Ben nog wel ff bezig denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2017 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]Het is laat, aparte dag gehad. Nek laat me niet met rust..
Elfquote:Op zondag 19 februari 2017 02:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig groet even Knokkels en Stien
Het wisselt bij mij nogal. Soms kan ik de hele nacht wel klaarwakker blijven, soms val ik om 23:00 uur zowat om van de slaap. Zo extreem had ik het eerder nooit. Ben eigenlijk altijd wel een nachtbraker geweest.quote:Op zondag 19 februari 2017 02:59 schreef Stien_Struis het volgende:
Voel me dan toch altijd meest op mijn gemak.
Ben al van jong af al nachtbraker, slaap ook het lekkerst in de ochtend.quote:Op zondag 19 februari 2017 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wisselt bij mij nogal. Soms kan ik de hele nacht wel klaarwakker blijven, soms val ik om 23:00 uur zowat om van de slaap. Zo extreem had ik het eerder nooit. Ben eigenlijk altijd wel een nachtbraker geweest.
quote:Op zondag 19 februari 2017 03:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben al van jong af al nachtbraker, slaap ook het lekkerst in de ochtend.
Mijn vrouw ligt nu lekker te spacen en vindt het wel leuk meestal.
Inruilexemplaar?quote:
Ik ruil alleen in met 25 jarige maar die luisteren slecht.quote:Op zondag 19 februari 2017 03:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inruilexemplaar?
Nice, jullie hebben het goed met mekaar
After all, there ain't no stopping youquote:Op zondag 19 februari 2017 03:15 schreef Stien_Struis het volgende:
Wanneer ik ergens op vaag feestje ga draaien laat ze me ook altijd de gang gaan.
Terecht. Zijn zat mensen die dat niet redden. Ik heb een paar maanden geleden een 60-jarig huwelijksfeest van een oom en tante gehad. Onvoorstelbaar, zo'n eind...quote:Op zondag 19 februari 2017 03:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Stiekem ben ik er best wel trots op.
Mijn vrouw is ook beetje maatje wel, samen met niks begonnen.quote:Op zondag 19 februari 2017 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Terecht. Zijn zat mensen die dat niet redden. Ik heb een paar maanden geleden een 60-jarig huwelijksfeest van een oom en tante gehad. Onvoorstelbaar, zo'n eind...
quote:
\quote:Op zondag 19 februari 2017 03:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekkere breakbeat. Zijn we nu aangekomen bij je guilty pleasures?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |