Nee, maar het is wel een schande als je er niks van kent.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 14:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Muziekliefhebbers luisteren alleen naar klassiek?
Het is gewoon best wel tragisch om een 26-jarige te zien die al circa 10 jaar uit alle macht probeert door te breken op YouTube en in die 10 jaar zo weinig kennis heeft opgedaan van de verschillende mechanieken die hierbij een significante rol spelen.quote:
Dat is wel erg matig ja. Had dat niet verwacht van zo'n petrolheadquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blijft matig dat hij geen Autobahn kende. Matig man. Matig.
Had ik al gezegd dat ik dat matig vond?
Fur Elise heb ik langs horen komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een schande als je er niks van kent.
Ik heb hem vaker horen zeggen dat hij klassiek niets vindt, voor een ''muzikant'' vind ik dat toch wel vrij ernstig.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Fur Elise heb ik langs horen komen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker horen zeggen dat hij klassiek niets vindt, voor een ''muzikant'' vind ik dat toch wel vrij ernstig.
De mechanieken die een significante rol spelen bij Braddie-zijn beheerst hij wel feilloos.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is gewoon best wel tragisch om een 26-jarige te zien die al circa 10 jaar uit alle macht probeert door te breken op YouTube en in die 10 jaar zo weinig kennis heeft opgedaan van de verschillende mechanieken die hierbij een significante rol spelen.
Die blauwe smurf van hem flikkert van ellende uit elkaar manquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:53 schreef Ingolstadt het volgende:
Zou hem wel eens op de autobahn willen zien in die twingo
Eens. Cultuurbarbaar dat het isquote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker horen zeggen dat hij klassiek niets vindt, voor een ''muzikant'' vind ik dat toch wel vrij ernstig.
Samenvatting?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
Zo, weer lekker effe alles bijgelezen
De livestream van gister was leuk, braad laat zich niet kennen door mensen niet te bannen, hij heeft 0,0 financieel inzicht en denkt nog steeds dat je miljonair kan worden met alleen youtube.quote:
AAh hij doet gewoon een braddie !!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De livestream van gister was leuk, braad laat zich niet kennen door mensen niet te bannen, hij heeft 0,0 financieel inzicht en denkt nog steeds dat je miljonair kan worden met alleen youtube.
Oja, en hij schijnt vloggen steeds leuker te vinden maar heeft niet altijd inspiratie voor filmpjes.
Braddie gonna braddiequote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
AAh hij doet gewoon een braddie !!
quote:BradgeTV1 dag geleden
Nee.
Reden ? Ik val totaaaaaal niet op vrouwen zonder enige vorm van zelfrespect, als jij jezelf op zo`n manier op internet zet voor likes op Instagram/Whatever, ben je totaal niet aantrekkelijk in mijn ogen, kan je nog zo`n knap koppie hebben.
Shots firedquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:28 schreef chroestjov het volgende:
@mjwesst / @rooftopsoccergirl
[..]
Wederom een blijk van een totaal gebrek aan financieel inzicht.quote:
Dat niet, maar als je houdt van het spelen op een keyboard/piano dan is het toch een beetje gek als je er niks van kent en moet hebben? Ik ben verder ook geen groot liefhebber en luister doorgaans edm/house etc, maar een beetje klassiek kan ik op zijn tijd wel waarderenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:34 schreef Vliegbaard het volgende:
Dus de vereiste om je zelf muzikant te noemen is dat je klassieke muziek moet kunnen waarderen en moet kunnen spelen. Tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |