1) Monitor Deloitte is een unit binnen Deloitte S&O.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:12 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Bij bepaalde afdelingen zou dat goed kunnen. Deloitte S&O en Monitor Deloitte zijn daar goede voorbeelden van.
1. Touché.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:30 schreef Naxiss het volgende:
[..]
1) Monitor Deloitte is een unit binnen Deloitte S&O.
2) Ze maken niet constant 65+ uur per week. Het zal wel voorkomen dat ze een paar weken 65+ uur maken, maar ik denk dat het gemiddelde rond de 60 zal zitten. Mijn stage bij een MBB zat ongeveer ook rond de 60 uur/week
2) Dan was mijn post niet duidelijk genoeg, dus mijn fout. Ik bedoelde inderdaad structureel 65+ uur draaien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:33 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
1. Touché.
2. Je had het in de post waar ik op reageerde niet over structureel 65+ uur draaien maar 65+ uur draaien an sich.
3. Waarom ben je overgestapt van een MBB naar een BB? Bij een BB kun je wellicht meer binnentrekken maar bij MBB hoef je niet per definitie te emigreren en heb je naar mijn weten een levensstijl die een stuk aangenamer is.
Voor bachelorstage is 2 kantjes al meer dan genoegquote:Op woensdag 28 maart 2018 23:27 schreef naniyokore het volgende:
Leg uit wat je motivatie is; waarom PwC/EY/KPMG, waarom dit vakgebied, wat heb je tot nu toe gedaan wat jou anders maakt dan iemand anders. Hou het kort (niet meer dan 3/4 pagina). Intro > Uitleg > Afsluiter
3/4 pagina = 0.75 pagina.quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:03 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Voor bachelorstage is 2 kantjes al meer dan genoeg
Dit dus. Het is nog steeds wel de golden rule dat je motivatiebrief op 1 kantje past, inclusief volledige aanhef. Het zou je verbazen hoeveel bruikbare informatie je op dat ene kantje weet te krijgen als je gewoon wat moeite doet.quote:
Maak er 1 pagina van zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:23 schreef Chaes het volgende:
Brief is inmiddels af. Is ongeveer 1.2 pagina's inclusief volledige aanhef (wat toch vrij veel ruimte in beslag neemt).
CV is ook wel wat langer dan 1 pagina (ongeveer 1.4 pagina's).
Denk niet dat dat handig is, want denk toch dat alles wat ik geschreven heb goed is om te vermelden (maar goed, dat zal iedereen zeggen over een zelfgemaakte brief).quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:25 schreef naniyokore het volgende:
[..]
Maak er 1 pagina van zou ik zeggen
Kan je niet je inleiding/aanhef een beetje korter krijgen zodat je brief het net 1 pagina is?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:23 schreef Chaes het volgende:
Brief is inmiddels af. Is ongeveer 1.2 pagina's inclusief volledige aanhef (wat toch vrij veel ruimte in beslag neemt).
Ik houd het altijd op drie onderwerpen: waarom dit bedrijf, waarom deze specifieke rol, en waarom ik als persoon iets toe te voegen heb. Dat het iets langer is dan 1 pagina moet ik dan maar voor lief nemen.
CV is ook wel wat langer dan 1 pagina (ongeveer 1.4 pagina's).
Aanhef (eigen adres + adres van het bedrijf) kan moeilijk korter gemaakt worden, lijkt me in ieder geval. Inleiding is ook maar een regeltje of zes, dus anders wordt 't wel heel kort.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan je niet je inleiding/aanhef een beetje korter krijgen zodat je brief het net 1 pagina is?
Dat je CV ietsjes langer is maakt niet zoveel uit. Volgens mij houdt zo'n beetje iedereen (incl. ik) altijd ca. de 2 pagina's aan.
Skip dat adres van het bedrijf gewoon?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:35 schreef Chaes het volgende:
[..]
Aanhef (eigen adres + adres van het bedrijf) kan moeilijk korter gemaakt worden, lijkt me in ieder geval. Inleiding is ook maar een regeltje of zes, dus anders wordt 't wel heel kort.
Kan wel nog een beetje spelen met de pagina marges maar dat zal niet zoveel opleveren denk ik.
Nog steeds niet, regel of acht.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Skip dat adres van het bedrijf gewoon?
Dan zou je in principe gewoon op 1 pagina moeten uitkomen lijkt me. Tegenwoordig vermeld ik niet eens meer het adres van de tegenganger op de brief en tot nu toe werkt dat nog steeds altijd goed hoor.
Nee hoor - maar je kan wel uitleggen waarom een groot kantoor ipv klein en wellicht ken je mensen bij het betreffende kantoor of heb je een event bijgewoond?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:23 schreef Jiang153 het volgende:
Maar weetje als student heb je toch eigenlijk niet echt een voorkeur voor welk kantoor zolang het maar een big4 is?
In mijn optiek zijn ze zo'n beetje allemaal hetzelfde of denk ik nu te kortzichtig.
True.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:25 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Nee hoor - maar je kan wel uitleggen waarom een groot kantoor ipv klein en wellicht ken je mensen bij het betreffende kantoor of heb je een event bijgewoond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
True.
De opties die jij gaf zijn inderdaad goede redenen waarom jij speciaal bij een groot kantoor wil, maar die kan je dus zo'n beetje bij elk van de grote 4 wel gebruiken. Echt onderscheidend zijn ze dus allemaal niet, maar daar komt dan je eigen creativiteit bij kijken lijkt me.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu we toch bezig zijn ikzelf heb eigenlijk ook wel iets.Ik zou contact opnemen met Big 4 met die uitleg. Als je een beetje een chill team hebt dan zullen ze kijken wat er mogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:08 schreef yup het volgende:
Kleine vraag, het loopt erg voorspoedig met mijn opleiding fiscaal recht (nog 2 vakken plus scriptie), maar heeft iemand een idee wat je aanvangssalaris is bij de big 4, zijn er grote verschillen? Dus werken als tax consultant.
Ik heb gehoord rond de 3400 (zonder lease auto) klopt dit een beetje?
3400 is wel vrij veel, bij PwC is het 2900. Wat ik van collega's bij andere kantoren hoor is dat de jaarlijkse salarisstijgingen daar wel veel lager zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:08 schreef yup het volgende:
Kleine vraag, het loopt erg voorspoedig met mijn opleiding fiscaal recht (nog 2 vakken plus scriptie), maar heeft iemand een idee wat je aanvangssalaris is bij de big 4, zijn er grote verschillen? Dus werken als tax consultant.
Ik heb gehoord rond de 3400 (zonder lease auto) klopt dit een beetje?
En wat is het verschil met BDO en Mazars bijv. met de Big 4 kantoren (ik neem aan dat die qua voorwaarden en salaris allemaal ongeveer hetzelfde zijn?).
Op hoeveel zit je na een jaar of zes?quote:Op dinsdag 10 april 2018 10:28 schreef Lavezzi het volgende:
[..]
3400 is wel vrij veel, bij PwC is het 2900. Wat ik van collega's bij andere kantoren hoor is dat de jaarlijkse salarisstijgingen daar wel veel lager zijn.
Met leaseauto optie: 4500-5000quote:Op woensdag 11 april 2018 02:13 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Op hoeveel zit je na een jaar of zes?
Ben je zelf fiscalist overigens of werk je op een andere afdeling? 5700 als zesdejaars is vergelijkbaar met wat de advocaten bieden dus waarom kijken die neer op de big 4?quote:
Dit stond er in de email:quote:Op donderdag 12 april 2018 20:26 schreef snabbi het volgende:
Meeste bedrijven houden assessments met verbaal logisch redeneren of begrijpend lezen, numerieke toetsen en ruimtelijk inzicht. Er zijn heel veel gratis assessments te doen en het gaat er niet eens zo zeer over dat je precies dat ene dingetje doet, maar meer dat je weer even in een ritme komt.
Assessments worden voor alle kandidaten gedaan, maar soms kan de volgorde verschillen. Het is gewoon een heel snel en goedkoop selectiemiddel.
.quote:De test die je gaat maken bestaat uit een persoonlijkheidsvragenlijst, drijfverentest én een capaciteitentest (met een verbaal, cijfermatig en inductief onderdeel
Ja op de website van CEB-SHL staan inderdaad wat (makkelijke) oefenopgaven. Maar ze bieden ook gratis testen aan (met tijdsdruk). Welke websites bedoel je dan naast CEB-SHL zelf?quote:Op donderdag 12 april 2018 23:45 schreef Seastem het volgende:
Mag dan wel van een hele andere opleiding zijn maar omdat ik zelf ook shl testen heb moeten doen kan ik wel een paar tips geven. Op de website van ceb shl staan een paar oefenvragen. Echter zijn deze makkelijker dan de werkelijke vragen. Zoek dus naar websites die complete oefentesten hebben (vaak is er eentje van alle categorieën gratis) met tijdsdruk. Met name voor verbaal en inductief kan je goed oefenen en patronen leren. Bij numeriek zul je zien dat de meeste sommen over percentages en indexen gaan.
Als je naast die oefentoets van CEB meer wilt oefenen dan zijn die van https://www.practiceaptitudetests.com/testing-publishers/shl/ en http://www.gradtests.com.au/index/index/?em=inv1&frm=lg&returl= aan te raden obv mijn ervaring. Uiteindelijk had ik zelf met de test 38 seconden per vraag voor numeriek en 83 seconden voor verbaal. Weet niet hoe dit varieert per bedrijf.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
Ja op de website van CEB-SHL staan inderdaad wat (makkelijke) oefenopgaven. Maar ze bieden ook gratis testen aan (met tijdsdruk). Welke websites bedoel je dan naast CEB-SHL zelf?
Ja, is een lastige. ongeveer de helft valt eruit daar. maar met goede voorbereiding moet het kunnen. wel goed oefenen en desnoods het boekje van Bloemers halen.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:27 schreef Chaes het volgende:
Update:
Vanochtend te horen gekregen dat PwC me heeft uitgenodigd om hun online assessment te maken (ik had gesolliciteerd voor een stageplek).
PwC gebruikt SHL-CEB voor hun assessments. Ik heb één week de tijd om mezelf voor te bereiden en het assessment te maken.
Nu heb ik hier een aantal vragen over.
Heeft iemand ervaring met dit online assessment? En heeft iemand toevallig wat oefenmateriaal wat voor mij handig kan zijn? Daarnaast, is het aan te raden een oefenpakket te kopen of is er voldoende gratis materiaal beschikbaar op het web? Ik had al even gekeken maar ik zie dat er vooral betaalde pakketten aangeboden worden.
Hoeveel mensen worden er doorgaans uitgenodigd voor het assessment (of in percentage)? Daarnaast weet ik het niet precies zeker maar ik neem aan dat de testscore iets van 1 jaar blijft staan waardoor ik (bij een slecht resultaat) een jaar niet kan solliciteren naar een andere functie bij PwC.
Weet je ook ongeveer wat voor score ik nodig heb? Als in, hoeveel % van de vragen goed? Dat staat nergens namelijk..quote:Op zaterdag 14 april 2018 09:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja, is een lastige. ongeveer de helft valt eruit daar. maar met goede voorbereiding moet het kunnen. wel goed oefenen en desnoods het boekje van Bloemers halen.
¤500-¤750quote:Op donderdag 19 april 2018 20:47 schreef Frankicks het volgende:
Aan welk bedrag moet ik ongeveer denken als stagevergoeding voor een hbo'er bij PwC?
Mooi bedrag.quote:
Hoe is het gegaan?quote:Op woensdag 11 april 2018 12:27 schreef Chaes het volgende:
Update:
Vanochtend te horen gekregen dat PwC me heeft uitgenodigd om hun online assessment te maken (ik had gesolliciteerd voor een stageplek).
PwC gebruikt SHL-CEB voor hun assessments. Ik heb één week de tijd om mezelf voor te bereiden en het assessment te maken.
Nu heb ik hier een aantal vragen over.
Heeft iemand ervaring met dit online assessment? En heeft iemand toevallig wat oefenmateriaal wat voor mij handig kan zijn? Daarnaast, is het aan te raden een oefenpakket te kopen of is er voldoende gratis materiaal beschikbaar op het web? Ik had al even gekeken maar ik zie dat er vooral betaalde pakketten aangeboden worden.
Hoeveel mensen worden er doorgaans uitgenodigd voor het assessment (of in percentage)? Daarnaast weet ik het niet precies zeker maar ik neem aan dat de testscore iets van 1 jaar blijft staan waardoor ik (bij een slecht resultaat) een jaar niet kan solliciteren naar een andere functie bij PwC.
Heb de uitslag nog niet maar was redelijk pittig. Tijdens de oefentests geen last gehad van de tijdsdruk maar bij het uiteindelijke assessment wel een beetje.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:25 schreef Frankicks het volgende:
[..]
Mooi bedrag.
[..]
Hoe is het gegaan?
De oefentests zijn ook altijd veel makkelijker dan het echte stuk. Wat je beschrijft is dus normaal.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:45 schreef Chaes het volgende:
[..]
Heb de uitslag nog niet maar was redelijk pittig. Tijdens de oefentests geen last gehad van de tijdsdruk maar bij het uiteindelijke assessment wel een beetje.
Dat is toch van de zotte. Waarom worden er geen oefentests beschikbaar gesteld die qua niveau representatief zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2018 18:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
De oefentests zijn ook altijd veel makkelijker dan het echte stuk. Wat je beschrijft is dus normaal.
Daar wordt geld voor gevraagd, verdienmodel.quote:Op vrijdag 20 april 2018 19:34 schreef Lt.Cali het volgende:
[..]
Dat is toch van de zotte. Waarom worden er geen oefentests beschikbaar gesteld die qua niveau representatief zijn?
Als ik het goed begrijp zijn ze dus gewoon beschikbaar zolang je er maar voor betaalt. Dat verandert de zaak volledig. Over wat voor bedragen hebben we 't dan overigens?quote:Op vrijdag 20 april 2018 19:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Daar wordt geld voor gevraagd, verdienmodel.
Geen percentage maar minimaal 3 uit 5 op drie onderdelen afzonderlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:44 schreef Chaes het volgende:
[..]
Weet je ook ongeveer wat voor score ik nodig heb? Als in, hoeveel % van de vragen goed? Dat staat nergens namelijk..
Dan moet je even op dat soort sites kijken. Ik weet het vooral dat alle sollicitanten die ik voorbij zie komen dat soort klachten hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2018 20:18 schreef Lt.Cali het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn ze dus gewoon beschikbaar zolang je er maar voor betaald. Dat verandert de zaak volledig. Over wat voor bedragen hebben we 't dan overigens?
En? gehaald?quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:32 schreef Chaes het volgende:
Naja we gaan het zien, kan er nu toch niks meer aan doen.
Neequote:Op zaterdag 28 april 2018 12:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Duurt ook lang dan. Inmiddels wel wat gehoord?
Bij mij duurde het een paar dagen en ik had hem niet gehaald.quote:Op zaterdag 28 april 2018 15:00 schreef Chaes het volgende:
[..]
Nee
Zou het een slecht voorteken zijn?
Iemand?quote:Op maandag 30 april 2018 17:31 schreef Majapo het volgende:
Het gaat hierbij om de functie Financial Advisory Services (FAS) Data & Technology (Assurance) bij EY! (vergeten om dit erbij te vermelden in de vorige post)
- Wat voor vragen kan ik tijdens het sollicitatiegesprek verwachten? (senior & partner)
- wat houdt de functie in
- welke systemen/applicaties moet ik kunnen beheersen, of welke worden er gebruikt?
of gewoon tips & tricks zodat ik dit gesprek met goed gevolg verloop. PLEASE help.
heb a.s. woensdag het gesprek.
mail sturen mag altijd!!!!
Als het om de voormalig DA groep van FAAS gaat dan heb je al een start als je Excel en evt Acces kent. Maar eigenlijk is alle ervaring en interesse al snel mee genomen. Op het moment is Alteryx hip voor data verwerken en word Spitfire gebruik voor data weergave. Maar als je bv PHP kent of handig bent in MySQL dan pak je de tools die gebruikt hebben snel op. Als je het leuk vind puzzelend te denken, dan zit je snel goed.quote:
Zojuist bericht gehad dat ik het assessment goed heb afgerond.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:31 schreef SavageBrother het volgende:
Spannend @Frankicks. Waar heb je mee geoefend als ik vragen mag? Ik heb gisteren dat oefenassessment gemaakt van SHL (waarvan ik weet dat 'ie makkelijker is dan the real deal) en ik had verbaal 43/44 goed en 30/33 goed - dus ik zit me nu nog even af te vragen hoe verder te oefenen.
Nice hoor, gefeliciteerd! Ik ga nog even met Hellotest aan de slag en wellicht dat ik nog even op 123test.nl kijk. Waar heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:44 schreef Frankicks het volgende:
[..]
Zojuist bericht gehad dat ik het assessment goed heb afgerond.
De oefenassessments zijn inderdaad een stuk makkelijker, maar je hebt best hoge scores dus dat moet wel goed komen. Zelf heb ik geoefend op Hellotest, maar ik vond de verbale oefentesten op die website niet representatief voor de echte test. Eigenlijk waren alle oefentesten daar wel makkelijker dan op de echte test. Positief aan de site is dat je de 'trucs' leert die SHL toepast op het cijfermatig en inductief gedeelte.
Succes!
Net niet gehaald op 1 punt na. Had ook te weinig geoefend eigenlijk. Ook geen test pakket gekocht wat misschien handiger was geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:39 schreef Frankicks het volgende:
Net zelf de SHL test gemaakt, vond het vrij pittig. Zeker het verbaal redeneren gedeelte. Kreeg 19 minuten de tijd voor 30 vragen, elke 2/3 vragen moest ik weer een nieuwe lap tekst lezen.
Heb jij al de uitslag @Chaes?
Thanks! Bij PwC als data analyst. Jij?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:54 schreef SavageBrother het volgende:
[..]
Nice hoor, gefeliciteerd! Ik ga nog even met Hellotest aan de slag en wellicht dat ik nog even op 123test.nl kijk. Waar heb je gesolliciteerd?
Balen. Een baan bij een grote bank is zeker niet verkeerd, succes!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:12 schreef Chaes het volgende:
[..]
Net niet gehaald op 1 punt na. Had ook te weinig geoefend eigenlijk. Ook geen test pakket gekocht wat misschien handiger was geweest.
Maar heb inmiddels een offer gekregen van een grote bank, dus heb dat toch liever dan Big 4
Edit: mooi dat je hem gehaald hebt, gefeliciteerd
Gaat om een stageplek haha, ben nog iets te jong voor een baanquote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:16 schreef Frankicks het volgende:
[..]
Thanks! Bij PwC als data analyst. Jij?
[..]
Balen. Een baan bij een grote bank is zeker niet verkeerd, succes!
Associate Risk Assurance, ook PwCquote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:16 schreef Frankicks het volgende:
[..]
Thanks! Bij PwC als data analyst. Jij?
[..]
Balen. Een baan bij een grote bank is zeker niet verkeerd, succes!
Jij. Bent. Een. Legend.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:59 schreef SavageBrother het volgende:
Aah joh haha, ik zat helemaal in de trend van dit topic te denken.
Een 'breedte' interview is gewoon het eerste gesprek, volgens mij met zowel de recruiter als een manager. Daarna heb je als het goed is nog een ronde met een manager + partner oid.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:52 schreef Frankicks het volgende:
Ik ben dus uitgenodigd voor een breedte interview bij PwC, iemand een idee wat dat inhoud?
Ook vraag ik me af wat voor kleding ik aan moet doen. Het gaat natuurlijk om een stage plaats en om nou pak te komen vind ik ook zo wat.. Iemand tips?
Wat voor functie bekleed jij?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:26 schreef Lavezzi het volgende:
[..]
Een 'breedte' interview is gewoon het eerste gesprek, volgens mij met zowel de recruiter als een manager. Daarna heb je als het goed is nog een ronde met een manager + partner oid.
Qua kleding: tijdens je sollicitatie sowieso een pak + das aandoen, daarna als werkstudent/stagiair nooit meer de das. Wij hebben zo nu en dan een werkstudent rondlopen die elke dag een das omdoen, maar dat is echt nergens voor nodig.
Oke bedankt. Dus mocht ik aangenomen worden bij PwC, moet ik elke dag in pak? Dan moet ik aardig wat geld investerenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:26 schreef Lavezzi het volgende:
[..]
Een 'breedte' interview is gewoon het eerste gesprek, volgens mij met zowel de recruiter als een manager. Daarna heb je als het goed is nog een ronde met een manager + partner oid.
Qua kleding: tijdens je sollicitatie sowieso een pak + das aandoen, daarna als werkstudent/stagiair nooit meer de das. Wij hebben zo nu en dan een werkstudent rondlopen die elke dag een das omdoen, maar dat is echt nergens voor nodig.
In Amsterdam/Rotterdam in ieder geval wel gebruikelijk. Kleinere kantoren misschien niet, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:49 schreef Frankicks het volgende:
[..]
Oke bedankt. Dus mocht ik aangenomen worden bij PwC, moet ik elke dag in pak? Dan moet ik aardig wat geld investeren
Toevallig even geteld hier - 3 van de 7 hebben een pak aan waarvan 2 naar klantafspraak gaan (Amsterdam)quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:54 schreef Census het volgende:
[..]
In Amsterdam/Rotterdam in ieder geval wel gebruikelijk. Kleinere kantoren misschien niet, dat weet ik niet.
Wat draagt de rest dan? Wel pantalon/nette broek met overhemd?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:13 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Toevallig even geteld hier - 3 van de 7 hebben een pak aan waarvan 2 naar klantafspraak gaan (Amsterdam)
Zeven mensen op een hele afdeling? Wat voor afdeling is dat dan en is dat op andere afdelingen of bij andere corporates anders?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:13 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Toevallig even geteld hier - 3 van de 7 hebben een pak aan waarvan 2 naar klantafspraak gaan (Amsterdam)
Ik heb geen rondje gelopen - keek gewoon even om me heen. Rest spijkerbroekje met overhemd en netto schoenen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:49 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Zeven mensen op een hele afdeling? Wat voor afdeling is dat dan en is dat op andere afdelingen of bij andere corporates anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |