Ooit derde speler van het toernooi in Toulonquote:
Dit is een grap ja? Heb nooit enig talent bij hem kunnen bespeurenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ooit derde speler van het toernooi in Toulon
Helaas doet de link in zijn topic het niet meer, maar het lijkt serieusquote:Op zondag 19 februari 2017 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is een grap ja? Heb nooit enig talent bij hem kunnen bespeuren
was dit topic van j0rdiii?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helaas doet de link in zijn topic het niet meer, maar het lijkt serieus
Ik zou beide niet uitsluitenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij had de kwaliteiten niet om hem voor te krijgen.
Stijn zit lekker Spaans voetbal te kijken, helaas schijnt ook dat al geen spektakel te zijnquote:Op zondag 19 februari 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn Ajacied422 en GGMM?
Die posten hier ook alleen als Ajax voor staat zeg.
Heb het uitgezet, afschuwelijk slechtquote:Op zondag 19 februari 2017 13:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn zit lekker Spaans voetbal te kijken, helaas schijnt ook dat al geen spektakel te zijn
Mensen die alleen Eredivisie kijken zeker.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:09 schreef Tagliano het volgende:
Al zijn er figuren die in hem de enige Eredivisiespeler zien die in Oranje kan
Je miste nog een slippertje van Rulli waar Bakambu geen gebruik van maakte.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb het uitgezet, afschuwelijk slecht
Niveautje eredivisie?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb het uitgezet, afschuwelijk slecht
Ik ben daar ook even naar gezapt, ook al is het matig het is nog minder erg dan Willem II - AZ.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stijn zit lekker Spaans voetbal te kijken, helaas schijnt ook dat al geen spektakel te zijn
IK BEN ER GEWOONquote:Op zondag 19 februari 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar zijn Ajacied422 en GGMM?
Die posten hier ook alleen als Ajax voor staat zeg.
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook even naar gezapt, ook al is het matig het is nog minder erg dan Willem II - AZ.
En waar is GGMM dan? Die heb ik hier ook nog niet zien posten vandaag.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Villarreal heeft een muurtje gemetseld van uitzonderlijk formaat. Ik denk dat Frank de Boer zelfmoord zou hebben gepleegd.quote:
Inderdaad, maar misschien komt dat omdat wij filteren op posts met enige inhoudquote:Op zondag 19 februari 2017 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En waar is GGMM dan? Die heb ik hier ook nog niet zien posten vandaag.
Hallo Stijn.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Villarreal heeft een muurtje gemetseld van uitzonderlijk formaat. Ik denk dat Frank de Boer zelfmoord zou hebben gepleegd.
Lijkt me sterk, er werd wel op mijn posts gereageerd...quote:Op zondag 19 februari 2017 13:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien komt dat omdat wij filteren op posts met enige inhoud
Jammer, Villarreal was altijd wel een leuk voetballende ploeg.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Villarreal heeft een muurtje gemetseld van uitzonderlijk formaat. Ik denk dat Frank de Boer zelfmoord zou hebben gepleegd.
Zitten ook niet in een heel beste vorm. Donderdag de afgang tegen Roma deel II en dan zondag tegen Real Madrid.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, Villarreal was altijd wel een leuk voetballende ploeg.
Leuk dat er wat vers bloed binnenkomt!quote:
Ja dat tegen Roma verbaasde me al heel ergquote:Op zondag 19 februari 2017 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten ook niet in een heel beste vorm. Donderdag de afgang tegen Roma deel II en dan zondag tegen Real Madrid.
Als je supporter bent van ADO kan je je beter elke keer mentaal voorbereiden als je ergens een gelijkspel kan behalen.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je je al mentaal voorbereid voor het aanstaande verlies?
Ik zie het allemaal wel.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je supporter bent van ADO kan je je beter elke keer mentaal voorbereiden als je ergens een gelijkspel kan behalen.
Zal wel Viergever op links zijnquote:Op zondag 19 februari 2017 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald op linksback of Viergever en dan Jairo centraal?
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/2149.php#post289874quote:Op zondag 19 februari 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Room; Diks, Kashia, Miazga, Faye; Nakamba, Baker, Nathan; Rashica, Van Wolfswinkel, Tighadouini
[Ajax Netwerk]
Gelukkig, geen Kruijswijk!!!!
[/Ajax Netwerk]
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Room; Diks, Kashia, Miazga, Faye; Nakamba, Baker, Nathan; Rashica, Van Wolfswinkel, Tighadouini
[Ajax Netwerk]
[/Ajax Netwerk]
Ga gewoon een lekker biertje drinken met mijn groepje en een broodje bal, beetje ouwehoeren. Dikke prima.quote:
Stijn, wat is jouw gevoel over de wedstrijd tegen Vitesse?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[Ajax Netwerk]
[/Ajax Netwerk]
Lijkt me ook, maar Riedewald is ook niet zo goed als linksback.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich wel apart als je dan twee posities omgooit ipv eentje.
Viergever wel gelukkig.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar Riedewald is ook niet zo goed als linksback.
Ja en als hij niet zijn dag heeft ergeren we ons weer dood.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:19 schreef Brammess het volgende:
Als Traoré zijn dag heeft gaat het nog wel erg leuk worden tegenover Faye.
Als centrale verdediger ook niet erg overtuigend in de potjes dat hij daar mocht spelen dit seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar Riedewald is ook niet zo goed als linksback.
Benieuwd of GGMM nu met een inhoudelijke reactie komt.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij brengt aanvallend veel meer natuurlijk.
of überhaupt een reactie in dit topic...quote:Op zondag 19 februari 2017 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of GGMM nu met een inhoudelijke reactie komt.
Moet hij weten. (lol)quote:Op zondag 19 februari 2017 13:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij brengt aanvallend veel meer natuurlijk.
Done.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2017 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoek het een beetje in deze trant zou ik zeggenquote:Op zondag 19 februari 2017 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je supporter bent van ADO kan je je beter elke keer mentaal voorbereiden als je ergens een gelijkspel kan behalen.
Dat is ook mijn verwachting jaquote:Op zondag 19 februari 2017 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax en Feyenoord winnen vandaag
Ajax gaat punten verspelen, al mag ik dit niet zeggen van Stijn.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
INDEKKEN FCquote:Op zondag 19 februari 2017 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat punten verspelen, al mag ik dit niet zeggen van Stijn.
Ik heb geen goed gevoel over Ajax.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is PSV weer de lachende derde.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die later quotes gaan verzamelen om te laten zien dat ze gelijk hebben gehad is nogal zielig.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik ben zelden dat ik daarna roep van "IK ZEI HET TOCH!!"
Vitesse - Ajax 2-1quote:Op zondag 19 februari 2017 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Wat gaat het worden vanmiddag?
mijn voorspellingen
Vitesse-Ajax 0-1
ADO-Fey 0-3
Banken bedoel je?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Justin gaat schroeien
En daar moet u het mee doen
zijn*quote:Op zondag 19 februari 2017 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die later quotes gaan verzamelen om te laten zien dat ze gelijk hebben gehad is nogal zielig.
davy
Dan ga ik zo boos worden op Feyenoorders en PSV'ers die blij zijn als Ajax een tegendoelpunt krijgt.quote:
Zou wel lekker zijn om die Chinese teringbende met die kutlul van een Beugelsdijk keihard onderuit te zien gaanquote:Op zondag 19 februari 2017 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse - Ajax 2-1
ADO - Feyenoord 0-6
Opzich hebben we dat de laatste paar maanden al genoeg kunnen zien.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn om die Chinese teringbende met die kutlul van een Beugelsdijk keihard onderuit te zien gaan
Want dat gebeurd nog niet wekelijks wilde je zeggen?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn om die Chinese teringbende met die kutlul van een Beugelsdijk keihard onderuit te zien gaan
niet genoeg nogquote:Op zondag 19 februari 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich hebben we dat de laatste paar maanden al genoeg kunnen zien.
gebeurdquote:Op zondag 19 februari 2017 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want dat gebeurd nog niet wekelijks wilde je zeggen?
Die kans acht ik reëel iddquote:Op zondag 19 februari 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal in elk geval echt een aidspot worden.
gebeurdquote:Op zondag 19 februari 2017 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want dat gebeurd nog niet wekelijks wilde je zeggen?
Niet met zulke cijfers. Maar normaal vind ik ADO wel een leuke ploeg. Wordt nu helemaal verpest.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich hebben we dat de laatste paar maanden al genoeg kunnen zien.
Die Fons Groenendijk is een beetje een lulletje rozenwater ja.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet met zulke cijfers. Maar normaal vind ik ADO wel een leuke ploeg. Wordt nu helemaal verpest.
Zo zonde ook weer dat ze petrovic eruit gekankerd hebben, het beeld van sympathieke ploeg is helemaal weg
Is hij weer aan het oreren over de FANTASTISCHE Eredivisie?quote:Op zondag 19 februari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
Wanneer krijgt Jan-Joost eens een heel vervelend kriebelhoestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |