Ken je Diederik Smit niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie de fuck is dit en wat is dit
Weer een reden erbij om jaloers te zijn op Johannesquote:
Zielig dat jij er dan nog naar kijkt als het je zo stoort.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:46 schreef franske19 het volgende:
Wel treurig hoe Waterreus en de Boer dat ziekelijke financiele wanbeleid wat de voetbal sport kapot maakt zitten te verheerlijken.
Ooit De Slimste Mens geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ziet er uit als een of andere domme dorpsidioot
Is hij van FOX ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weer een reden erbij om jaloers te zijn op Johannes
Was dit in Spanje?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij kan het toch afkopen, koekoek.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was nog slechter dan het gemiddelde item van De Speld.
Waar moet ik die kale man van kennen?
Oke dan omdat jij het bentquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:48 schreef Bolasie het volgende:
Ik raad iedereen aan om nog even wakker te blijven voor de samenvatting van dat genotsduel.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:48 schreef Bolasie het volgende:
Ik raad iedereen aan om nog even wakker te blijven voor Jinek.
Ik kijk er nooit eigenlijk. Soms zie ik op fok wel wat voorbij komenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe staat daar nog wel vermakelijke onzin. Bijvoorbeeld Jesse Klaver bash.
Jij als D666'er moet toch een front willen vormen met GL?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Af en toe staat daar nog wel vermakelijke onzin. Bijvoorbeeld Jesse Klaver bash.
Ik ook, squats en benchquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ga wel mijn bed in, want ik heb het duel toch al gezien.
Morgenochtend legday genot.
Jij bent fan van Klaverbash? Dat wordt ruzie met een vrouw die ik ken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JA DAT ZEG IK VERDORIE NET!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, ik lees op Twitter dat Pierre zei dat Monaco met 2-0 een verlenging kan afdingen?
Zei Zorro dat niet ook al zojuist?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, ik lees op Twitter dat Pierre zei dat Monaco met 2-0 een verlenging kan afdingen?
Ik verbaas me nergens meer over bij de gemiddelde voetbalanalistquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik laat mijn Jesse Klaver kamergotchi dan ook verhongeren. Haha!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent fan van Klaverbash? Dat wordt ruzie met een vrouw die ik ken.
Ik moet niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij als D666'er moet toch een front willen vormen met GL?
Soms wil ik Zorro's posts overslaan omdat ik 9 van de 10 keer van zijn mening afwijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zei Zorro dat niet ook al zojuist?
In post 34 geloof ik.
Ik vraag me soms af waar je je informatie zo snel vandaan haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zei Zorro dat niet ook al zojuist?
In post 34 geloof ik.
Jesse Klaver haalt het slechtste in jou naar boven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat mijn Jesse Klaver kamergotchi dan ook verhongeren. Haha!
Waar lacht Poetin zo om?quote:
Ja dat kan natuurlijk nooit. Een betere mening is er niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms wil ik Zorro's posts overslaan omdat ik 9 van de 10 keer van zijn mening afwijk.
Die is dan ook erg komisch, dus begrijpelijk.quote:
Ah, oké. Vertel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:55 schreef Smoofie het volgende:
Dat zei hij niet in zo een context stijn.
Dit is vreemd..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet het totaalpakket, ouwe reus.
Dat kan je wel zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jesse Klaver haalt het slechtste in jou naar boven.
Hij zei dat monaco 2-0 moet winnen op een vraag van sjek. Maar daarna werd meteen gezegd dat dat 'm niet gaat worden en city doorgaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet het totaalpakket, ouwe reus.
Dat durf ik nog niet zeker te zeggen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij zei dat monaco 2-0 moet winnen op een vraag van sjek. Maar daarna werd meteen gezegd dat dat 'm niet gaat worden en city doorgaat.
Hij zei dat Monaco met 3-0 moest winnen, of 2-0 om het via verlenging te kunnen doen,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij zei dat monaco 2-0 moet winnen op een vraag van sjek. Maar daarna werd meteen gezegd dat dat 'm niet gaat worden en city doorgaat.
albaquote:
Dit meen je?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kale man schrijft voor De Speld.
Het is Kriesmanquote:
Griesmeelquote:
griezmannquote:
Ik zag net een oude mevrouw.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien spotten we Koffieplanter.
Alle lijntjes liggen nog zo te zienquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot morgen, ouwe reusquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:02 schreef Befbekje het volgende:
Ik vond het leuk met jullie vanavond.. Ik ga dit topic verlaten.. Tot morgen..
Doei!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:02 schreef Befbekje het volgende:
Ik vond het leuk met jullie vanavond.. Ik ga dit topic verlaten.. Tot morgen..
Zak in elkaar marioquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:03 schreef Zorro het volgende:
De almachtige Mario van den Ende heeft ooit gezegd dat het eind van de overtreding bepalend is, dus gewoon strafschop.
Die riep wel ene Gignac op...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ene Deschamps riep hem niet op voor het EK.
Wel die gast die in Mexico speeltquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ene Deschamps riep hem niet op voor het EK.
Is er een keer een prima weekend qua voetbal, kan ik nauwelijks wat zienquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:06 schreef PSVCL het volgende:
Die gaan Barca zondag 100% de K.O geven nadat Feyenoord die aan PSV heeft gegeven..
Volgens Koffieplanter is Lucas beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lachwekkende speler is Savic ook.
KingFloplandquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Als Gameiro naar het EK had gemogen was CR7 geen Europees kampioen geworden
Dat weten we niet want het is niet gebeurdquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Als Gameiro naar het EK had gemogen was CR7 geen Europees kampioen geworden
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ZAP naar Jinek
Ik zie nu HENKIE.
Henkie is wel erg veel in de media.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ZAP naar Jinek
Ik zie nu HENKIE.
Henk Krol is een pathologische leugenaar en daar houden ze van, denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Henkie is wel erg veel in de media.
twitter:tomwfootball twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 23:19:01Guardiola asked about Aguero being booked for diving. "Next question!" reageer retweet
twitter:
Tigresquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelend bij America te Mexico.
Heb je het gezien of beoordeel je het weer alleen op de uitslag?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:27 schreef hafcfan het volgende:
Dat Monaco neemt ook niemand meer serieus. 5 tegen goals door City hahahahah
Dat zeg ik ook niet, geloof ik.quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:56 schreef Joran-Joran het volgende:
De verdediging van ManC is nou ook niet bepaald solide te noemen.
Is echt nog niet gespeeld dit!
2e helft gezien. Op een mooie aanval na allemaal lachwekkende tegen goals. Als dat in de eresivisie gebeurt schreeuwt iedereen moord en brand.quote:Op woensdag 22 februari 2017 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je het gezien of beoordeel je het weer alleen op de uitslag?
Zonde dat hij de penalty miste en de 2-2 inleidde, dat breekt Monaco lelijk op.quote:
Ach het levert wel vermaak opquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2e helft gezien. Op een mooie aanval na allemaal lachwekkende tegen goals. Als dat in de eresivisie gebeurt schreeuwt iedereen moord en brand.
Oprechte vraag: kan jij drie wedstrijden opnoemen waar je zonder geklaag van hebt kunnen genieten?quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2e helft gezien. Op een mooie aanval na allemaal lachwekkende tegen goals. Als dat in de eresivisie gebeurt schreeuwt iedereen moord en brand.
Klopt was ook een mooie pot, maar dat is altijd zo. Als er slecht verdedigd wordt krijg je de mooiste wedstrijden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het levert wel vermaak op
Die blunder van die keeper kon echt niet trouwens
Ik klaag niet, ik constateer.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: kan jij drie wedstrijden opnoemen waar je zonder geklaag van hebt kunnen genieten?
En beide ploegen aanvallen in een hoog tempo, dwing je eerder fouten afquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt was ook een mooie pot, maar dat is altijd zo. Als er slecht verdedigd wordt krijg je de mooiste wedstrijden.
Otamendi-Stones is wel niveautje eredivisiequote:Op woensdag 22 februari 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En beide ploegen aanvallen in een hoog tempo, dwing je eerder fouten afIn de Eredivisie maken ze dit soort verdedigingsfouten op een slakkentempo.
Die kunnen er echt geen klote van nee, en er was bij beide een hype (HA) bij hun aankoop.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Otamendi-Stones is wel niveautje eredivisie
100 miljoen maarquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kunnen er echt geen klote van nee, en er was bij beide een hype (HA) bij hun aankoop.
Mangalaquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
100 miljoen maarEn dan had je ook nog die Franse neger die er niks van kan.
Lekker met geld smijten genotquote:Manchester CIty betaalt 30,5 miljoen euro voor de 56,67 procent van de transferrechten die FC Porto in handen had.
Als zulke debielen Multi miljonair zijn weet je dat de sport ziek isquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mangala
[..]
Lekker met geld smijten genot
Ach de markt bepaalt hè.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als zulke debielen Multi miljonair zijn weet je dat de sport ziek is
Twee wedstrijden dan?quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer.
Kkt jong
Vind je? Niet dat ik de objectiefste ben over mijn favoriete speler ooit, maar dat is wel erg harde kritiek. Hij had het tweeluik vermoedelijk kunnen beslissen, maar ik vind vooral dat het gebrek aan ervaring en het gebrek aan het vermogen om een wedstrijd te vermoorden ze heeft opgebroken.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zonde dat hij de penalty miste en de 2-2 inleidde, dat breekt Monaco lelijk op.
Zijn beide goals waren echt heerlijk.
Ik denk dat we het wel eens zijn eigenlijk. Zoals je zelf al aangaf bezit Monaco dat vermogen niet echt. Je kan Falcao moeilijk de schuld geven, hij was geweldig, maar als hij de 1-3 maakt zie ik net als jij City niet nog winnen: het belang van twee doelpunten voorstaan mag niet onderschat worden (zie bijvoorbeeld https://5addedminutes.com(...)-dangerous-2-0-lead/).quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vind je? Niet dat ik de objectiefste ben over mijn favoriete speler ooit, maar dat is wel erg harde kritiek. Hij had het tweeluik vermoedelijk kunnen beslissen, maar ik vind vooral dat het gebrek aan ervaring en het gebrek aan het vermogen om een wedstrijd te vermoorden ze heeft opgebroken.
Het probleem is dat het simpele verdedigers zijn die vooral niet teveel opdrachten moeten krijgen. Type Botteghin maar dan beter. Dat kunnen gewoon fantastische verdedigers zijn die er als klunzen uitzien in het systeem van Guardiola. Als pure verdedigers zijn ze gewoon goed.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mangala
[..]
Lekker met geld smijten genot
Dat was een hele opmerkelijke ja.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
"In Portugal wassen mensen zich nog in de beek"
Jan-Jood!!!
Die man leeft nog 30 jaar terug.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat was een hele opmerkelijke ja.
Die verbaast zich vast over het feit dat de bundesliga bestaat uit teams van West EN Oost Duitsland.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die man leeft nog 30 jaar terug.
Stijn doet zijn werk weer eens niet.quote:
Oud topic van gister, dit is het topic voor Porto - Juve: VBL / [2016/17] Champions League #19 Karigquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:13 schreef tong80 het volgende:
Iemand die deze TT kan uitleggen tijdens deze wedstrijd ? Wel genot Porto met tien man.
Is ook alweer oudquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oud topic van gister, dit is het topic voor Porto - Juve: VBL / [2016/17] Champions League #19 Karig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |