Well that was quickquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooiste biljet ter wereld ooit uitgebrachtWie weet hopelijk ooit in mijn verzameling
![]()
[ afbeelding ]
Normaal rond de 200.quote:
Oh, dat is ook zo ongeveer wat hij waard isquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaal rond de 200.
De goedkoopste die ik kon vinden bood hem aan voor 165 "or best offer". Daar moet je ALTIJD op ingaan. Ik bood 130. Aangenomen![]()
Face value jaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo ongeveer wat hij waard isdat is wel een goede prijs
Ik wandel met een metaaldetector.. en ik kan je vertellen dat het er niet enkel als monopolygeld uitziet...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:06 schreef megamandy het volgende:
Wat een leuk topic om te zien. Vooral als je het vergelijkt met dat geld wat we nu hebben. Dan snap ik wel weer waarom de Euro's in het begin als Monopoly geld werd gezien
Hahaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal de US Dollar ooit de US Trump gaan heten? Ik denk het niet
Oh ja, heb er eentje op proef ingestuurd, maar nee hoor het is niet goed genoeg. Ik moet eerst in de database kijken (deed ik, stond er niet in), het catalogusnummer had het verkeerde format, en 600 x 800 is wel ECHT veel te klein hoor, scans moeten minimaal 1000 x 1200 zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag trouwens ook een tweedelige catalogus Duits Notgeld 1918-1922 binnen gekregen. Voor het in kaart brengen van een deel van die 160 biljetten die niet in Colnect te vinden zijn. Mijn Hemel wat een monnikenwerk is dat zeg. Daar moet het nog wel even een paar zondagen slecht weer voor wordenKan dus best nog een half jaar blijven liggen
Die krengen raakte ik bij de vleet kwijt.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:08 schreef Mark het volgende:
Ik vond 5 gulden munten ook altijd wel prettig
Dit zie je op eBay nog weleens voor prijzen ten noorden van 3000 US$ langs komenquote:Op donderdag 6 april 2017 11:51 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hier ook een verzamelaar. Vooral 'vroeger', nu alleen soms uit nostalgische redenen. Als ik ooit geen werk heb en de kinderen uit huis zijn, dan ga ik er weer fanatiek mee aan de slag. Mijn mooiste 'object' is deze:
[ afbeelding ]
Allemaal echte biljetten in plexiglas (of hoe heet het).
In het kader van "gegeven hond niet aan zijn staart trekken": altijdquote:Op donderdag 6 april 2017 12:35 schreef Najieto het volgende:
Heeft iemand interesse in een 5 Turkse lira biljet? Kwam die tegen met een kastopruiming. Is niet in de netste staat. Je mag em gratis hebben.
Stuur ff in een dm je adresgegevens.quote:Op donderdag 6 april 2017 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zie je op eBay nog weleens voor prijzen ten noorden van 3000 US$ langs komen
[..]
In het kader van "gegeven hond niet aan zijn staart trekken": altijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |