Ik ben nu op een buitenterras zoals je kon lezen dus kan alleen het laatste inwilligen droeftoeter.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:37 schreef LurkJeRot het volgende:
En je Apple collectie.
Zo, dat waren mijn verzoekjes voor vandaag.
Je kan toch linken naar een topic van een van je oude accounts?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ben nu op een buitenterras zoals je kon lezen dus kan alleen het laatste inwilligen droeftoeter.
Iwanius: Toen Windows nog niet bestond en ik al een Mac had!
Ga de rdamse terrassen af op zoek naar een man met een fles champagne en een sigaar en post foto's hierquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef Fatoeman het volgende:
Ik ben ook vrij vandaag iwanius. Morgen weer school. Volgende week vakantie
Haha, kan ik misschien weleens een keer gaan doen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ga de rdamse terrassen af op zoek naar een man met een fles champagne en een sigaar en post foto's hier
Gezelligquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:25 schreef Iwanius het volgende:
En dan met een selfie ernaast zitten en mee acclimatiseren..
Ik zou juist voor die rechter gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Lekkere chickies, behalve die rechter dan natuurlijk
Dat weet heel FOK! inmiddelsquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik zou juist voor die rechter gaan
Ik dacht eerst die linker te kennen, maar ik twijfel. Ga het haar ook niet vragen want dan blijkt dat ik op fok zitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:55 schreef richolio het volgende:
Godver man, je hebt nu al twee foto's gepost van mensen die ik ken
Ik heb zo het vermoeden dat hij dat wel weet en vroeger gewoon bij het corps aan het bier zatquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:19 schreef Rezania het volgende:
Niet doorhebben dat de meeste studies echt maar 20 contacturen per week hebben.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:23 schreef Plompzakker het volgende:
Ga de rdamse terrassen af op zoek naar een man met een fles champagne en een sigaar en post foto's hier
Ik ben erg gastvrij voor zij die dat ook zijn en goed in het leven staan ongeacht rang of stand.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:28 schreef Fatoeman het volgende:
Gezellig![]()
Nou ja, eerlijk is eerlijk. Ik denk dat je irl best een gezellige vent bent
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:55 schreef richolio het volgende:
Godver man, je hebt nu al twee foto's gepost van mensen die ik ken
Zo pessimistisch denken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:49 schreef Piet_Jan het volgende:
Boeien je kan wel leren maar een continent als europa is toch niet meer te redden. Het zal uiteindelijk een betere concurrentie positie opleveren om studenten china werk te laten doen.
TR gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2017 04:11 schreef renwan het volgende:
Acclimatiseer maar lekker verder, hoop dat het je dood wordt!
Stoerquote:
Haten op bazen als iwanius en doodsverwensingen zijn pas stoerquote:
Ik verwens niet ik hoop en Iwanius is een mongoolquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Haten op bazen als iwanius en doodsverwensingen zijn pas stoer
Jawel, hij zat laatst in zo'n restaurant van de uni te lunchenquote:Op donderdag 23 februari 2017 00:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik weet niet of je de afgelopen 5 jaar nog een voet gezet hebt in een universiteit, maar het gaat het schoolse achterna door kansloze types zoals jij TSHet mooie van een universiteit is (of was) dat je zelf je werk in kan plannen, waardoor je vrij bent om in de ochtend op een terras jezelf lam te zuipen als je daar zin in hebt. En ja ik heb genoeg vrienden die een gehele week zichzelf lam gezopen hadden vanuit de vereniging maar toch cum laude geslaagd waren.
En dan nog deden jullie ontzettend lang over het afronden van je studie.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:35 schreef Iwanius het volgende:
In mijn tijd zat je gewoon op school/universiteit op dit tijdstip aan je toekomst te werken en niet ""chit-chat" te doen op een terras om 09:35 uur in de ochtend op een doordeweekse dag. Geef toe, tis best fraai weer nu, maar plichten gaan voor en dat is gewoon leren voor je toekomst millennials!
Nogmaals dan maar:quote:Op zondag 5 maart 2017 18:20 schreef Iwanius het volgende:
Alles wees erop. Aankleding hun luide gesprekken op het terras ( hun "paper") kortom gewoon scholieren/studenten. (toch 1 pot nat over de hele)
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:19 schreef Rezania het volgende:
Niet doorhebben dat de meeste studies echt maar 20 contacturen per week hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |