Braddie heeft gelijk, hij is geen autist. Hij is schizofreen. Hoeveel van hem zitten er in zijn hoofd?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:45 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
maar hij leest niet mee toch?
dat worden weer botbreukenquote:Op zondag 19 februari 2017 22:57 schreef chroestjov het volgende:
Gezien het feit dat het verraad van Braddie ervoor heeft gezorgd dat PassieVanBassiej nu zonder werk zit, verwacht ik spoedig een gevecht tussen Braddie en PassieVanBassiej op Station Hilversum Sportpark terwijl beide camera's volop staan te draaien.
Heeft Braddie dat echt gedaan? Wat een hond is het ookquote:Op zondag 19 februari 2017 22:57 schreef chroestjov het volgende:
Gezien het feit dat het verraad van Braddie ervoor heeft gezorgd dat PassieVanBassiej nu zonder werk zit, verwacht ik spoedig een gevecht tussen Braddie en PassieVanBassiej op Station Hilversum Sportpark terwijl beide camera's volop staan te draaien.
Heeft hij dat toegegeven?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:57 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2017 23:08 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Heeft Braddie dat echt gedaan? Wat een hond is het ookGeen wonder dat hij geen vrienden heeft
Hij heeft niets toegegeven maar het is geheel verlopen volgens het scenario dat hij al een paar keer eerder had geschetst in video's en livestreams.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:12 schreef Barrah het volgende:
[..]
Heeft hij dat toegegeven?
Hij heeft wel een paar keer gezegd te vrezen voor de baan van Bassie. Of Braddie echt geklikt heeft is dus niet echt relevant voor het aantal breuken dat hij gaat oplopen.
Bassiej is ook wel een beetje eng maar dat mag er niet toe doen in dit soort principekwesties.quote:
welke Dominos was het?quote:Op zondag 19 februari 2017 23:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bassiej is ook wel een beetje eng maar dat mag er niet toe doen in dit soort principekwesties.
En dan wel keihard janken als men een brief stuurt naar het UWVquote:Op zondag 19 februari 2017 23:08 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Heeft Braddie dat echt gedaan? Wat een hond is het ookGeen wonder dat hij geen vrienden heeft
denk het niet. ze hebben geen ruzie ofzo lijkt hetquote:Op maandag 20 februari 2017 00:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dan wel keihard janken als men een brief stuurt naar het UWV. Zelden zo'n hypocriet persoon gezien.
Geen idee, maar ik heb Petjesmeneer eens horen zeggen dat het filiaal waar hij werkt pal naast een filiaal van New York Pizza zit, dus voor mensen die bekend zijn in Hilversum of die zin hebben om met deze informatie een exacte locatie te pinpointen d.m.v. Google Maps moet het niet heel moeilijk uit te vinden zijn.quote:
hmm zit er niet direct naast...quote:Op maandag 20 februari 2017 00:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb Petjesmeneer eens horen zeggen dat het filiaal waar hij werkt pal naast een filiaal van New York Pizza zit, dus voor mensen die bekend zijn in Hilversum of die zin hebben om met deze informatie een exacte locatie te pinpointen d.m.v. Google Maps moet het niet heel moeilijk uit te vinden zijn.
I.i.g. binnen een straal van 50 tot 100 meter, ze reden er langs en hij wees het aan.quote:Op maandag 20 februari 2017 00:25 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
hmm zit er niet direct naast...
maar lijkt me dat ze wel beef zouden hebben en niet dit soort complimentjes aan mekaar uitdelen dan
[ afbeelding ]
is 900 m ...quote:Op maandag 20 februari 2017 00:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
I.i.g. binnen een straal van 50 tot 100 meter, ze reden er langs en hij wees het aan.
Ze bespreken het volgens mij in die lange video waarin ze door Hilversum rijden.quote:
[quote:Op maandag 20 februari 2017 00:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze bespreken het volgens mij in die lange video waarin ze door Hilversum rijden.
quote:Op maandag 20 februari 2017 00:41 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
[
in deze video zegt hij dat ie 2 videos heeft moeten verwijderen, maar de klacht was bij winkel waar hij niet werkte en ging over McDonalds..
is verwijderd zo te zien.quote:Op maandag 20 februari 2017 00:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze bespreken het volgens mij in die lange video waarin ze door Hilversum rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |