Zelfde als Cocu toch? En een jaartje trager dan Frons.quote:Op maandag 20 februari 2017 12:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als die kampioen wordt maakt hij ook wel een aardige bliksemstart.
Si. Wel met een club waar het iets lastiger is.quote:Op maandag 20 februari 2017 12:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfde als Cocu toch? En een jaartje trager dan Frons.
Truequote:Op maandag 20 februari 2017 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si. Wel met een club waar het iets lastiger is.
Berghuis kan echt wel meer dan ie de afgelopen weken liet zien. Denk dat hij juist als er wat meer ruimte is voor combinaties met de aanvallende middenvelder, Jörgensen en Karsdorp weer belangrijk gaat worden. Z'n rendement is redelijk laag, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat ie echt slecht speelt of het niveau niet aankan.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:54 schreef satecl het volgende:
Berghuis was ook weer een topper gisterenPff Watford heeft gewoon bijna 10 miljoen voor hem betaald. Dat is wel een tegenvaller voor ze. In de Eredivisie kan ie al amper meekomen.
Hoe gaat het met Rashaan Fernandes?
Ik vind 'm echt slecht spelen. Kan het niveau natuurlijk wel aan, kwaliteiten zat.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Z'n rendement is redelijk laag, maar ik vind niet dat je kan zeggen dat ie echt slecht speelt of het niveau niet aankan.
Echt, alleen voor de thuiswedstrijd tegen PSV hadden we hem moeten houden. Zou hij dit keer ruzie kunnen maken met De Jong of Willems.quote:
Idd, dat zouden wel goeie kandidaten zijn jaquote:Op maandag 20 februari 2017 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt, alleen voor de thuiswedstrijd tegen PSV hadden we hem moeten houden. Zou hij dit keer ruzie kunnen maken met De Jong of Willems.
Ja, was gezellig op de korte zijde (F/G). Werd één Feyenoorder gespot na het doelpunt van Vilhena, die vervolgens het vak uitgedragen werd door een groep mannen (leek mij de voetbaleenheid, want de stewards deden helemaal niets) en vervolgens kwamen er beneden nog een hoop ADO lui uit andere vakken bij...quote:Op zondag 19 februari 2017 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
FLKG is helemaal geen groep ofzo, het zijn gewoon alle Feyenoorders die besluiten om niet in het uitvak te zitten.
Ook hier geen Kramerquote:Tussenstand beloften Roda JC - Feyenoord (1-1)
maandag 20 februari 2017 14:43
Voor Feyenoord 2 staat maandag opnieuw een verre uitwedstrijd op het programma. Nadat de reserves vorige week in Friesland wonnen van sc Heerenveen 2, spelen ze vandaag om 15:00 uur in het Parkstad Limburg Stadion tegen Roda JC Kerkrade 2. De wedstrijd is niet live te volgen het is alleen mogelijk om de tussenstand hieronder te bekijken.
Opstellingen
Feyenoord 2:
Vermeer; Nieuwkoop, Dammers, Knoester, Woudenberg; Vejinovic, Gustafson, Tapia; El Hankouri, Vente en Basaçikoglu.
Roda JC 2:
Bosman; Stassarm, Demitras, Rodriguez, Djim Ndogo, Yasar, Nwambeben, Senden, Raykov, Savic, Wolters.
Wissels
Feyenoord 2: Bijlow, E. Hansson, Hamer, Wehrmann en Zwartjens.
Roda JC 2: Schijns, Houri, Hammaoui, Munkana, Kroonen, Bwanga, Milts.
Scoreverloop
0-1 11' | Dylan Vente
1-1 22' | Djiem Ndogo
Tussenstand (RUST)
1-1
De Taaptwitter:fr12nl twitterde op maandag 20-02-2017 om 16:18:34GOAL FEYENOORD 2: Het staat 1-2 in Kerkrade door een doelpunt van Tapia. reageer retweet
Ja, dat komt ook grotendeels door zijn - niet uitbundige - persoonlijkheid natuurlijk. En daarnaast liep Pellè bijna 1 op 1.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:49 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij is Jorgenssen de eerste spits sinds tijden die goed presteert en niet constant in de spotlight staat. Hij doet niet onder voor Guidetti of Pelle maar die waren wel veel populairder
Hoe Koeman erbij staat te kijken bij beide filmpjes geweldig. hoop geduw maar er gebeurd niks, en reserve zou er 1 gestrekt moeten slaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |