Hoi LompeHork.quote:
Dit is gewoon die Simone van straks. Die eerst Hans heette...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:45 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi LompeHork.
Carnavalsmuziek van dit jaar.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:45 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi LompeHork.
Carnavalsmuziek van dit jaar.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh het is er niet beter op gewordenik kom uit de buurt van het dorp wat de grootste carnavalsoptocht heeft boven de rivieren
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is gewoon die Simone van straks. Die eerst Hans heette...
Pure kwaliteit man!quote:
quote:
jazekerquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent dit dus wel een beetje gewend?
quote:
Goed puntquote:
Zwaagquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:46 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar het is bijna carnaval, en dan moet dat kunnen.
Maar welk dorp is dat dan?
Man, beter heb je koorts!quote:
sorryquote:
Dat is beter te behappen dan dit....quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekermaar ik was ook vaak bij tenten waar tijdens carnaval gewone muziek was
Proost!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:48 schreef Fogel het volgende:
Waaaa, een lief vrouwpersoon nodigt zichzelf bij me uit, NU!
Echt vet jammer dat de kinderen bij mij zijn, moet wachten tot een andere keer die vast niet snel gaat komen.
Laat gewoon komen, gewoon meteen voorstellenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:48 schreef Fogel het volgende:
Echt vet jammer dat de kinderen bij mij zijn, moet wachten tot een andere keer die vast niet snel gaat komen.
Van (bijna) alle markten thuis man. Alleen om jazz te handlen moet ik (terminale) koorts hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Zwaag
[..]
Man, beter heb je koorts!
ik vierde het best vaak in Valkenswaard, cafés met gewone live muziek ook, toffe sfeer. Te lang geleden alweerquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is beter te behappen dan dit....
Damn.....quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:48 schreef Fogel het volgende:
" dit is jullie moeder"quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat gewoon komen, gewoon meteen voorstellen
Nee, woont een paar km verderop, maar heb haar in een facebook messenger chat.quote:
Kom je een keer naar hier.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vierde het best vaak in Valkenswaard, cafés met gewone live muziek ook, toffe sfeer. Te lang geleden alweer
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kreeg ineens een vreemde banner in beeld
[ afbeelding ]
Uhm, ja da's het probleem niet op zich, mijn kinderen kennen haar al. Haar dochter is een vriendin van mijn dochters.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat gewoon komen, gewoon meteen voorstellen
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van (bijna) alle markten thuis man. Alleen om jazz te handlen moet ik (terminale) koorts hebben.
Ik ben één keer geweest toen ik 16 was.... Ik was voorgoed genezen. Ik ben nog wel een paar keer bij een optocht geweest, maar die liep langs het huis van ouders van vrienden, dan zaten we daar gezellig wat te drinken. Maar dat is ook al bijna 13 jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vierde het best vaak in Valkenswaard, cafés met gewone live muziek ook, toffe sfeer. Te lang geleden alweer
Heb jij al bingo?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind dat Vout nog een uurtje door moet gaan.
Vout vindt van niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind dat Vout nog een uurtje door moet gaan.
Een optocht is op zich wel geinig om te zien, inderdaad. Soms wordt de actualiteit op een leuke manier op de hak genomen. Groepen zijn vaak maanden bezig om wagens te maken. Ze stoppen daar echt enorm veel werk in. Dat zie je eraan af en het is leuk om maar te kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben één keer geweest toen ik 16 was.... Ik was voorgoed genezen. Ik ben nog wel een paar keer bij een optocht geweest, maar die liep langs het huis van ouders van vrienden, dan zaten we daar gezellig wat te drinken. Maar dat is ook al bijna 13 jaar geleden.
Ik had de kaart nog niet eens halfvol.quote:
In the Navyquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:54 schreef peaceman het volgende:
dit nummer is in de originele uitvoering al niet te doen
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:55 schreef Fogel het volgende:
De kinderen zijn naar bed maar ik hoorde ze net roepen "ZET DE MUZIEK HARDER"
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een optocht is op zich wel geinig om te zien, inderdaad. Soms wordt de actualiteit op een leuke manier op de hak genomen. Groepen zijn vaak maanden bezig om wagens te maken. Ze stoppen daar echt enorm veel werk in. Dat zie je eraan af en het is leuk om maar te kijken.
Maar dat kroeg-gebeuren sla ik ook over...
Smaak hebben ze dus welquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:55 schreef Fogel het volgende:
Whehehehequote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:55 schreef Fogel het volgende:
Het ligt sowieso al dicht bij elkaar, allebei is in de winter en artiesten brengen meestal maar één nummer uit in zo'n periode.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Carnaval gaat wel steeds meer de skihut richting op
arme kinderenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:55 schreef Fogel het volgende:
Spruitjequote:
thanks man, was tofquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:00 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik merk ineens dat het afgelopen isquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:00 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:02 schreef Fogel het volgende:
Thanks Vout, ook namens de mini-fogels
Dan moet je zeker ook nog ingeroosterd worden?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:01 schreef peaceman het volgende:
zal ik er nog wat Nederlandse deuntjes in gooien? Weliswaar van mindere kwaliteit dan DJ Vout....
ik zeg doenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:01 schreef peaceman het volgende:
zal ik er nog wat Nederlandse deuntjes in gooien? Weliswaar van mindere kwaliteit dan DJ Vout....
Zolang het geen "carnavalskrakers" zijn heb je mijn stemquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:01 schreef peaceman het volgende:
vanaf kwart over 11 tot half 1quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet je zeker ook nog ingeroosterd worden?
Zo ja, wat is de showtitel?
Tijd voor snoeiharde metalenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
vanaf kwart over 11 tot half 1
Minder fout dan DJ Vout
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Minder fout dan DJ Vout
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Minder fout dan DJ Vout
Ik de aanvangstijd een paar minuten vroeger gezet, dus je kunt al eerder inloggen als je wilt.quote:Programma van vandaag
23:12 - 00:30 DJ Peaceman - Minder Vout
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik de aanvangstijd een paar minuten vroeger gezet, dus je kunt al eerder inloggen als je wilt.
Had van mij best nog even mogen doorgaan hoor. Was vermakelijk, vooral die Meet Her At The Carnaval Parade...quote:
in het voorprogramma van Vout? Wowquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ook wel eens het voorprogramma gedaan. Knap lastig, om daar muzikaal een beetje naartoe te werken. Meestal werd het steeds vouter in het laatste halfuur...
Ik kon sommige nummers zelfs gewoon uit m'n eigen collectie halenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in het voorprogramma van Vout? Wow
Beter dan Bertus Staigerpaip? Je schept nu wel heel hoge verwachtingen...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:14 schreef peaceman het volgende:
we beginnen in elk geval nog best redelijk fout.. en langzaam gaan we dan richting wat betere nummers
Jammah Tammah- Easy skankingquote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter dan Bertus Staigerpaip? Je schept nu wel heel hoge verwachtingen...
Lil Kleine lag toen nog in de poepluiers...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 23:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die is geniaal., de 1e NL rappert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |