Je krijgt gewoon een auto.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:42 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die nu bij Deloitte werkt en mij misschien kan vertellen hoe het zit met de leaseregeling daar? Wat is het budget voor een ''starter''? Neem aan dat het budget voor elke starter gewoon hetzelfde is.
Je hebt als starter recht op een paar verschillende (door Deloitte bepaalde) voorkeursauto's en anders een cash optie, waardoor je meer brutoloon krijgt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:42 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die nu bij Deloitte werkt en mij misschien kan vertellen hoe het zit met de leaseregeling daar? Wat is het budget voor een ''starter''? Neem aan dat het budget voor elke starter gewoon hetzelfde is.
Ik weet het niet exact, maar ¤2.600 klinkt logisch hoor. Misschien met een universiteitsachtergrond (maar dan stroom je ook in als staff ipv jr. staff) dat het richting de ¤3k gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:53 schreef ktzkg het volgende:
Wat is een normaal bruto startsalaris bij Deloitte als junior staff Audit met een HBO bachelor? Heb zojuist een aanbod gekregen van 2600, alleen hoor van mensen om mij heen dat het rond de 3000 zou moeten zijn.
Houd vooral dit in het achterhoofd: https://fd.nl/bedrijfslev(...)utm_content=20230201quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:53 schreef ktzkg het volgende:
Wat is een normaal bruto startsalaris bij Deloitte als junior staff Audit met een HBO bachelor? Heb zojuist een aanbod gekregen van 2600, alleen hoor van mensen om mij heen dat het rond de 3000 zou moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |