skilder, zulks dan, pliesie, etc...quote:Op maandag 29 mei 2017 21:35 schreef JanCees het volgende:
Dit is ergens in noord Holland, maar waar? West Fries accentje
Dit dus. Ik kwam voor het antwoord naar dit topicquote:Op maandag 29 mei 2017 21:35 schreef JanCees het volgende:
Maar waar? Is niet gezegd tochquote:Op maandag 29 mei 2017 21:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
skilder, zulks dan, pliesie, etc...
West Friesland confirmed.
Allegaarquote:Op maandag 29 mei 2017 21:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
skilder, zulks dan, pliesie, etc...
West Friesland confirmed.
quote:Op maandag 29 mei 2017 21:35 schreef JanCees het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2017 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kwam voor het antwoord naar dit topic
Heb even voor jullie teruggespoeld. Het is in Uitgeest.quote:
Aanschaf? Of inclusief kwalen?quote:
Had het net gevonden op een Uitgeester website.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb even voor jullie teruggespoeld. Het is in Uitgeest.
Gezelligquote:Op maandag 29 mei 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Aanschaf? Of inclusief kwalen?
Inclusief kwalen geen raar bedrag. Mijn broer kon 5000 euro aftikken voor onderzoek en uiteindelijk in laten slapen een paar uur later
Dat is geen West Friesland.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb even voor jullie teruggespoeld. Het is in Uitgeest.
Kwalen. Het is een vuilnisbakkie, labrador. Die staan er toch ook om bekend?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inclusief kwalen geen raar bedrag. Mijn broer kon 5000 euro aftikken voor onderzoek en uiteindelijk in laten slapen een paar uur later
5000 om je broer te laten inslapen?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |