Blijven doorbikkelen vergroot de kans op uiteindelijk heel hard instorten. Huilen is geen schande, dagen huilen is ook geen schande. Bang zijn is geen schande. Je moet hier nog een poos mee verder hè?quote:Op maandag 20 februari 2017 11:37 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik kan het niet echt bespreken zonder zeker weten in huilen uit te barsten, en ik ben nogal bang dat als ik eenmaal ga huilen ik niet meer stop dus ik durf dat eerlijk gezegd niet... vind het al lastig niet te gaan huilen als ik het neertype.
Ik heb 4 kinderen hier en een man die al heel veel moeite heeft met alles emotioneel en mijn werk etc.
Ik kan gewoon niet instorten nu..
Ach weet je, het is ook goed om dat een keer te laten gaan he. Je hoeft je niet altijd maar groot te houdenquote:Op maandag 20 februari 2017 11:37 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik kan het niet echt bespreken zonder zeker weten in huilen uit te barsten, en ik ben nogal bang dat als ik eenmaal ga huilen ik niet meer stop dus ik durf dat eerlijk gezegd niet... vind het al lastig niet te gaan huilen als ik het neertype.
Ik heb 4 kinderen hier en een man die al heel veel moeite heeft met alles emotioneel en mijn werk etc.
Ik kan gewoon niet instorten nu..
De metingen voor zowel de armen als de benen kwamen uit op 18w6d dus het scheelt ongeveer 1,5 week met mijn UD. Ingevuld in het schema wat de echoscopist liet zien, vielen beide metingen helemaal links uit. Nog voor de beginstreep van het spectrum zeg maar.quote:Op maandag 20 februari 2017 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh bah kazy, dat wil je inderdaad niet horen. Heeft ze ook gezegd hoeveel te kort?
ik duim dat het vals alarm is... 2 maart klinkt dan weer ver weg
jeeeeeej gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 februari 2017 13:22 schreef marel88 het volgende:
Ik was even kwijt want... We zijn een dochter rijker! Vanmorgen geboren en het gaat heel goed met haar en mij, details volgen later.
Wup, succes met wachten, nog heel effies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |