quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 21:30 schreef Breaker.Faker het volgende:[..]
Aan de telefoon is gemeld dat standaard brieven zijn gestuurd aan vaste klantenbestanden. Hierbij staan alleen mij naam op en wat ik heb gedaan en de cursus en opleidingen.
Hierop stond mij huidige werkgever op en dit was niet de bedoeling.
Het moederbedrijf heeft aantal vestigingen onderzich ben bang dat daar de brieven heen zijn gestuurd en is door gestuurd. En mij directeur is ook directeur bij een andere dochteronderneming ook mogelijkheid dat ze daar terecht zijn gekomen.
Ben bij Randstad gekomen omdat ik wou weten wat hun te bieden hebben. Ze kunnen ook vaste banen aanbieden met contract via de werkgever.
Maar hun hebben alleen mij kopzorgen bezorgd.
Randstad en vaste contracten? Laat ik je gelijk uit de droom helpen, randstad beloofd veel op dat vlak maar uiteindelijk ga je jarenlang alleen via tijdelijke contracten voor hen werken tenzij de werkgever jou van hen over wil nemen en jou direct een contract aanbied. Dus of jouw zet nu zo slim is?
Verder is dit geen gegronde reden voor jouw huidige werkgever om je te ontslaan mits je maar wel gewoon jouw huidige werk voldoende blijft doen. Voor een ontslag heeft een werkgever veel meer nodig dan een vertrekwens. Sterker nog, wellicht kun je nu juist het gesprek met jouw werkgever aan of er niet toch doorgroeimogelijkheden zijn binnen het bedrijf omdat je anders weg gaat. Het enige dat er kan gebeuren is dat jouw werkgever je nu zou kunnen traineren door saai of rotwerk te geven van nu maar daar kun je juridisch over klagen en eventueel met vergoeding in onderling overleg vertrekken.
p.s. een kleine tip bij sollicitaties, maak het wat samenhangender en let op het verschil tussen me en mijn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]