Streams van FOX van zowel AZ-PEC als Fey-PSV doen het niet hier. Ik betaal er godverdomme voor aidsfoxquote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar een wedstrijd van gegarandeerd abominabel niveau?
Paars of geel was beter geweest ja, maar ja Nijhuisquote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef Zorro het volgende:
De scheidsrechters hebben, hoorde ik van Pierre, de keuze uit 3 kleuren tenue. Kiezen ze uitgerekend de kleur die dichtbij de kleur in het PSV tenue zit. Handige jongens. Maar ja, Nijhuis.
Mag ook niet de kleur van de keeperstenues zijn hèquote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef Zorro het volgende:
De scheidsrechters hebben, hoorde ik van Pierre, de keuze uit 3 kleuren tenue. Kiezen ze uitgerekend de kleur die dichtbij de kleur in het PSV tenue zit. Handige jongens. Maar ja, Nijhuis.
FOX heeft vast een zwakke server zoals altijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Streams van FOX van zowel AZ-PEC als Fey-PSV doen het niet hier. Ik betaal er godverdomme voor aidsfox
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet PSV volgens jou nog mee om de titel als ze deze pot winnen?
daarom ga ik nu ook fullscreen grquote:Op zondag 26 februari 2017 14:33 schreef Paxcon het volgende:
Wel irritant dat FOX Go 30 seconden achterloopt
Ik zie geen paarse keeper?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook niet de kleur van de keeperstenues zijn hè
Sky Sports kijken. Is sneller dan Fox.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:33 schreef Paxcon het volgende:
Wel irritant dat FOX Go 30 seconden achterloopt
astquote:Op zondag 26 februari 2017 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Elia een vervelende jongen.
Dit zal hem ast aan het hart gaan.
Als PSV wint staan ze 5 punten achter op Feyenoord, maar doen ze volgens jou nog wel mee.quote:
Liever vertraging dan halfgare streamsquote:Op zondag 26 februari 2017 14:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sky Sports kijken. Is sneller dan Fox.
Doe niet zo gefrustreerd.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Omg hij maakt een typfout!1!11!!!!!!!1!!!!''
Feyenoord zal een boost krijgen als ze vandaag winnen, als ze vandaag verliezen een fors tikkie en kunnen ze volgende week onder druk ook ineens punten verspelen.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als PSV wint staan ze 5 punten achter op Feyenoord, maar doen ze volgens jou nog wel mee.
Als Feyenoord wint staat Ajax 5 punten achter op Feyenoord, maar is Feyenoord kampioen.
Juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |