Leicester scout op uithoudings- en loopvermogenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom speelt Musa nog betaald voetbal ?
Hoe is die N'Didi?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Leicester scout op uithoudings- en loopvermogen
Er is nog hoop voor mijquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat hij heel hard kan rennen, soms is dat genoeg blijkbaar
Hai Berden heeft dat goed gezienquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat hij heel hard kan rennen, soms is dat genoeg blijkbaar
Als je GROOT STERK SNEL weet Gijp je vast ergens aan de man te brengenquote:
Aha. Je bent er wel. Welkom vriendquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hai Berden heeft dat goed gezien
Net als die andere Nigeriaantjesquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hai Berden heeft dat goed gezien
Geavanceerde technologie of zo, dat je met een hand-omdraai precies weet in welke hoek een speler zijn penalty's trapt?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou de oorzaak van die trend kunnen zijn dat steeds meer penalty's misgaan?
Dan kunnen ze de hele Liek two leegtrekkenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Leicester scout op uithoudings- en loopvermogen
Beste middenvelder van Leicester in deze vormquote:
Nwoforgenotquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als die andere Nigeriaantjes
Dat kan wel, maar dat was vroeger ook zo. Met een Van Breukelen die precies wist welke hoek de tegenstander hem schoot bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geavanceerde technologie of zo, dat je met een hand-omdraai precies weet in welke hoek een speler zijn penalty's trapt?
Ik vind dit een veel leukere wedstrijd en kijk graag naar Sevillaquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom zit iedereen hier en niet bij juve - porto?
Omdat daar geen topic voor is.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat dit een boeiendere wedstrijd is.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft TS bepaald.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zat toch bij Roda?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nwoforgenot
Net als die Porto-huurlingen (waarvan er 1 nog best goed was later)
raar, want die pot is te zien op VERONICAquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat daar geen topic voor is.
Tagliano vond dat niet nodig.
Niet meer oefenen, spelers leren niet meer knallen, keepers hebben de trucjes door.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou de oorzaak van die trend kunnen zijn dat steeds meer penalty's misgaan?
Nee hoor. Later ook even bij Heerenveenquote:
Je kunt vanzelfsprekend gewoon terecht in het centrale topic als je graag die wedstrijd wil besprekenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
raar, want die pot is te zien op VERONICA
Psychologisch zwak dus.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet meer oefenen, spelers leren niet meer knallen, keepers hebben de trucjes door.
Waarom is er niet gewoon een algemeen topic voor beide wedstrijden?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt vanzelfsprekend gewoon terecht in het centrale topic als je graag die wedstrijd wil bespreken
Omdat niemand de moeite wilde nemen om voor die andere wedstrijd een topic te openenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is er niet gewoon een algemeen topic voor beide wedstrijden?
Bovendien post daar geen hond, dus ik post gewoon gezellig hier mee
Dan heb ik weer de goede pot uitgekozen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij jullie wordt het echt 6-0 ofzo. Niets mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door Tagliano op 22-02-2017 21:12:47 ]
quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tagliano op 22-02-2017 21:12:56 ]Put these foolish ambitions to rest.
Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tagliano op 22-02-2017 21:13:05 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja, dat moet dus niet hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik vind het ook irritant, maar ja)
[ Bericht 14% gewijzigd door Tagliano op 22-02-2017 21:13:17 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
TRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tagliano op 22-02-2017 21:13:24 ]
Open een juve topic.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij jullie wordt het echt 6-0 ofzo. Niets mis mee.
Waarom mag dat niet in een apart topic?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga eens ergens anders heen met die POR-JUV praat.
VBL / [2016/17] Champions League #19 Karig
Dat mag gewoonquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet in een apart topic?
Daar post niemand. Aparte wedstrijdtopics op zo'n avond werkt niet, Stijn.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga eens ergens anders heen met die POR-JUV praat.
VBL / [2016/17] Champions League #19 Karig
Het mag ook in een apart topic, hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet in een apart topic?
Hoe schat jij de kans in dat hij naar Barcelona gaat?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondertussen heeft Sampaoli een eerste teken van vertrek aangekondigd: "It would take a lot longer to rebuild Sevilla if Monchi left, than if Sampaoli left."
Ik geloofde er nooit zo in, maar ik vrees dat de kans met de dag groter wordt. Sampaoli is obsessed met Messi en Messi is enorm fan van hem. In deze tijden, met Messi die zijn contract nog altijd niet heeft verlengd, is het what Messi wants, Messi gets. Het vertrek van Monchi geeft Sampaoli bovendien een reden te vertrekken waarmee hij gezichtsverlies kan beperken.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kans in dat hij naar Barcelona gaat?
Dit is zo dom dat het lachwekkend is.twitter:henrywinter twitterde op woensdag 22-02-2017 om 21:09:57“Champions of England, you’ll never sing that” Leicester City fans to Sevilla’s. reageer retweet
Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is zo dom dat het lachwekkend is.twitter:henrywinter twitterde op woensdag 22-02-2017 om 21:09:57“Champions of England, you’ll never sing that” Leicester City fans to Sevilla’s. reageer retweet
Banterquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou liever de erelijst van Sevilla hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou liever de erelijst van Sevilla hebben.
Dat zullen die Leicester-fans ook wel vindenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou liever de erelijst van Sevilla hebben.
Word ook wel gek van dat Champions of England youre having a laugh gebeurenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Op zijn gezicht mag je niet inhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Denk gaat ze geheid mishandelenquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sampaoli zit lekker alleen, kon hij niet wat lekkere wijven uitnodigen in zijn box.
trapernietin.jpgquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk gaat ze geheid mishandelen
Zou ik niet zo 1-2-3 durven stellen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sevilla gaat nog wel 3x scoren denk ik
Beetje zoals je moeder.quote:
koekoekquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals je moeder.
Veel hobbels op het veld.
Golft lekker heen en weer.
Met een zeiknatte mat.
Sowieso Duitse tv. Lekker even het nieuws in de rust doen, niks mis meequote:
Ik haal mijn Duits nog een beetje op zo.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso Duitse tv. Lekker even het nieuws in de rust doen, niks mis mee
Waar dat voetbal allemaal niet goed voor isquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haal mijn Duits nog een beetje op zo.
Genotstaal.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haal mijn Duits nog een beetje op zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |