Zo pessimistisch denken.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:49 schreef Piet_Jan het volgende:
Boeien je kan wel leren maar een continent als europa is toch niet meer te redden. Het zal uiteindelijk een betere concurrentie positie opleveren om studenten china werk te laten doen.
TR gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2017 04:11 schreef renwan het volgende:
Acclimatiseer maar lekker verder, hoop dat het je dood wordt!
Stoerquote:
Haten op bazen als iwanius en doodsverwensingen zijn pas stoerquote:
Ik verwens niet ik hoop en Iwanius is een mongoolquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Haten op bazen als iwanius en doodsverwensingen zijn pas stoer
Jawel, hij zat laatst in zo'n restaurant van de uni te lunchenquote:Op donderdag 23 februari 2017 00:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik weet niet of je de afgelopen 5 jaar nog een voet gezet hebt in een universiteit, maar het gaat het schoolse achterna door kansloze types zoals jij TSHet mooie van een universiteit is (of was) dat je zelf je werk in kan plannen, waardoor je vrij bent om in de ochtend op een terras jezelf lam te zuipen als je daar zin in hebt. En ja ik heb genoeg vrienden die een gehele week zichzelf lam gezopen hadden vanuit de vereniging maar toch cum laude geslaagd waren.
En dan nog deden jullie ontzettend lang over het afronden van je studie.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:35 schreef Iwanius het volgende:
In mijn tijd zat je gewoon op school/universiteit op dit tijdstip aan je toekomst te werken en niet ""chit-chat" te doen op een terras om 09:35 uur in de ochtend op een doordeweekse dag. Geef toe, tis best fraai weer nu, maar plichten gaan voor en dat is gewoon leren voor je toekomst millennials!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |