"Ja, we deden alles samen en hij woonde in Antwerpen.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en wat dus gewoon een lelijke tekening was van een of andere zanger uit een of ander bandje
Is dit van Show me the place?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Smerige leugens man, ik ben Rollawaythestone
Ga nu even dat topic zoeken
Oh kijk eens aanquote:Op zondag 19 februari 2017 22:05 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat, die naam?
Is een nummer van Mott the Hoople:
Held, thanksquote:Op zondag 19 februari 2017 22:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Topic gevonden!
GC / Brief van UWV
Er is ook een deel 2:quote:Op zondag 19 februari 2017 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Held, thanksGa ik later eens even lezen
alsjeblieftquote:Op zondag 19 februari 2017 22:24 schreef foknerd het volgende:
Een zwakke maag sinds zn geboorteGewoon een dikke pens
Zit toch in de genen.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:30 schreef praadje het volgende:
Braadslee kent de bedrijfsleidster van Dominio's en die Bassie van Domino's is ontslagen vanwege zijn vlogs. Is Braadslee een NSBer?
Heeft Bassie zijn kanaal verwijderd?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:30 schreef praadje het volgende:
Braadslee kent de bedrijfsleidster van Dominio's en die Bassie van Domino's is ontslagen vanwege zijn vlogs. Is Braadslee een NSBer?
Braddie is zon smerig persoon dat het mij niet eens zou verbazenquote:Op zondag 19 februari 2017 22:30 schreef praadje het volgende:
quote:
Brummetje overstijgt sowieso Braddie en Mapima op de sneuneuzenlijst.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Topic gevonden!
GC / Brief van UWV
Deze post werd zojuist hardop voorgelezen.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:42 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Braddie is zon smerig persoon dat het mij niet eens zou verbazen
maar hij leest niet mee toch?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze post werd zojuist hardop voorgelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |