenen twitterde op donderdag 23-02-2017 om 14:55:59BREAKING: De voorlopige hechtenis voor politieagent en beveiliger van Wilders, Faris K., is door rechtbank afgewezen, zegt advocaat Plasman. reageer retweet
Mag hopen dat ie z'n baan wel kwijt is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:MarcelHaenen twitterde op donderdag 23-02-2017 om 14:55:59BREAKING: De voorlopige hechtenis voor politieagent en beveiliger van Wilders, Faris K., is door rechtbank afgewezen, zegt advocaat Plasman. reageer retweet
Zijn grootste politieke tegenstander, Rutte, zegt dat het kabinet de kwestie zeer serieus neemt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:54 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Slachtofferrol scoort goed. Is dit wel echt zo ernstig als gezegd wordt?
Precies dit.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:29 schreef erodome het volgende:
Laten we vooral hopen dat dit het toch al meer dan nare risico voor Wilders niet verhoogd. Kan me goed voorstellen dat hij zich nu nog minder veilig voelt en dat spijt me echt oprecht. Dat gun je niemand, hoe oneens je het ook bent met diens mening.
Ik vind het een zeer ernstig delict, het woord landverraad speelt op mijn tong om aan te geven hoe ernstig ik het vind. Hoop echt dat dit zeer serieus opgepakt wordt, screening beter (regelmatiger) toegepast wordt en de straf voor deze dader een voorbeeldfunctie heeft, erg hoog is dus.
Waarom zou dat nou weer zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Als zelfs Pechtold het al voor hem opneemt.. Dat is degene die hem persoonlijk het meest haat qua 'collega' denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Zijn grootste politieke tegenstander, Rutte, zegt dat het kabinet de kwestie zeer serieus neemt.
Rutte: kabinet neemt lek zeer serieus
Uiteraard, voor D66-rechters is hij een held.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Mwah. Oneens. Er zullen er vast ook zijn die denken 'te veel gedoe rond die man, ik stem toch maar niet op hem' als ze nog twijfelden.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel makkelijk campagne voeren voor Wilders zo, de zetels worden hem zonder iets te doen in de schoot geworpen.
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat het bewijs zodanig dun is, dat het maar de vraag is of er überhaupt iets aan de hand is.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou dat nou weer zijn?
Dus Wilders kan nu niet normaal (voor zover hij dat nog een beetje kon) in het openbaar verschijnen zo voor de verkiezingen en die knakker kan gewoon over straat?
Rare omgekeerde wereld.
Maar we laten hem wel lekker op straat lopen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Broer ’DBB-lekker’ ook fout.
DEN HAAG - De agent die uit het beveiligingsteam van Geert Wilders lekte, werd al eerder in verband gebracht met het lekken van informatie. Zo is zijn broer Mohammed K. om die reden eerder bij het korps geschorst. Dat bevestigen meerdere bronnen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ker__ook_fout__.html
Als dat zo was had die woordvoerder van de politie dat heus wel gezegd in z'n toespraakje. En dan hadden Rutte en Co dit niet zo zwaar opgepakt.quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:44 schreef freako het volgende:
[..]
Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat het bewijs zodanig dun is, dat het maar de vraag is of er überhaupt iets aan de hand is.
Zieke D66-rechterquote:Op donderdag 23 februari 2017 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |