dit is identiteitsfraude, ik zoek je opquote:
nou hij wordt dus begraven in Turkije, wat snap je er niet aanquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:24 schreef JimmyDean het volgende:
Lees ik op nos een bericht over een jongen die zelfmoord heeft gepleegd. Is dit de laatste zin:
[..]![]()
wat is deze?
zal nog eens interesse tonenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:26 schreef JimmyDean het volgende:
Had liever dat DP terug was ipv Herman
Nou, mag toch wel YouTube filmpjes delen. Of ga je nu zeggen dat ik Pewdiepie ook met rust moet laten?quote:
echt hequote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:26 schreef JimmyDean het volgende:
lieffiequote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
Jimmy en Noel, welke fantastische mensen zullen mij nog meer begroeten
Braddie is een kwetsbaar persoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, mag toch wel YouTube filmpjes delen. Of ga je nu zeggen dat ik Pewdiepie ook met rust moet laten?
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:26 schreef JimmyDean het volgende:
Gebeurt wel vaker bij Turkse familiesquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:24 schreef JimmyDean het volgende:
Lees ik op nos een bericht over een jongen die zelfmoord heeft gepleegd. Is dit de laatste zin:
[..]![]()
wat is deze?
Opmerkelijk fenomeen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker bij Turkse families
En terecht. Die stoners moet je kort houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet alleen nog door de eerste kamer, en dat zie ik dan niet gebeuren met die fossielen daar.
als je niet stoned bent kun je tenminste goed genoeg nadenken om bijvoorbeeld trio's af te slaanquote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En terecht. Die stoners moet je kort houden.
Net alsof iedereen dan ineens massaal aan de wiet gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En terecht. Die stoners moet je kort houden.
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Doe eens normaal Hans, hou je aan de regels van dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |