Met komkommers?quote:Op maandag 20 februari 2017 15:29 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Door dit topic gaan wij ook zo hamburgers maken hier.
quote:Op maandag 20 februari 2017 15:29 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Door dit topic gaan wij ook zo hamburgers maken hier.
Lekker met komkommers.quote:Op maandag 20 februari 2017 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die hier zeuren over de hamburgers van -PesteNoire-
Als ik hamburgers maak is het ook gewoon met hamburgers van de appie, flikker erbij wat ik wil (meestal kaas, mayo/currysaus en sla) en schuif het naar binnen.
En wie dat gay vindt is zelf gay. Zo.
Dat wou ik net zeggenquote:Op maandag 20 februari 2017 16:16 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Die Maestro burgers zijn wel goed te kanen opzich
Versmaden: 1) Beneden zich achten 2) Minachten 3) Minachtend verwerpen 4) Minachtend afwijzen 5) Niet accepteren 6) Verachten 7) Verwerpen 8) Weigerenquote:Op zondag 19 februari 2017 21:28 schreef Iwanius het volgende:
Ja er zijn mensen die de Mc op zijn tijd goed te versmaden vinden
Nee, de clou zit hem hier in het woordje "niet".quote:Op maandag 20 februari 2017 23:25 schreef pietbier het volgende:
[..]
Versmaden: 1) Beneden zich achten 2) Minachten 3) Minachtend verwerpen 4) Minachtend afwijzen 5) Niet accepteren 6) Verachten 7) Verwerpen 8) Weigeren
Dus eigenlijk zeg je dat 't niet te vreten is
Welkom in KLB.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:50 schreef -PesteNoire- het volgende:
Het interesseert me geen reet of jullie de foto er wel of niet smakelijk vonden uitzien. Mijn zelfgemaakte hamburgers smaakten heerlijk. Het lijkt wel alsof er op dit forum alleen maar gezeken kan worden. Zeiken om het zeiken. Ga dan maar lekker naar de Mac. Vrijheid, blijheid.
Je begon er zelf over, dweil.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:50 schreef -PesteNoire- het volgende:
Het interesseert me geen reet of jullie de foto er wel of niet smakelijk vonden uitzien. Mijn zelfgemaakte hamburgers smaakten heerlijk. Het lijkt wel alsof er op dit forum alleen maar gezeken kan worden. Zeiken om het zeiken. Ga dan maar lekker naar de Mac. Vrijheid, blijheid.
Tering. daar kom ik nooit meer. Een tijdje geleden is er een in Utrecht geopend en ik dacht een keertje proberen. Op zich was het wel smaakvoller dan de Mac maar ik heb nog nooit zulke buikpijn van een hamburger gekregen als toen. En je betaalt kneitrveel,quote:Op donderdag 6 september 2018 17:25 schreef Argo het volgende:
Alles beter dan 5 guys. Daar betaal je het 20x dubbele maar krijg je gewoon zelfde als bij mac
Hij snapt het gewoon niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:41 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Mensen die lekker pretentieus doen over hamburgers
Bro die mcdonalds shit is volgepompt met allemaal smaakversterkers en ammal troep dat kan toch niet vies zijn broer
quote:Op donderdag 6 september 2018 17:39 schreef Vliegbaard het volgende:
Hoewel ik de Whopper echt de beste burger vind, krijgen bijna alle burgers van de Mac van mij gewoon een dikke 7.
Niks mis met McDonalds
Echt dure zaak. Vind er niks aan. Duur ook zelfs voor friet. Idioten.quote:Op donderdag 6 september 2018 17:40 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Tering. daar kom ik nooit meer. Een tijdje geleden is er een in Utrecht geopend en ik dacht een keertje proberen. Op zich was het wel smaakvoller dan de Mac maar ik heb nog nooit zulke buikpijn van een hamburger gekregen als toen. En je betaalt kneitrveel,
Met je eens over de saus, maar tegelijkertijd is die saus ook meteen het enige dat je proeftquote:Op donderdag 6 september 2018 16:55 schreef matigeuser het volgende:
De meeste producten daar zijn maar 'meh'. Prima binnen te houden maar daar ook mee gezegd.
De Big Tasty met bacon daarentegen is gewoon goddelijk. De beste burger die er is. Veel lekkerder zelfs dan de talloze burgers die ik in restaurants heb gehad of zelf heb gemaakt. Die saus is briljant.
betrouwbaarquote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Het is makkelijk, snel, en betrouwbaar.
Echt lekker is het niet maar als je op reis bent en snel wat wilt eten is het prima te doen
die vind je elders ook wel.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind de tienermeisjes die in de mcdonald's rondhangen wel lekker.
Ja je moeder nog vannacht !quote:Op donderdag 6 september 2018 23:31 schreef Handleiding het volgende:
[..]
die vind je elders ook wel.
Kan het me voorstellen! Ze wil ook af en toe lekker ontspannen, leven met een downie als kind is niet gemakkelijk!!quote:Op donderdag 6 september 2018 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze was wel gruwelijk nat anders, nog nooit zo een nat wijf gezien !!
ja je bent snel tevreden.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
klopt broer.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen! Ze wil ook af en toe lekker ontspannen, leven met een downie als kind is niet gemakkelijk!!
Waarom praat je in een McDonald's-topic over je seksleven?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:12 schreef whosvegas het volgende:
Een keer in het half jaar, vaker hoeft het van mij niet
was het er ook een uit Zuid-Amerika?quote:Op donderdag 6 september 2018 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Precies, daar zit geen smaak aan.quote:Op vrijdag 7 september 2018 07:46 schreef MichaelScott het volgende:
De nieuwe burgers de laatste tijd vind ik echter wel teleurstellend, vooral die guacamole burger.
Daar heb ik één keer gegeten in Eindhoven. Ik weet nog dat ik zowat 20¤ af moest tikken voor een simpele hamburger met friet en frisdrankquote:Op donderdag 6 september 2018 17:25 schreef Argo het volgende:
Alles beter dan 5 guys. Daar betaal je het 20x dubbele maar krijg je gewoon zelfde als bij mac
Ja, zo kun je dat bij alles wel zeggen. Je hebt ze ook bij de mcdonald's en dat vind ik mooi.quote:Op donderdag 6 september 2018 23:31 schreef Handleiding het volgende:
[..]
die vind je elders ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |