Maar die josti heeft nu wel een huis van een miljoen gekocht.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lil Kleine lag toen nog in de poepluiers...
Ton Lebbink - Vol gas.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de loop van afgelopen uur is er iets raars gebeurd. Eerst werd Peaceman agressief van dit soort muziek en moest jij 'm in de gaten houden. Nu moeten we jou in de gaten houden, terwijl Peaceman doodleuk dit soort muziek zit te draaien....quote:
of vloeibaarquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een landgoed van 20 hectare.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar die josti heeft nu wel een huis van een miljoen gekocht.
Ik wilde de sfeer er nog een beetje inhoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de loop van afgelopen uur is er iets raars gebeurd. Eerst werd Peaceman agressief van dit soort muziek en moest jij 'm in de gaten houden. Nu moeten we jou in de gaten houden, terwijl Peaceman doodleuk dit soort muziek zit te draaien....
Het kan verkeren...
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de loop van afgelopen uur is er iets raars gebeurd. Eerst werd Peaceman agressief van dit soort muziek en moest jij 'm in de gaten houden. Nu moeten we jou in de gaten houden, terwijl Peaceman doodleuk dit soort muziek zit te draaien....
Het kan verkeren...
Ik moet er van pissen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Bonnie, gelijk trek in iets alcohol houdends
Goed excuusquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde de sfeer er nog een beetje inhouden
ik was ook verbaasd dat ik het had eerlijk gezegdquote:
Knokkels draaide deze week een nummer waarin het precies leek alsof er "Stien Struis" werd gezongen... De werkelijke titel was geloof ik "Sin Stress" of zo.quote:
Nederlandse zijn op?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:30 schreef peaceman het volgende:
oke om 12 uur doe ik nog wat gitaren... Engelstalig dat wel..
nee maar ik heb het idee dat er behoefte aan isquote:
Ik wist niet dat gitaren een taal spreken, maar goed om te weten...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:30 schreef peaceman het volgende:
oke om 12 uur doe ik nog wat gitaren... Engelstalig dat wel..
Ja, heel wat jaartjes alweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |