quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
NEC gaat nog één grote kans krijgen.
NEC is te matig om daar iets mee te doen.
PSV maakt de 3-1 in de 93ste minuut.
Tot zover mijn voorspelling
Waarom niet? Het lukt wel elke keer?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, Cocu zal wel weer een interview geven alsof hij een interessant plan had uitgedacht.
Ik ga naar Ziggo Sportquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Die gelijkmaker zat erin, jongens.
Heel snel naar FOX3, the horror
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als 4045 zat je er hier ook naast
het was de 94e minuut
Sowieso beter dan Eredivisievoetbal.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat een aardig potje? Dan ga ik ook daarnaartoe
Er zijn de hoofdstedelingen nog. PSV maak ik me totaal geen zorgen over.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:40 schreef franske19 het volgende:
Feyenoord kampioen. PSV gaat echt geen punten pakken in de Kuip.
Ajax heeft PSV nodig om in de titelrace te komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn de hoofdstedelingen nog. PSV maak ik me totaal geen zorgen over.
Zelfs als Ajax van Feyenoord wint dan kan Feyenoord nog steeds een keer gelijkspelen (door beter doelsaldo).quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gaan morgen punten laten liggen , en van PSV winnen jullie makkelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hahaha, die man heeft een hekel aan voetbal.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:38 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waarom niet? Het lukt wel elke keer?
bedanktquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zelfs als Ajax van Feyenoord wint dan kan Feyenoord nog steeds een keer gelijkspelen (door beter doelsaldo).
Die gaan morgen punten laten liggen? Fucking Willem II won daar in Arnhem. Vitesse is ook brandhout.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die gaan morgen punten laten liggen , en van PSV winnen jullie makkelijk.
Gefeliciteerd met het kampioenschap !
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die gaan morgen punten laten liggen , en van PSV winnen jullie makkelijk.
Gefeliciteerd met het kampioenschap !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |