dat viel vandaag wel mee dusquote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Prijs zit nu op een weerstandnivo (Fibonacci 1.272) , verdere stijging naar 1179 zou normaliter geen probleem moeten zijn.
Dat is de 5e leg in deze hele move, normaliter hierna een correctie in 3 waves.
[ afbeelding ]
Misschien even handig als je verteld wie/wat/waar/hoe die 1290 uit de hoge hoed getoverd wordt?quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:53 schreef Oscar. het volgende:
waarom is 1290 dollar een nieuw plafond?
ik zie dat wel eens op r/bitcoinmarkets voorbij komen. Maar kennelijk is het een inside joke ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Misschien even handig als je verteld wie/wat/waar/hoe die 1290 uit de hoge hoed getoverd wordt?
Ik heb geen idee....volg btc ook nauwelijks nog en al helemaal niet alle verhalen er omheen. Af en toe kijk ik eens naar de chart en bekijk dan effe wat (technisch gezien) de verwachtingen zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik zie dat wel eens op r/bitcoinmarkets voorbij komen. Maar kennelijk is het een inside joke ofzo
https://www.sec.gov/comme(...)0-1593495-132335.pdfquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou helpen als je met bronnen komt
Ja ik lees nog wel mee hoorquote:Op maandag 20 februari 2017 21:10 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Neu, denk het niet.....heb hier de afgelopen 2-3 jaar niemand voorbij zien komen die écht goed ingevoerd was in de scene om er grof aan te verdienen. Ook geen lieden die BTC kochten toen t op een paar cent/paar dollar stond (misschien Zeta).
Magnet is een mooi voorbeeld, volgens mij heeft ie puur zijn mininopbrengsten heel gunstig geinvesteerd en kan ie al bijna met vroegpensioen.
En Roiske die met wat statiegeld alle flutcoins kocht en van bijna niks naar een paar btc ging..... Maar zou mij ook niet verbazen als zijn opbrengsten al lang verteerd zijn in de Bredaase kroegen
Hoeft niet aan Kraken te liggen hé......quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:41 schreef Oscar. het volgende:
En Kraken heeft mij Stop/Loss weer niet uitgevoerd
Ik denk dat de Point and Figure chart wordt bedoeld waarin een reddit user al een tijdje $1260 (dus niet 1290) als target heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee....volg btc ook nauwelijks nog en al helemaal niet alle verhalen er omheen. Af en toe kijk ik eens naar de chart en bekijk dan effe wat (technisch gezien) de verwachtingen zouden kunnen zijn.
Zou best kunnen dat er een legitiem verhaal achter die 1290 zit, maar mij niet bekend
Probeer deze eens: https://www.viabtc.com/tools/txaccelerator/quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:22 schreef Pussywagon het volgende:
Bitcoin noob hier
Ik wou gister een bedrag overmaken alleen de bitcoins zitten vast ?
Bitcoin transactie staat al heel lang op unconfirmed, waarschijnlijk omdat ik een te lage fee heb meegegeven.
Ik gebruik als wallet multibit HD, is er een manier hoe ik de bitcoin terug kan krijgen zodat ik de transactie opnieuw kan doen met een hogere fee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |