Tina Turner heeft hier een geweldige cover gemaakt. Die kan ik iedereen (dus ook jou) aanraden om eens te beluisteren.quote:
Ik heb DJ11 al 25 keer gevraagd om Jive Bunny te draaien, maar hij vertikt het.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik draai wel precies in jouw straatje he?
Straks denken mensen nog dat je een kloon bent.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb DJ11 al 25 keer gevraagd om Jive Bunny te draaien, maar hij vertikt het.
Ik begin het zelf te denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik draai wel precies in jouw straatje he?
Straks denken mensen nog dat je een kloon bent.
Ik was vergeten hoe hij ging. Dus vandaar dat ik deze aankliktequote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
Jealousy!![]()
Zo'n beetje het eerste nummer dat de Pet Shop Boys ooit schreven. Het kwam pas 8 jaar later (in 1990) uit.
Ach, je hoeft het nog maar 3 minuten vol te houdenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, ik begin een beetje in te kakken...Tijdens het luistern en Netflix kijken.
Ik heb alleen de greatest hits CD van PSB. Daar staat deze versie opquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens de single-versie. Op de albumversie zit geen echt orkest. Leuk dat je deze draaide
Paste gelukkig prima in de flowquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe hij ging. Dus vandaar dat ik deze aanklikte
Geluktquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, je hoeft het nog maar 3 minuten vol te houden
Graag gedraaid weerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paste gelukkig prima in de flow
Bedankt voor de muziekjes, Oscar
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukt![]()
![]()
Bedankt voor de fijne muziekjes!
Graag gedraaid weer kloonquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Graag gedraaid weer kloon
Neuh, die kan elk moment online komen, maar idd wel druk!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Druk met je meissie lopen chatten?
Knollen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar meteen door naar bed! Knollen zijn op. Morgen lekker dagje thuis en hoef dan maar 2 uurtjes te werken.
Slaap lekker!![]()
Ow ik lees dat het Twents is:quote:
Werk ze,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar OK soms mag dat .. Ik haak helaas zo af .. ivm met werkverplichting morgenochtend..
Alsof ik dat niet weet.. Denk dat je als ik op mn werk arriveer je nog steeds bezig bent ... Of ben je toch ook wel wat kapot van de laatste dagen?quote:
Was veel op pad laatste dagen met vrouw, dochter, schoonzoon en kleinzoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet.. Denk dat je als ik op mn werk arriveer je nog steeds bezig bent ... Of ben je toch ook wel wat kapot van de laatste dagen?
Begrijpelijk.. Maar goed doe je ding Piet..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was veel op pad laatste dagen met vrouw, dochter, schoonzoon en kleinzoon.
Wat obscure underground herrie.quote:Op woensdag 22 februari 2017 00:10 schreef chufi het volgende:
Hier is het uit inmiddels.. Maar vond het goed om aan te horen, ook al was het niet mn genre
Goed. En met tail?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |