1. Er is geen politie in Kootwijkerbroekquote:,,De politie is er om zijn burgers te beschermen. Ze moet voorkomen dat burgers het heft in eigen handen nemen.''
Overweldiging en tegenwerking van de politie, stempt PvDA, GroenLinks, D66, SP, Denk, Artikel 1 etc.!quote:Op zondag 19 februari 2017 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Privatisering van de politie, stemt ook VVD!
Je moet toch iets. De politiek haalt misdaad (en terrorisme) binnen en de politie is overbelast, heeft geen middelen en is inmiddels een onbekwame organisatie. De meeste mensen wonen namelijk niet in de keurige wijken van de welvarende stropdassen (want die buurten hebben wel genoeg politie) En dan moeten we het zelf maar gaan doen. Dit is een gevolg van een falende politiek.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan heb je de fascistoïde linkse poppen aan het dansen.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:33 schreef YazooW het volgende:
Beetje overdreven. Ze hadden natuurlijk ook gewoon een muur om hun dorp kunnen bouwen.
Dat had de gemeente moeten doen.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:33 schreef YazooW het volgende:
Beetje overdreven. Ze hadden natuurlijk ook gewoon een muur om hun dorp kunnen bouwen.
Het enige dorpje in Nederland dat dapper weerstand blijft bieden tegen de links-liberale multikul.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:12 schreef frietenstamp het volgende:
Huizenprijzen in Kootwijkerbroek vliegen nu omhoog.
[..]
1. Er is geen politie in Kootwijkerbroek
2. Daders worden gepakt in Kootwijkerbroek
Boeren![]()
![]()
En dan de buurgemeenten ervoor laten betalen natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat had de gemeente moeten doen.
Was het artikel te lang om volledig te lezen?quote:Op zondag 19 februari 2017 17:01 schreef Woelwater het volgende:
Arrestatie van deze gewelddadige boeren zal spoedig volgen vrees ik
Onder de hoeveel meter mogen ze dat zonder, echter boven mijn huis zou ik ze graag naar onderen halen, evt met modelvliegtuigje.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:01 schreef crystal_meth het volgende:
moeten helikopters geen flight plan indienen?
Participatiesamenleving; stem VVD/PvdA !quote:Op zondag 19 februari 2017 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet altijd.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:01 schreef crystal_meth het volgende:
moeten helikopters geen flight plan indienen?
Wel oppassen dat het A team niet per ongeluk op bezoek komt.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet altijd.
Verder wel een goed initiatief. Als de overheid de veiligheid niet meer kan garanderen is eigen ingrijpen gerechtvaardigd.
Of het is bewust neo-liberaal beleid.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:31 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Je moet toch iets. De politiek haalt misdaad (en terrorisme) binnen en de politie is overbelast, heeft geen middelen en is inmiddels een onbekwame organisatie. De meeste mensen wonen namelijk niet in de keurige wijken van de welvarende stropdassen (want die buurten hebben wel genoeg politie) En dan moeten we het zelf maar gaan doen. Dit is een gevolg van een falende politiek.
Zal wel meevallen. Zelfs Hannibal is al bijna op zijn streefgewicht.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wel oppassen dat het A team niet per ongeluk op bezoek komt.
Wat als bij deze de verveling toeslaat, en ze een stapje verder gaan?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Zelfs Hannibal is al bijna op zijn streefgewicht.
Wat als bij een agent de verveling toeslaat en hij een stapje verder gaat?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat als bij deze de verveling toeslaat, en ze een stapje verder gaan?
Nek klem?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat als bij een agent de verveling toeslaat en hij een stapje verder gaat?
Staat er een vraagteken of een uitroepteken GAST.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Gast.Blijf lekker in de stad wonen, in je pauperbuurt.
Dat hangt er maar vanaf hoe ver ze gaan. Maar ik ben van mening dat je inbrekers en ander gespuis best stevig aan mag pakken. Dat risico nemen ze nou eenmaal.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat als bij deze de verveling toeslaat, en ze een stapje verder gaan?
Dit zijn gewone burgers met een whatsapp groep. Zijn er honderden misschien wel duizenden van. Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Staat er een vraagteken of een uitroepteken GAST.
Ik beweer hetzelfde echter als de macht er 1 keer zit?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf hoe ver ze gaan. Maar ik ben van mening dat je inbrekers en ander gespuis best stevig aan mag pakken. Dat risico nemen ze nou eenmaal.
Leuk toch zou ik ook wel willen dat ik het geld opstrijk voor het werk wat ik anderen kan laten doen.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dit zijn gewone burgers met een whatsapp groep. Zijn er honderden misschien wel duizenden van. Stel je niet zo aan.
[ afbeelding ]
Fok schijnt er ook eentje te hebben, of die knokploeg ook werkt weet ik niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dit zijn gewone burgers met een whatsapp groep. Zijn er honderden misschien wel duizenden van. Stel je niet zo aan.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggen.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik beweer hetzelfde echter als de macht er 1 keer zit?
Lijkt me niet, gezien de hoeveelheid gespuis dat hier rondsluipt.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Fok schijnt er ook eentje te hebben, of die knokploeg ook werkt weet ik niet.
totdat de burger de macht grijpt?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:16 schreef Hathor het volgende:
Prima initiatief, als de overheid faalt, dan zelf maar wat ondernemen.
Soms is dat nodig.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
totdat de burger de macht grijpt?
Boeren hebben daar helemaal geen tijd voor man. Die werken hard voor de kost. En voor de uitkering van die insluiper en z'n 35 familieleden.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
totdat de burger de macht grijpt?
Een speciale heffing in naam van Airwolf.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eisen zij ook beschermgeld van de inwoners?
quote:Op zondag 19 februari 2017 18:19 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Boeren hebben daar helemaal geen tijd voor man. Die werken hard voor de kost.
Wat denk je dat die machine en/of een loonwerker kost, lamlul?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
gps op het veld wat nog, boeren werken al lang niet meer in welke tijd leef jij?
Heb ik een boertje op de tenen getrapt, niks te doen op het moment aan werk boertje?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:22 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat denk je dat die machine en/of een loonwerker kost, lamlul?
Nee het is laagseizoen in mijn tuin aan de gracht.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb ik een boertje op de tenen getrapt, niks te doen op het moment aan werk boertje?
Mag ook wel, zo'n r44 tikt al gauw 200 euro per vlieguur aan.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een speciale heffing in naam van Airwolf.
Ik heb nog gewerkt bij een boer, lekker eten kregen we dan daar.quote:Op zondag 19 februari 2017 18:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nee het is laagseizoen in mijn tuin aan de gracht.
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:35 schreef probeer het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn john2406's vaak enorm onbegrijpelijk en incoherent?
Waarom überhaupt waarschuwen?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom de insluiper niet gewoon de spullen meegeven die hij nodig heeft? Of nog beter met de heli aan huis bezorgen.quote:
Taakstraf?quote:Op zondag 19 februari 2017 18:29 schreef john2406 het volgende:
Aardappels geraapt achter een tractor
Afschrikkende werking zou wel eens meer kunnen doen als die hele groep, daar die wel eens wakker gemaakt zouden moeten kunnen worden.quote:
Hier ligt de portemonnee voren aan de deur met een briefje men zou zich maar nemen wat men benodigd.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:42 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Waarom de insluiper niet gewoon de spullen meegeven die hij nodig heeft? Of nog beter met de heli aan huis bezorgen.
Nope, Kootwijkerbroek is de plaats met de meeste helikopters per inwoner..... ik denk zelfs dat er meer zijn dan die 3 die inzetbaar zijn voor deze groep.quote:Op zondag 19 februari 2017 16:11 schreef HRC2020 het volgende:
Nee joh, hooguit dat van die heli's. Zo rollen ze nog op de Veluwe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |