Gevaar? Hoe bedoel je? Het is toch gewoon een storm?quote:Op donderdag 23 februari 2017 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Zoek het gevaar lekker ff op met zijn drieën
Ai, sterkte daar vanmiddag.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:43 schreef LadyS het volgende:
Ik woon in Zandvoort, moet ik me zorgen maken?
Nicetwitter:HarryNewbury twitterde op donderdag 23-02-2017 om 09:38:42Thanks Storm Doris! #stormdoris #london https://t.co/uF6MRGNivq reageer retweet
Tja... het is 'maar een storm'... maar wel eentje waarbij ik zou denken: als ik niet de weg op moet dan zou ik ook niet gaan. Qua wind zou ik hem zeker niet onderschatten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gevaar? Hoe bedoel je? Het is toch gewoon een storm?
[Edit]
Ik ben echt een nul op dit vlak, maar zo rampzalig zal het toch niet worden? Denk dat het hele storm gedoe met een sisser zal aflopen.
Mja, het is in Nederland onderhand wel een beetje het verhaal van The Boy Who Cried Wolf.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja... het is 'maar een storm'... maar wel eentje waarbij ik zou denken: als ik niet de weg op moet dan zou ik ook niet gaan. Qua wind zou ik hem zeker niet onderschatten.
Oh maar ik zeg ook niet dat het een storm des doods is, maar ik zou het wel serieus nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, het is in Nederland onderhand wel een beetje het verhaal van The Boy Who Cried Wolf.
Er is in het verleden zo vaak een storm des doods aangekondigd en achteraf kon je prima een stukje fietsen.
* OscarMopperkont ziet het meer weer als een excuus voor een faalbedrijf als de NS, die waarschijnlijk taart en champagne uitrukken als ze weer eens een reden hebben gevonden om maar minder treinen in te zetten. Want ja, treinen die niet rijden tellen niet mee in de statistieken voor vertragingen enzo.
Omdat wij het een beetje overdreven vinden om stormdepressies een naam te geven..quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Ik zie dat de Engelsen de storm "Doris" noemen en de Duitsers "Thomas"
Waarom is er niet één naam en waarom doen we dat in Nederland niet?
Storm Perrin bekt wel lekker vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat wij het een beetje overdreven vinden om stormdepressies een naam te geven..
Als ze allemaal zo heten, ben ik omquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Storm Perrin bekt wel lekker vind ik
Alfabetische namen van FOK!... ben je de eerste jaren wel zoetquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Storm Perrin bekt wel lekker vind ik
quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:08 schreef Zelus het volgende:
Storm 'glaswater' zou een goede naam kunnen ziin voor de meeste aangekondigde stormen
Ze hebben leuke termen daar... "Weatherbomb" ... .twitter:metoffice twitterde op donderdag 23-02-2017 om 09:54:24#StormDoris has rapidly deepened over the last 24 hours as it has under gone what we call Explosive Cyclogenisis ma… https://t.co/ArMKaFR8xi reageer retweet
Pas maar op, die stoelen waaien vaak het eerste om.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:10 schreef Perrin het volgende:
Explosieve Cyclogenese, dat klinkt dus levensgevaarlijk.
[ afbeelding ]
Het zal uiteindelijk wel weer grotendeels meevallen, maar soms komen de codes Oranje wel degelijk uit natuurlijk. Zeker plaatselijk. Ze geven het niet voor niets.quote:Op donderdag 23 februari 2017 09:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gevaar? Hoe bedoel je? Het is toch gewoon een storm?
[Edit]
Ik ben echt een nul op dit vlak, maar zo rampzalig zal het toch niet worden? Denk dat het hele storm gedoe met een sisser zal aflopen.
Mijn eksterogen zijn anders aardig aan het steken, dus ik ben er nog niet zo zeker vanquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn katten zijn rustig vandaag, dus het zal wel overwaaien die storm in een glas water.
Dan kun je beter doodgaan in de storm denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2017 10:20 schreef blessed19 het volgende:
Zojuist toch maar tegen mijn vrouw gezegd dat we toch maar niet gaan.
Als het uiteindelijk een storm in een glas water zal worden, ben ik ten dode opgeschreven.
Welnee. Dan zeg je dat je het jezelf nooit had vergeven als je je vrouw en ongeboren kind in gevaar had gebracht.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:20 schreef blessed19 het volgende:
Zojuist toch maar tegen mijn vrouw gezegd dat we toch maar niet gaan.
Als het uiteindelijk een storm in een glas water zal worden, ben ik ten dode opgeschreven.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dan kun je beter doodgaan in de storm denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |